Idd De Holleedertjes, Mustertjes en Volkert van der G'tjes.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mensen die al generaties lang in nederland wonen en al generaties lang nederland hebben gemaakt tot wat het was.
Als je toch dood wil wat boeit het of er een mee moet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Van een klif afspringen?
Jezelf door je kop schieten?
Een achterbuurt van Sao Paulo checken?
Of niet. En als er Marokkaan in stond werd dit direct aangenomen. Ik wil niet graag beledigen, maar op Fok! lopen er een hoop rond die het iq gemiddelde naar onder de 100 weten te brengen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:44 schreef Barcaconia het volgende:
Fok!Er is een Nederlander die een moord+zelfmoord pleegt en het eerste wat men zich afvraagt is of het wel echt een Nederlander was
Een van de weinige keren dat ik het met je eens ben. Triestig gedrag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of niet. En als er Marokkaan in stond werd dit direct aangenomen. Ik wil niet graag beledigen, maar op Fok! lopen er een hoop rond die het iq gemiddelde naar onder de 100 weten te brengen.
Ja.²
quote:
Kerel lul toch eens niet zo. Als er één regio is in de wereld met bijvoorbeeld een drugsprobleem is, dan tref je die wel in het epicentrum van de islam.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit snap ook niet echt, hoewel de welvaart in het Westen van een ietwat degelijker niveau is worden er hier meer zelfmoorden gepleegd dan bv. in het armere Marokko, om maar wat te noemen.
De armoede in het Westen ziet hem dan ook meer in het geestelijke me dunkt.²
Intriest, maar ergens ook wel grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:44 schreef Barcaconia het volgende:
Fok!Er is een Nederlander die een moord+zelfmoord pleegt en het eerste wat men zich afvraagt is of het wel echt een Nederlander was
Ofschoon we het hier niet over drugs hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kerel lul toch eens niet zo. Als er één regio is in de wereld met bijvoorbeeld een drugsprobleem is, dan tref je die wel in het epicentrum van de islam.
wat een epic fail dit. mijn god...quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd De Holleedertjes, Mustertjes en Volkert van der G'tjes.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Intriest, maar ergens ook wel grappig.
dat het meestal allochtonen zijn? vind jij dat een enge discussie? dus maar niet benoemen?quote:Op zondag 2 mei 2010 04:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet. Je noemt het grappig maar eigenlijk vind ik het eng dat hier nb. een discussie over kan ontstaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |