Op school deed ik gewoon 'normaal' tegen haar, alsof we gewoon vrienden warenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:55 schreef breakeven het volgende:
[..]
En hoe ging het dan op school ook genegeer of?
Nou vandaag is het dan zover.....ik hoop dat het leuke dag voor je gaat worden en hou ons op de hoogte he!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:50 schreef BramPowert het volgende:
Ik zie haar zondag weer, dan is mijn stiefzusje jarig en komt ze langs
Haha ja, ze komt rond een uur of 1/half 2quote:Op zondag 23 mei 2010 09:49 schreef Lalie25 het volgende:
[..]
Nou vandaag is het dan zover.....ik hoop dat het leuke dag voor je gaat worden en hou ons op de hoogte he!
Het is al definitief uitquote:Op maandag 24 mei 2010 10:06 schreef TheFrankey het volgende:
Tja...een opleving. Over een paar dage / weken is het definitief uit. Want zo werkt het nou eenmaal
Thanks!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:13 schreef Ninedarts het volgende:
Succes...
Jij komt als 18-jarige al heel volwassen over in de liefde!!!![]()
En ik maar rotzooien toen ik 18 was... Maar nu wel heel gelukkig met mijn meissie....![]()
Succes ermee....
Thanks, ik ga nu op wegquote:
Eigenlijk niet zo veel speciaals, beetje in het Vondelpark gelopen en samen wat leuks gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Lalie25 het volgende:
Blij voor je, dat je leuke dag hebt gehad!! Wat hebben jullie voor leuks gedaan?
Niets overhaasten, het komt wel!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:22 schreef Lalie25 het volgende:
Fijn dat je 't zo leuk hebt gehad!!!
Ik wil 'm ook zo graag weer zien en wat leuks doen!!!
Ja maar het was wel gewoon na die verjaardag toen wij even met z'n tweeën waren hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef Lalie25 het volgende:
Ok beetje aparte reden waarom ze geen contact wil buiten school om...en ze jou wel op verjaardag laat komen waar haar familie bij is! Maar vroeg of laat komt ze er wel achter wat ze mist met zo'n jongen als jou, die zoveel voor haar over heeft!!!
kijk trouwens ook ff naar mijn stukje...als je zin hebt...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:47 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dit is toch wel echt waar
Wat heerlijk naief.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Lief.
Maarre.. als ze echt van je hield had ze niet gezoend met een ander. Het vertrouwen is weg en zal denk ik ook niet terug komen. Beter dat je de schade in ieder geval beperkt en het nu eindigd dan dat het later weer gebeurd!
Ik spreek uit ervaring. In mijn situatie heb ik het contact verbroken zelfs nadat ze maanden later terug kwam.
Dat als ze echt van je hield niet met iemands zou zoenen. Dat heeft niks met houden van te maken.quote:
Oh, op die fietsquote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat als ze echt van je hield niet met iemands zou zoenen. Dat heeft niks met houden van te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |