SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met een S erachter bedoel je?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:14 schreef Sobraine het volgende:
[..]Wtf gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met een S erachter bedoel je?![]()
een vriend van me heeft een hoge functie in het witte huisquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:07 schreef kameroen het volgende:
Een vriend van me heeft verkering gehad met Cindy Salou. Nou ja, hij is een paar keer met haar weg geweest en heeft een paar keer gratis gewipt.
Hij wil niet geloven dat het een h.o.e.r. is.
Maak hem ff duidelijk hoe het zit en ik mail je reacties aan hem door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met een S erachter bedoel je?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:
Ik dacht dus dit mensquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:36 schreef Multivitamine het volgende:
wIE IS cINDY sALOU?!
Omdat je er toch op klikt en op reageert?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Penisbaard het volgende:
Wie? En waarom zou mij dat iets uit moeten maken?
+1quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Omdat je er toch op klikt en op reageert?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik dacht dus dit mens![]()
[ afbeelding ]
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:07 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Omdat je er toch op klikt en op reageert?
[..]Ik hoop op een ban voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met een S erachter bedoel je?
It's you my love, you who are the stranger
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ah je klikt en reageert op dingen die je niet kunnen boeien.
Apart.
Nee wie wel, maar om daadwerkelijk een dergelijk topic te openen en dan als reactie te plaatsen het boeit mij niet, ja open dan dat topiqueje niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:11 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Je gaat me toch niet wijsmaken dat dit topic je werkelijk wel boeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |