Jongen, gewoon kappen ermee. Hoe langer je doorgaat hoe hopelozer ji er zelf uitkomt. Zij gaat haar eigen weg. Pas op dat je hier zelf niet aan kapotgaat, of obsessief wordt. Oftewel, afsluiten die boel en na een gesprek met haar echt stoppen ermee...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:14 schreef BramPowert het volgende:
Goed, alleen laten dus. Very well
Moet het toch maar proberen.. door de slapeloze nachten heenbijten
Ik weet het, maar zoals jij hopelijk begrijpt is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Anderhalf jaar is niet niks, en om haar dan nu in 1 klap helemaal niet meer te zien vind ik gewoon heel moeilijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:57 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Jongen, gewoon kappen ermee. Hoe langer je doorgaat hoe hopelozer ji er zelf uitkomt. Zij gaat haar eigen weg. Pas op dat je hier zelf niet aan kapotgaat, of obsessief wordt. Oftewel, afsluiten die boel en na een gesprek met haar echt stoppen ermee...
Bedankt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:06 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik snap echt wel dat je het moeilijk vind om na anderhalf jaar haar zomaar los te laten en dan op deze manier! Ik heb ook een hele lange relatie gehad van bijna 2 jaar maar toen maakte ik het uit, en dat vond ik ook heel moeilijk. Maar ik verbrak echt alle contact en nam heel veel afstand, probeer dat ook te doen hoe moeilijk het ook is, maar de kans is er dat zij inziet dat ze je toch mist. Als je blijft bellen/mailen/smsen dan kan ze je ook niet missen en denkt ze hij loopt wel achter me aan. Het kan echt nog wel goed komen je moet alleen niet claimen hoe moeilijk dat ook is.. Heel veel sterkte in ieder geval tzal echt een kutperiode voor je zijn!
Het valt zeker niet mee. Ik kan het weten omdat ik na een relatie van 3 jaar nog een jaar lang heb geneukt en leuke dingen heb gedaan met mijn ex, maar een relatie vwas het niet meer. Achteraf gezien is het zonde geweest van de moeite en tijd, want ik hield nog van haar... Ik heb na een jaar gezegd dat ik geen contact meer met haar wilde. Dat viel haar en mij zwaar, maar achteraf gezien een heel goede beslissing. Ik ben er gelukkiger van geworden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:02 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zoals jij hopelijk begrijpt is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Anderhalf jaar is niet niks, en om haar dan nu in 1 klap helemaal niet meer te zien vind ik gewoon heel moeilijk.
Het gaat wel. Heb net hele leuke smsjes gehad van haar moeder en stiefmoeder dat ze me gaan missen etc. Dat doet me wel even goedquote:
Niet doen!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:56 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Het gaat wel. Heb net hele leuke smsjes gehad van haar moeder en stiefmoeder dat ze me gaan missen etc. Dat doet me wel even goed
Ze wil nu nog afstand, maar later wel praten. Ik probeer het allemaal wel los te laten en ik weet ook wel dat het over is, maar het is net 3 dagen geleden en dat gaat echt niet zo makkelijk
Ik zit er wellicht aan te denken om haar een brief te schrijven, handgeschreven. Dat maakt meer indruk dan een SMSje of een E-Mail. In die brief ga ik haar niet smeken om terug te komen o.i.d, maar gewoon vertellen hoe ik me voel. Op deze manier blijf ik ook op afstand van haar.
Wat denken jullie?
En NIET na enkele dagen toch bellen! Als ze met je verder wilt zal ze wel contact met jouw opnemen. Zo niet, weet je ook genoeg en kan je beginnen met verwerken.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef TumTum het volgende:
Beste manier volgens mij: mailen/smsen dat je ff goed link op haar bent en of in de war bent en haar even niet wenst te spreken.
Ze heeft duidelijk aangegeven op dit moment geen deel van je leven uit te willen maken. Daar hoort je moeder helaas ook bij. Heel hard, maar dat zal je moeten accepteren. En dat betekend inderdaad dat je ook op moederdag even contact zal moeten zoeken. Als ze ECHT van je houd, zoekt zij op die dag contact met je op.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef BramPowert het volgende:
Hoelang moet ik daarmee wachten dan? Ik wil op Moederdag met haar naar het graf van mijn moeder. Dat heeft ze een tijdje geleden aan me gevraagd (ze is er nog nooit geweest) en ik keek er eigenlijk ontzettend naar uit.
Gisteren zou mijn moeder jarig zijn geweest. Ik had haar even nodig en had haar 1 smsje gestuurd of we even konden praten. Toen kreeg ik terug 'ik snap dat je me nodig hebt, maar ik kan je dat nu even niet geven'.
Moet ik dan maar niks van me laten horen en niks doen met Moederdag?
Van mensen uit mijn directe omgeving heb ik juist vernomen dat het juist goed is om die brief te sturen?
Even voor de duidelijk nog maar eens, dit is GEEN goed idee. Het enige wat je er mogelijk mee zal bereiken is dat ze je terug neemt uit medelijden. En dat is geen goede basis voor een relatie, alleen voor pittysex.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef BramPowert het volgende:
Van mensen uit mijn directe omgeving heb ik juist vernomen dat het juist goed is om die brief te sturen?
Je moet die brief wel schrijven! Maar niet versturen, verbrand hem daarna gewoon en gooi het boek dicht.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef BramPowert het volgende:
Hmm ja. Ik snap precies wat jullie zeggen maar ik ben nog steeds zo eigenwijs om die brief gewoon te gaan versturen..
Alles loopt nu gewoon door elkaar, en ik weet niets meer zeker
Ik heb hem al geschreven.. Hij ligt hier zelfs al in een envelop met adres en postzegels erop.. :/quote:Op maandag 3 mei 2010 13:17 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Je moet die brief wel schrijven! Maar niet versturen, verbrand hem daarna gewoon en gooi het boek dicht.
Dan heb je nu toch op een bepaalde manier 'afstand' van je emoties gedaan? Zij kan en zal hier echt niets mee doen en je stelt jezelf er alleen maar zwakker door op. Hou nu de eer aan jezelf.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb hem al geschreven.. Hij ligt hier zelfs al in een envelop met adres en postzegels erop.. :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |