1 |
Gewoon wat updates na de 10.04 install.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:30 schreef Klonk het volgende:
je hebt de update naar 10.04 gedaan ?
of een andere update ?
Zal eens kijken. Thanks.quote:
Doe gelijk je fonts een punt lager want dat ziet er niet uit.quote:
Dit werkt, ziet er stukken beter uit. Dank.quote:
aangezien die lettertypes deel uitmaken van die restriced extra´s zou het best kunnen dat je nog meer mist, zoals dvd playback en een fatsoenlijke flash: https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormatsquote:Op zondag 9 mei 2010 04:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit werkt, ziet er stukken beter uit. Dank.
Heb die gebruikt op m'n G40 om het als dual-boot te installeren en dat ging vlekkeloosquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oke ik zal dan meteen kijken hoe dat moet.
Iemand eigenlijk ervaring met die Wubi app(dus binnen windows (7))
Dat soort dingen heb ik allemaal al geinstalleerd. Was alleen wat verrast omdat het voor de kleine update wel werkte en daarna niet. Maar die fonts install deed 't hem.quote:Op zondag 9 mei 2010 07:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
aangezien die lettertypes deel uitmaken van die restriced extra´s zou het best kunnen dat je nog meer mist, zoals dvd playback en een fatsoenlijke flash: https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats
Zet'm dan ook op beste contrast en niet op subpixel-gedoe.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef Wii-Style het volgende:
Over arial gesproken, ik heb het laten vervangen met liberation sans. Arial ziet er niet al te best uit in linux; je moet flink kloten met je .fonts.conf om het er normaal uit te laten zien. Ik heb het dus vervangen met liberation sans en het is makkelijker zo.
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet waarom fonts in linux zo lelijk zijn. Ja, er zijn wel wat mooie fonts, maar ze zijn allemaal zo dik.
Vind je? Ik vind juist dat Linux fonts altijd wel wat haddenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:29 schreef Wii-Style het volgende:
Over arial gesproken, ik heb het laten vervangen met liberation sans. Arial ziet er niet al te best uit in linux; je moet flink kloten met je .fonts.conf om het er normaal uit te laten zien. Ik heb het dus vervangen met liberation sans en het is makkelijker zo.
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet waarom fonts in linux zo lelijk zijn. Ja, er zijn wel wat mooie fonts, maar ze zijn allemaal zo dik.
http://nos.nl/dossier/144(...)ia-2010/tab/26/live/quote:
bij mij doet'ie het wel goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:29 schreef Gimmick het volgende:
Hoi hoi,
Gister Ubuntu 10.04 geinstalleerd. Alles werkt, behalve de internetstreams van NOS:
[ afbeelding ]
Het werkt wel, geluid is ook goed, alleen zit er een blauwe waas overheen. In 9.10 had ik hier geen problemen mee. Het is de Windows Media stream, niet de Siverlight. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik gebruik dus geen moonlight, maar de windows media stream. Moonlight heb ik in deze versie nog helemaal niet geprobeerd, omdat ik dat in 9.01 ook niet gebruikte. Misschien werkt dat nu wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef wdn het volgende:
Werkt in FF met moonlight zonder problemen. Geen blauwe waas of iets dergelijks
Ik kom ook niet echt veel tegen op het web met "blauwe waas moonlight" dus ik snap het niet helemaal.
Werkt hier ook gewoon.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef wdn het volgende:
Werkt in FF met moonlight zonder problemen. Geen blauwe waas of iets dergelijks
Ik kom ook niet echt veel tegen op het web met "blauwe waas moonlight" dus ik snap het niet helemaal.
Dat 'subpixel-gedoe' is juist erg mooi. Arial is sowieso een bagger font.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:59 schreef Dee. het volgende:
[..]
Zet'm dan ook op beste contrast en niet op subpixel-gedoe.
Het is mooi voor letters met schreef. Maar dat neemt niet weg dat ik er koppijn van krijg, en 90% van de tijd zit je toch tegen schreefloze letters aan te kijken op een scherm. En daarvoor vind ik het juist heel lelijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat 'subpixel-gedoe' is juist erg mooi. Arial is sowieso een bagger font.
Met dik bedoel ik overigens dat de letters te breed zijn, niet dat de lijnen dik zijn. Dat is erg mooi. Linux doet het beter dan Windows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |