quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat je het beter op msn kan zetten, zo een kinderachtig ding.
kan dat niet hier?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:26 schreef Silven het volgende:
TS ik wil jou en je zusje wel helpen. Geef je msn maar op de PM (K)
Niet?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan dat niet hier?
Ik geef mensen die ik niet ken niet mijn msn
Hoe oud voel je je dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben zo oud als ik me voel
er zit zo'n klein envelopje aan de rechterkant dat is een PM,quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan dat niet hier?
Ik geef mensen die ik niet ken niet mijn msn
maar hij vroeg om msn,lezen is best moeilijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
er zit zo'n klein envelopje aan de rechterkant dat is een PM en heeft niks te maken met MSN!
nee dat valt best mee daarom heb ik mn post ook aangepast, opletten jij!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar hij vroeg om msn,lezen is best moeilijk
Hola chica!quote:
waarschijnlijk omdat hij je heel veel interessant andvies gaat gevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
maar waarom zou ik pmen en hij niet in dit topic posten?
dan kan hij dat ook pmen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat hij je heel veel interessant andvies gaat geven
Ja! Sorry dat ik beetje afwezig was! Druk engeland, fotoshoot, werken aaaaaaaah. Ik ben bijna bijgekomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
msn mij eens even als je tijd hebt, ik heb goed nieuws!
I think u r right for oncequote:
Ja ik wil nog weten hoe de shoot was enz en we moeten nodig een datum plannen voor een datequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja! Sorry dat ik beetje afwezig was! Druk engeland, fotoshoot, werken aaaaaaaah. Ik ben bijna bijgekomen
Woeiiii gefeli!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ik wil nog weten hoe de shoot was enz en we moeten nodig een datum plannen voor een dateen dat kan omdat ik een nieuwe baan heb en dus binnenkort weer op donderdag vrij ben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |