Oeh! Ik heb de 15yo hier staan, laatst gekregen op de dag die de laatste was met mijn collega's als collega's. Hadden ze me toch bijna opgezadeld met rode wijn! Gelukkig bedachten ze op tijd dat ze net zogoed mij mee konden nemen naar de slijter om een presentje uit te zoeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef beeer het volgende:
Laphroaig 18yo

Tsja, ik ben ooit begonnen met Apfelkorn, maar ik wil je die route niet aanbevelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:36 schreef Z het volgende:
Geef mij maar een goeie rooie hoor.
Ik zou graag sterk drinken, maar het lukt nog niet tot nu toe. Komt nog wel.

Dat is ook een natuurlijke reactie, SL. Zeker voor het edele geslacht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik hou best van alcohol, maar kan er niet al te goed tegen. Als ik een fles whisky in 1x leeg zou drinken bleef ik erin, denk ik.

Oei, oei, hoe moet dat gelezen worden? Kan het kampioenschap haar niks schelen? Of kan niks haar meer veel schelen? Als dat maar goed gaat. Hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:16 schreef ShadyLane het volgende:
Dat is toch juist een heel zorgelijk teken, als iemand zelfs geen katers meer heeft?
Er is bericht van m'n wereldreizende zusje:
"Stijn is blij met het bericht dat Twente kampioen is! Mij kan het niet veel schelen (niks eerlijk gezegd)"

Komt de Giro nou alleen door Amsterdam? In Den Haag zag ik allemaal ME-busjes bij het Binnenhof, er werd een soort tribune opgebouwd en agenten regelden het verkeer. Ik wist niet waarvoor dat was en ik had geen zin om het te vragen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:27 schreef Lienekien het volgende:
En zometeen Giro kijken.

Ja, fascinerend voorwerp.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef Gellius het volgende:
Een handgranaat, NC?

Die Engelse/Britse/Ierse ken ik niet zo goed, eigenlijk alleen dat fabrieksspul zoals Strongbow. Deze hebben volgens mij een even hoog alcoholpercentage, evenveel als gewoon bier, en zo drinkt het ook. Lekkerder vind ik eigenlijk de perencider in nog lekkerder het drankje dat ze van appel- of perencider met Calvados maken: Pommeau of (nog beter) de perenvariant daarvan waar ik de naam niet meer precies van weet. Het valt te vergelijken met Port.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef Gellius het volgende:
Ik vind de Franse ook lekkerder, Engelse is meer frisdrankachtig.

Ehm, even kijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:50 schreef Gellius het volgende:
Het is een dummy toch, neem ik aan?

Ja, ik ook wel. Mijn eerste zelfstandige en zo goedkoop mogelijke vakanties waren destijds in die streek en Calvados doet me daaraan denken: destijds heb ik na uitgebreide berekeningen en lang peinzen een flesje gekocht dat ik thuis langzaam opgedronken heb. De lege fles heb ik nog jaren bewaard.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:21 schreef Z het volgende:
Dat ziet er goed uit NC! Calvados, dat vind ik wel lekker (na het eten).

Troost je met het feit dat je niet de enige bent.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik zou hier graag willen bijdragen, maar ik heb over het algemeen zo weinig te vertellen.

Dat weerhoudt de anderen ook niet hoor.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef Lyrewyn het volgende:
Ik zou hier graag willen bijdragen, maar ik heb over het algemeen zo weinig te vertellen.

Dat wilde ik ook zeggen (daarmee mijn eigen woorden bevestigend)quote:

Ik was gister, en nog steeds ziek. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar heb dat toch gedaan. Acht nummers lang werkte Pavement zalvend, daarna ging ik bijna van mijn stokkie en ben ik maar naar huis gegaan, tijdens Shady Lane. Ik vond het erg goed, en het een enorm feest om Malkmus op te zien treden. Hij is mijn uber slacker held en ik hoop hem nog eens op te zien treden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat vond je ervan, Z?

Da's vet baluuuh, zoals men dat tegenwoordig pleegt te zeggen, maar je hebt in elk geval iets kunnen meepikken.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:46 schreef Z het volgende:
[..]
Ik was gister, en nog steeds ziek. Ik had eigenlijk niet moeten gaan, maar heb dat toch gedaan. Acht nummers lang werkte Pavement zalvend, daarna ging ik bijna van mijn stokkie en ben ik maar naar huis gegaan, tijdens Shady Lane. Ik vond het erg goed, en het een enorm feest om Malkmus op te zien treden. Hij is mijn uber slacker held en ik hoop hem nog eens op te zien treden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |