Maar dan krijg je wel een ban denk ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:35 schreef Trollface. het volgende:
[..]
De naam wordt ook Topic1 t/m Topic2500.

Whehehe, ik ben wel benieuwd waar je op uit komt. En als je nog een poging doet, dan wil ik wel helpenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:35 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik haal het wel hoor, ik kijk om 0.00 wel de TV kantine terug

Daar zou ik maar gehoor aan gevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:36 schreef Trollface. het volgende:
Godver, ontvang ik opeens zomaar 2 PM's van FOK!crew om te stoppen met dat script te posten.

quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:36 schreef Trollface. het volgende:
Godver, ontvang ik opeens zomaar 2 PM's van FOK!crew om te stoppen met dat script te posten.

Klopt. Maar dan moet het wel in een vakantie, in een weekend ga ik niet een dag lang fokkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben wel benieuwd waar je op uit komt. En als je nog een poging doet, dan wil ik wel helpenMaar dan gaan we wel minder slapen ja! 8 uur is te veel.

Ze zeggen niet dat je het niet mag doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:36 schreef Trollface. het volgende:

Die telt ook mee, waar denk je dat ik de helft van mijn posts vandaan hebquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:37 schreef Myraela het volgende:
Als de nachtbagger meetelt dan is het makkelijk.

Dat ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:37 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ze zeggen niet dat je het niet mag doen![]()

Volgende week hoef ik niet te werken!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:37 schreef henrydg het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet het wel in een vakantie, in een weekend ga ik niet een dag lang fokken

Bedoel je vanaf aankomende maandag? Want dan heb ik vakantiequote:Op vrijdag 30 april 2010 19:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgende week hoef ik niet te werken!

Je zit de laatste uren op een gemiddelde van zo'n 80 posts per uur en met zo'n 4 en half uur te gaan zou je dan op 1240 uitkomen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:32 schreef henrydg het volgende:
Acree, wil je uitrekenen hoeveel posts ik heb om 0.00 als ik op dit tempo door ga?

Hoeveel post je per minuut?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:38 schreef henrydg het volgende:
Arcee wil je even uitrekenen hoeveel posts ik heb om 23.59 als ik op dit tempo door ga? Of kan dat niet.

Ja!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:39 schreef henrydg het volgende:
[..]
Bedoel je vanaf aankomende maandag? Want dan heb ik vakantie

Oh dan klopt die berekening van D. niet , die zei dat ik op 1425 zou uitkomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zit de laatste uren op een gemiddelde van zo'n 80 posts per uur en met zo'n 4 en half uur te gaan zou je dan op 1240 uitkomen.

Als je nog maar 9 keer post vanavond wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:37 schreef DeLuna het volgende:
Mooi getal. Dus dan kom ik straks uit op 19.900?

Ik doe niks hoor, ik negeer 'mquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
henrydg en BaasD, doe eens nokken met klooien tegen elkaar?

Inderdaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]

Ik probeer hem alleen maar te helpen met posten..quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]

Ik weet niet of ik dat volhouquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je nog maar 9 keer post vanavond wel.

Ik heb al heel lang niks gezegd en dat ga ik ook niet meer doen ook. ik moet posten, anders vergaat de wereld.quote:

Het zijn maar momentopnames en geen garanties, hè.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef henrydg het volgende:
Oh dan klopt die berekening van D. niet , die zei dat ik op 1425 zou uitkomen

Jij neemt mijn afgelopen uur gemiddelde, maar nu post ik weer actiever dan de afgelopen urenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het zijn maar momentopnames en geen garanties, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |