quote:
JE ROOTS, WAT DOEN ZE?!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Gister sprak ik een zinnetje in een Fries accent.
Sorry.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:34 schreef vencodark het volgende:
Uitnodiging voor sollicitatiegesprek gehad!
Ben echt zo blij, maakte me natuurlijk best wel beetje zorgen dat ik misschien veeeeeeeeel te laat was. Terwijl het op zich wel meevalt denk ik. Als ik deze maand gewoon hard werk/solliciteer.quote:
Als je in september pas moet, ben je mooi op tijd toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben echt zo blij, maakte me natuurlijk best wel beetje zorgen dat ik misschien veeeeeeeeel te laat was. Terwijl het op zich wel meevalt denk ik. Als ik deze maand gewoon hard werk/solliciteer.
Heel mijn klas is al vanaf eind maart of begin april tegen. Meestal ga ik zelf half april aan de slag. Maar ik voel nu meer druk dan voorgaande jaren. Het lijkt alsof iedereen en alles al voorzien is. Snap je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je in september pas moet, ben je mooi op tijd toch?
Ik begon meestal maar 2 / 3 maanden van te voren![]()
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel mijn klas is al vanaf eind maart of begin april tegen. Meestal ga ik zelf half april aan de slag. Maar ik voel nu meer druk dan voorgaande jaren. Het lijkt alsof iedereen en alles al voorzien is. Snap je.
14:00 denk ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoe laat lag je er in? Dan weet ik of ik er iets van kan zeggen
Wtfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
14:00 denk ik.Tussendoor wel iets van een uurtje in een bed gelegen, maar dat telt niet.
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
14:00 denk ik.Tussendoor wel iets van een uurtje in een bed gelegen, maar dat telt niet.
Ja maar meer het idee dat veel stageplaatsen al vergeven zijn rond mei.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.
Ik had bij deze stage een week van tevoren het geregeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je iets voor de zomervakantie gevonden hebt. Ben je vroeg genoeg.
En het is nu weer zaterdag, dus straks weer weg zeker?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
I know! Ik heb ook weer eens een wilde nacht gehad.
Ik weet het niet. Wakker worden en weten waar je bent is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
En het is nu weer zaterdag, dus straks weer weg zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |