Nee hij gaat gewoon iets gemeens terugzeggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:17 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je hem nu klappen wil gaan geven. Relax tis maar voetbal.
oeiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee hij gaat gewoon iets gemeens terugzeggen.
Wat is er mis met de leeuw?quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een gifje van Johan die een lange neus maakt
Een praatprogramma waar de gasten hun mond houden....prima idee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef _Mystery_ het volgende:
Derksen moet zijn muil houden over Vertongen alsof hij zelf nooit eens een domme uitspraak heeft gedaan.
Dit is wel een erg domme uitspraak. Ik denk dat je beter je moet kan houden over Derksen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef _Mystery_ het volgende:
Derksen moet zijn muil houden over Vertongen alsof hij zelf nooit eens een domme uitspraak heeft gedaan.
dat van Pierre kan bijna niet serieus zijn, johan heeft een stronthekel aan die gastquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:01 schreef Veerboot het volgende:
Hmm, (half) goed nieuws en slecht nieuws:
- Jan Medendorp: nog geen contract bij Voetbal International
- 'RTL wil Pierre van Hooijdonk als vervanger Kraay Jr.'
Voor de ruzies met Derksen zou het wel aardig kunnen zijn, maar op de clichés en de zelfverheerlijking van Pierre zit geen hond te wachten lijkt me.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, dat wordt gezellig![]()
Johan over Pierre van Hooijdonk:
"Hij staat als een minister van Buitenlandse Zaken persconferenties te geven."
Over Pierre van Hooijdonk:
Ik vind Pierre van Hooijdonk persoonlijk een ontzettend oud wijf die ze plaats niet weet en die nog steeds de eer komt opstrijken van vrije trappen die hij 5 jaar geleden er in schoot.
over Van Hooijdonk als breekijzer bij Feyenoord:
"Het kan zijn dat een paar spelers minder gaan spelen, omdat Van Hooijdonk op de bank zit te hijgen."
'Van Hooijdonk is een irritant, zelfingenomen baasje' http://www.vi.nl/Beste-Jo(...)ingenomen-baasje.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |