quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:31 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
-edit- ik wil er graag een minikoelkastje in, en binnenkort ook een Beamer:P
en de jacuzziquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een beamerdaar is hij vast niet groot genoeg voor (de kamer dan).
Beamer in de koelkast monteren. In elk geval voldoende koeling.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een beamerdaar is hij vast niet groot genoeg voor (de kamer dan).
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:34 schreef sibbele het volgende:
36 vierkante meter uis groot genoeg, zou tussen het slaapgedeelte en de woonkamer dan een schotje zetten.
quote:
AHAHAHA:Pquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Beamer in de koelkast monteren. In elk geval voldoende koeling.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Beamer in de koelkast monteren. In elk geval voldoende koeling.
WAT?! EEN SERIEUZE REACTIE IN DE KLBquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef maok het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ik zou de kasten zelf maken zodat ze precies onder die schuine wand kunnen. Die kast die haaks op muur staat zou ik extra breed maken, dan kun je aan de ene kant kleding kwijt en dan de andere kant open laten voor boeken ed. en dan nog 1 of 2 lage kastjes onder het schuine gedeelte. Het bureau lekker bij het raam zodat je daar licht op hebt.
nou, mijn raam wijst naar het westen, en daar gaat de zon zo ongeveer naar beneden:P en dus ik heb alleen 's avonds een zon-overgoten kamer:Pquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik zou het bed onder het raam plaatsen. Frisse lucht is fijn + dat je niet geconfronteerd wordt met je bed als je visite krijgt ed.
Het plaatsen van je bureau zou ik laten afhangen van hoe de zon binnenkomt op je kamer. Zo dusdanig plaatsen dat je geen last hebt van de zon maar wel licht pakt zodat je niet te donker achter je pc zit.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:42 schreef maok het volgende:
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ik zou de kasten zelf maken zodat ze precies onder die schuine wand kunnen. Die kast die haaks op muur staat zou ik extra breed maken, dan kun je aan de ene kant kleding kwijt en dan de andere kant open laten voor boeken ed. en dan nog 1 of 2 lage kastjes onder het schuine gedeelte. Het bureau lekker bij het raam zodat je daar licht op hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:50 schreef Ml-etje het volgende:vraag je ouders even om de maten dan krijg je je beamerkoeling vast veel leuker terug
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:51 schreef henrydg het volgende:
Bedankt voor de mededeling mods, boven het veld. Dit bespaart irritante KLB-reacties zoals
TS
`dit is een beetje OffTopic btw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |