Dit kan hem vroeg of laat weleens duur komen te staan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Gulo het volgende:
Wat een domoor die Vertonghen. Kijken of ie ook zo'n grote bek heeft als ie oog en oog staat met een 'kakkerlak'.
Ik neem aan dat niet alle Feyenoorders dit pikken, toch?
Ach, ik zou hetzelfde doen als Feyenoordspeler. Lekker laten gaan joh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Gulo het volgende:
Wat een domoor die Vertonghen. Kijken of ie ook zo'n grote bek heeft als ie oog en oog staat met een 'kakkerlak'.
In Europees verband vaak genoeg weggezet als een kleutertje en na het winnen van een troostprijs de grote jongen uithangen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef Aloulou het volgende:
Jantje vertonghen komt ook even de bink uithangen
Inderdaad, typisch Ajax-gedrag. De reden dat de rest van Nederlanders er zo'n hekel aan heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan Ajax, Belgen bij PSV zijn wel normaal
eric geretsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij ligt het gewoon aan Ajax, Belgen bij PSV zijn wel normaal
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Gulo het volgende:
Je klinkt alsof je hem nu klappen wil gaan geven. Relax tis maar voetbal.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef Gulo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |