symquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:15 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
j-f: heb er wel iets mee gedaan. Als ik er even tijd voor heb zal ik nog even een antrwoord sturen, maar de PM loopt hier heel slecht door de uberbrakke verbinding. Duurt bijna 5 minuten voordat de PM volledig geladen is.
giertjequote:
heey GFquote:
oew leukquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi, ik heb ook koffie
Ik ga vandaag verhuizen
hoiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi, ik heb ook koffie
Ik ga vandaag verhuizen
Eindhoven - Lelystadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew leukis het ver van waar je nu woont dan?
leuk hoor veel succes vandaagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eindhoven - Lelystad
Best wel
Ben nu aan het wachten op t busje, dan kunnen we gaan inladen, al mag ik volgens mij niet helpen
Heb er wel zin in, vanaf vandaag elke dag wakker worden naast mn vriend![]()
je hebt iig goed weerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eindhoven - Lelystad
Best wel
Ben nu aan het wachten op t busje, dan kunnen we gaan inladen, al mag ik volgens mij niet helpen
Heb er wel zin in, vanaf vandaag elke dag wakker worden naast mn vriend![]()
mja ik weet het ik woon hier nu een week toen ik weg ging bij mijn ouwe huis kwam ik ook enorm veel zooi tegenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
stukken beter dan gisteren idd
Wat een zooi verzamel je toch in relatief korte tijd
Ik blijf maar steeds meer tegenkomen
Spullen van de kindjes heb ik niet allemaal uitgezochtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik weet het ik woon hier nu een week toen ik weg ging bij mijn ouwe huis kwam ik ook enorm veel zooi tegen
ik ben zo goed als klaar maar dat was ik na 1 dag al met hulp van mijn moederquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Spullen van de kindjes heb ik niet allemaal uitgezochtWel het meeste, maar de rest moet daar maar.
En veel kleren vooral eigenlijk.
Grote dingen gaan er niet zo heel veel mee, dat scheelt wel.
En jij, leef je nog tussen de dozen, of grotendeels uitgepakt en een plekje gegeven?
hier regent et ookquote:
Welke gekkigheid?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hier is het ook kutweer. Maar goed. Die gekkigheid is in ieder geval voorbij voor een jaartje.
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hier is het ook kutweer. Maar goed. Die gekkigheid is in ieder geval voorbij voor een jaartje.
hier schijnt de zon volopquote:
Dat kan met die halve kilobak lasagne ook natuurlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:46 schreef DaMart het volgende:
De lunchtip van de dag: warm een pannenkoek die je gisteren niet meer opkreeg
En dan ook met jam en slagroom?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan met die halve kilobak lasagne ook natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |