quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef zodiakk het volgende:
vakbonden
Ik heb net de op één na laatste aflevering van seizoen twee gezien: "You're way is not gonna work". Ben benieuwd hoe het afloopt. En dan op naar 3.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:36 schreef zodiakk het volgende:
OllieA! Ik heb The Wire helemaal afgekeken. Geweldige serie. Ik vond de eerste drie seizoenen het sterkst (niemand kan tegen Stringer Bell op).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb net de op één na laatste aflevering van seizoen twee gezien: "You're way is not gonna work". Ben benieuwd hoe het afloopt. En dan op naar 3.
Ter compensatie zit ik nu een paar dagen in Groningen. Mijn broertje had de sleutel op een houten balk boven de deur klaargelegd voor me, en binnen 5 minuten was ik aan het koffiedrinken bij de buren. Erg gemoedelijk allemaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet of dwerg mag komen. Die moet in mei en in juni al een keer naar Amsterdam.
En ik ben razend benieuwd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Ringo het volgende:
Ik ben morgen in Amsterdam voor een sollicitatie.
Misschien is dat het, Claudia kijkt letterlijk op de schoonmakers neer...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Z het volgende:
Ik heb lang op de begane grond gewoond en dan zag je ze vaak aan het werk. Vooral de Van Spilbergenstraatschoonmakers waren vriendelijk en harde werkers.
Ik ben ook ooit vuilnisman geweest. Best een aardig beroep (en de rest van je leven kan je de stank van rottend afval een stuk beter aan).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:40 schreef Meursault het volgende:
Mijn neef raadde mij een tijdje geleden aan vuilnisman te worden omdat het goed zou betalen.
Ik was al driekwart jaar werkloos. Op dat moment leek alles mij goed betaald.
Verveel je je al?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ter compensatie zit ik nu een paar dagen in Groningen. Mijn broertje had de sleutel op een houten balk boven de deur klaargelegd voor me, en binnen 5 minuten was ik aan het koffiedrinken bij de buren. Erg gemoedelijk allemaal.
Ik ga zo eens naar de binnenstad, en dan maar naar het museum, denk ik. En Franny en Zoey lezen als er een beetje een mooie bieb is.quote:
Die zit in de Oude Boteringestraat. Bij Doppio in de Brugstraat is het goed koffie drinken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ga zo eens naar de binnenstad, en dan maar naar het museum, denk ik. En Franny en Zoey lezen als er een beetje een mooie bieb is.
Welk museum? Het Groninger is dicht en ik weet niet of het oude al geopend is. Er is wel een leuke tentoonstelling in het Universiteitsmuseum, over anatomie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ga zo eens naar de binnenstad, en dan maar naar het museum, denk ik. En Franny en Zoey lezen als er een beetje een mooie bieb is.
Yep. Helemaal in het noord-westen, in de Aquamarijnstraat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Waar ergens in de stad zit je?
Zit je bijv. in zo'n gezellige studentenflat?
Ik heb nog in de Saffierstraat gewoond. Blij dat ik daar weg ben.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep. Helemaal in het noord-westen, in de Aquamarijnstraat.
Maar er is wel een bad dus ik ga NU in bad liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |