Aanleiding :
MBO OPLEIDING IN 1 JAAR.![]()
-Badmeester
-Toezichthouder
-Taxichauffeur
-Marktkoopman/vrouw
-Barkeeper/Barkeepster
-Serveerster/serveerder
-Winkelassistent
-Etaleur
-Visagist
-Nagelstylist
-Sociaal zorgende
-Receptionist
-Medewerker mode/maatkleding
-Medewerker Dierenverzorging
-Gastvrouw/heer
-Assistend Bakker
-Assistent schilder
-Audiovisueel Medewerker
-Basislasser
-Junior kapper
-Kok
-Assistent Leisure & Hospitality
-Laborant
-Assistent fietstechnicus
-Facilitair Medewerker
-Sport- en Bewegingsbegeleider
___________________________________________________________________________________
Hoi Silvana,
Je post heeft me erg aangenaam verrast! Ik zou namelijk heel graag willen studeren voor - hopelijk een glansrijke - carrière als Nagelstylist. Wel zit ik nog een beetje in over 't niveau; als de opleiding slechts 1 jaar beslaat zal het vast erg zwaar zijn. Misschien kun je me hierover in dit topic wat meer informatie verstrekken? Ook zou ik een foto van je borsten zeer op prijs stellen.
Groetjes en alvast heel erg bedankt,
NotYou
___________________________________________________________________________________
Hoi Silvana18,
Gaarne zou ik mij willen inschrijven voor de opleiding "Badmeester" van 1 jaar. Graag zou ik willen weten of in dit pakket ook praktijklessen aan bod komen. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld, gewoon lekker zwemmen met kleine kindertjes en deze de fijne kneepjes van het vak bijleren. Ik vind het heerlijk als die kleine kindertjes plezier maken!
Nou ik hoor het wel!
Groetjes,
Benno
Beste Silvana
Ik zie het er niet bij staan maar ik hoop dat je vergeten bent het erbij te vermelden.
Ik zie geen opleiding voor Loverboy erbij staan, terwijl ik dit graag zou willen doen.
Mijn beste vriend Murat O zoekt nog een goeie zaken partner en ik wil hem graag helpen.
Ik hoop dat ik dit binnen een jaar kan halen.
Groetjes van mij!
Jij ook nog vragen ? Stel ze gerust en Silvana18 zal ze beantwoorden!