quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:08 schreef Unreal88 het volgende:
en er is nu 10 euro van mijn ov chip afgeschreven omdat ik er 2u over deed om van castricum naar castricum te gaan en de klantenservice kost 10 cent per minuut en is gesloten
Ehm.. West-Friesland is dus een deel van Noord-Hollandquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Friesland moet buiten gesloten worden van NL
ze hebben al hun eigen taal, eigen vertaalde verkeersborden
en erger nog een eigen Friese mening
Piet Paulusma kan qua niveau prima functioneren
als president van Friesland
Je faalt, West-Friesland hoort bij Noord-Holland. Dan heb je het dus over Hoorn en Enkhuizen en alle kutdorpjes daaromheenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Friesland moet buiten gesloten worden van NL
ze hebben al hun eigen taal, eigen vertaalde verkeersborden
en erger nog een eigen Friese mening
Piet Paulusma kan qua niveau prima functioneren
als president van Friesland
What ever die hele meuk vanaf Heerhugowaard, 't Zand, Callantsoog Den Helder etc....quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:12 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ehm.. West-Friesland is dus een deel van Noord-Holland
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
What ever die hele meuk vanaf Heerhugowaard, 't Zand, Callantsoog Den Helder etc....
Hoezee je hebt opgelet bij topografiequote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je faalt, West-Friesland hoort bij Noord-Holland. Dan heb je het dus over Hoorn en Enkhuizen en alle kutdorpjes daaromheen
En ik kom weleens de deur uitquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoezee je hebt opgelet bij topografie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
NOUJA ZEG. Dit is een topic waar ik heel veel heb gepost
Valt me nog mee dat die mensen heelhuids hun eindbestemming bereikten. Het had ook compleet anders kunnen aflopen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |