Zeroku | vrijdag 30 april 2010 @ 17:27 |
Het treinverkeer rond Amsterdam CS is zwaar ontregeld.Van en naar het station rijden geen treinen.ProRail zegt dat ook Sloterdijk niet bereikbaar is. Waarom is niet duidelijk.Ook station Haarlem zou niet bereikbaar zijn. In Eindhoven is een noodverordening ingesteld vanwege mogelijke rellen door Feyenoord-hooligans.Er is informatie dat 30 tot 40 Feyenoord-fans de drukte met Koninginnedag willen aangrijpen om rellen te veroorzaken,zegt de politie. In het land is de Koninginnedag-drukte later op gang gekomen dan verwacht door de regen van vannacht en vanochtend. Veel vrijmarktspullen zijn weggeregend. Te gek voor woorden ![]() | |
Flashwin | vrijdag 30 april 2010 @ 17:30 |
quote: ![]() verder: dat dit kan in Nederland! | |
Vriendelijkheid | vrijdag 30 april 2010 @ 17:30 |
Ga het zelf maar eens regelen dan, was je ook niet gelukt... | |
Zeroku | vrijdag 30 april 2010 @ 17:32 |
quote:Mensen lopen over het spoor, omdat ze te lam zijn de voetgangerstunnel te kiezen. Niemand doet er wat aan. | |
Vriendelijkheid | vrijdag 30 april 2010 @ 17:33 |
Ga er dan wat aan doen! | |
eleusis | vrijdag 30 april 2010 @ 17:35 |
Waar wacht je op! | |
Tism | vrijdag 30 april 2010 @ 17:39 |
quote:Potfurdorie.. ![]() | |
duitsedop | vrijdag 30 april 2010 @ 17:41 |
ik word die hooligans een beetje zat. bij de HvH rellen hebben ze een rat afgeknald, hopenlijk doen ze dat veeeel vaker | |
Nee | vrijdag 30 april 2010 @ 17:46 |
Boeiend | |
#ANONIEM | vrijdag 30 april 2010 @ 17:46 |
quote:Precies. Dat ze ook maar even iedereen neermaaien die over het spoor loopt, wat volgens mij nog verboden is ook. | |
gers | vrijdag 30 april 2010 @ 18:24 |
dadelijk weer onderwets QEUNSDAY rellen ![]() SPOILER | |
Desunoto | vrijdag 30 april 2010 @ 18:51 |
quote:Over het spoor lopen staat een flinke boete op. Hoe hoog weet ik niet precies. Edit: 90 euro | |
Frutsel | vrijdag 30 april 2010 @ 19:09 |
quote:Aangezien het simpele nieuwsdump betreft, zonder fatsoenlijke bronvermelding en het inmiddels weer is opgelost: Slotje |