Heeft leuk spul, helaas vanaf maat 92.quote:
O hij heeft kleiner, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Heeft leuk spul, helaas vanaf maat 92.
Bij Villa Happ in de uitverkoop een broek gescoord voor Tyler. Morgen passen.
Vrijdag gaan we zonder de kinders nog even en dan nog bij v&d kijken.
Ja, eigenlijk moet ik hem ook!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:23 schreef bodpa09 het volgende:
Maar d'r staan wolven op Poppejans!
Zeker groot feest bij jullie nu? Wat dat betreft mis ik mijn oude studiestad wel.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:50 schreef SacreCoeur het volgende:
omg vanmiddag, Primark - kassa wachttijd 2,5 uur.
Ze hadden veel leuks maar ik ga volgende week wel terug.![]()
Mijnes stond alvast in de rij terwijl ik verder shopte. Ideaal!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef tessie het volgende:
Misschien was dat een slimme tactiek van het personeel om mensen vooral weg te jagen omdat het al zo druk was
Maar volgens mij moet je daar toch niet naar binnen willen met man & kind. Al die kinderen die daar waren, waren aan het huilen. En de mannen stonden alleen maar in de weg.
Ik ben ook benieuwd! Is het de moeite voor jongetjes?quote:
Lief, maar hoe weet ik dan wat ze hebben? Op de website misschien... Ik houd het in mijn achterhoofd!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik kan altijd hier voor je kijken of ze iets hebben wat je zocht in mt 80 hèu roept maar
hier maat 74-80 onderbroeken via babywalz... saai degelijk wit, maar al het andere passen de mini billen van Pepijn echt niet in. We hebben ook petit bateau meet 2 jaar en wat zeeman? cars onderbroekjes, allemaal ongeveer maat 86, maar die zijn nog uhm zeer ruim.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hoorde het van het personeel, toen ben ik meteen omgekeerd.
Man & kind wilde sowiezo al niet mee naar binnen.
Iemand nog ideetjes waar er kleine maatjes ondergoed te koop is?
Maatje 86 het liefst.
Alles valt zo groot overal.
Ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef huuphuup het volgende:
haha Tessie Anna heeft hetzelfde setje als Amélieleuk is ie hè?
![]()
hij was al uitverkocht in de grotere maten er hing alleen nog "tot 8 kg" maar ik vond hem zo leuk dat ik die maar gewoon meegenomen heb![]()
Gelukkig valt het hemdje redelijk ruim.
[ afbeelding ]
tadaaaam![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ikwil
een
meisje.
![]()
Kun je Amélie niet een weekeinde hier laten logeren?
Shoesme hebben ze ook stevige stappers vanquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:34 schreef E.T. het volgende:
Dr.Visser van Scapino ben ik (over het algemeen) erg tevreden over
Shoesme vond ik in die kleine maatjes meer slofjes die geen enkele steun boden.. Tijn had ze binnen twee weken stuk gelopen {
Er zijn trouwens maar weinig schoenen 'niet goed' als je kindje normale voeten heeft is de opinie van diverse orthopeden. Goed passen is het belangrijkste
ik zet straks wel even foto's in het vraag&aanbodtopicquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef Estrys het volgende:
Pinq, ik heb wel interesse in schoenen maat 21 als je hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |