Je gals?Ehm, bewaar die 2 cm maar voor morgenochtend joh!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet nog een cm of 2, dan is de fles (en mijn gals) leeg
quote:
Oke overtuigdquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd doen!
*schenkt in en neemt er zelf ook een*
Was dat niet zo bij de eerste editie van Idols. Dat je stemde op wie je eruit wilde hebben?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de uitslag dan hetzelfde is?
Ja, dat wel, maar voorstemmen levert veel meer stemmen op, want het is niet leuk om een sms te sturen omdat je iemand niet goed vond...quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Je gals?Ehm, bewaar die 2 cm maar voor morgenochtend joh!
mmm te lang geleden om me nog te herinneren.....quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Was dat niet zo bij de eerste editie van Idols. Dat je stemde op wie je eruit wilde hebben?
Glasquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Je gals?Ehm, bewaar die 2 cm maar voor morgenochtend joh!
4Grantedquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgende geen Whatever ! Ze zijn op vakantie...
quote:
Heel soms wel hequote:
Volgens mij zou ik dan wel eerder geneigd zijn te stemmen....quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar voorstemmen levert veel meer stemmen op, want het is niet leuk om een sms te sturen omdat je iemand niet goed vond...
quote:
mmmm als ik 's ochtends sterke drank ruik kan ik me niet voorstellen dat ooit lekker gevonden te hebbenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm als ik 's ochtends sterke drank ruik kan ik me niet voorstellen dat ooit lekker gevonden te hebben
(ga ook even iets inschenken)
Ik ben ook lief enzoquote:
Filmsquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog steeds pissig
Maar Alexandra Burkemaakt het wel weer een beetje goed.
Wat was het thema voor volgende week ook alweer?
Mag ik dan de nummers voor Stacey uitzoeken ?
Nee bekendquote:
quote:
Ja, daar had ik het ook overquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, makkelijk is alleen leuk als je 17 bent ofzo en op vakantie bent
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog steeds pissig
Maar Alexandra Burkemaakt het wel weer een beetje goed.
Wat was het thema voor volgende week ook alweer?
Mag ik dan de nummers voor Stacey uitzoeken ?
Die drinken ook best veelquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef D. het volgende:
Nu zijn de Pfafs erop
Da's toch gelijk een hele andere stemming hier
Foeiquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
-Edit-
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zei dat ik je wel mag he. moet je niet zeggen lief enzo.
true, maar dat is geweest hequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het ook over
Dus niet nooit
quote:
Yepquote:
Had het al gelezenquote:
Ik heb het idee dat als ze 'm nou uitdrukken als een puist ie er heel anders uit zou zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:53 schreef Guanabana het volgende:
Dony moet er eens uit, overschat figuur. Vond het pijnlijk om naar te kijken, alsof hij elk moment een hartaanval kon krijgen.
Dan vallen er veel door de mandquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik bedenk net een geweldig thema voor de liveshow erna.
Een handicvap show: daarbij gaat bij iedere kandidaat iets onverwaxcht fout, en dan is het de truuk om dat zo charmant mogelijk op te lossen met improvisatievermogen...
eensch.... maar de gimmick oudt het lang vol.....quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:53 schreef Guanabana het volgende:
Dony moet er eens uit, overschat figuur. Vond het pijnlijk om naar te kijken, alsof hij elk moment een hartaanval kon krijgen.
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)r_s3_a13.MiMedia.mp4quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Benny, heb je die link naar de liveshow nog?
Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je vrijgezel bent. hoe kun je dan vreemdgaan?
quote:
Thanx, ff bij de verzamelingquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)r_s3_a13.MiMedia.mp4
neeeeeeequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
my heart will go on zal er ook wel bijzitten
Ik denk dan echt dat alleen Jaap het goed gaat doen ivm ervaringquote:
ja voor Danielle, dan gaat ze echt eens finaal op haar bek.quote:
owquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef gomi het volgende:
[..]
my heart will go on zal er ook wel bijzitten
je haalt de woorden uit mijn mond, hij zal de enige zijn die dat glansrijk doorstaat...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dan echt dat alleen Jaap het goed gaat doen ivm ervaring
Jawel dat klopt maar hoe ik dan vreemd kan gaanquote:
ok..quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
uitslag staat nu ook in die post..(was weer te laat met editten
)
jaap is n nonoquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dan echt dat alleen Jaap het goed gaat doen ivm ervaring
Kan niet missenquote:
Hé, je hebt wel net een nieuw adoptiekind hè!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel dat klopt maar hoe ik dan vreemd kan gaan
doe ik nog ff van de vriendin van Jaapquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ok..
morgen ff wat caps maken van Sumera
moet je mij niet vragen hequote:Op vrijdag 30 april 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel dat klopt maar hoe ik dan vreemd kan gaan
Zeker weten en dat is dus een goed plan, zullen we mailenquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond, hij zal de enige zijn die dat glansrijk doorstaat...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé, je hebt wel net een nieuw adoptiekind hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |