abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81001236
*Zo weer bijgelezen!

Huup, superleuke spulletjes, alles vind ik leuk Ik wil ook een Primark, maar om er nou helemaal voor naar Rotterdam (daar zit er 1 toch?) te gaan is me wat te ver, en ik vind Rotterdam niet zo leuk winkelen.
Als dat echt zo is van nieuwe vestiging in Arnhem/Nijmegen jeeeeuj

Erg leuk die hardroze feestjurk voor Isa

Ik besteed behoorlijk wat aan kleertjes voor Wolf, maar dan veel voor weinig zeg maar.
Favoriet is hier H&M, ook heeft hij veel van de Hema (al vallen die soms hard tegen qua collectie v jongetjes) en Wibra voor van de zomer. (er staat alweer een mt74 krat helemaal volgepropt klaar , te wachten tot hij daar in past )
Zeeman vind ik wel al maanden zo enorm niks. Wat een rotzooi !
Hij heeft ook wel merkkleding (Oilily,Pointer,Jeep,Lief!) maar dat koop ik vrijwel alleen als het is afgeprijsd+ dat verkoop ik altijd weer goed via marktplaats of hier.
Oh tweedehands koop ik trouwens ook graag, ook vaak merk tweedehands. Zowel in de kringloopwinkels als online (barbamamashop heeft heel veel tweedehands!)

Zelfgemaakt vind ik misschien wel het allerbijzonderst/leukst, maar ik kan helaas geheel niks zelf. Koop wel eens zelfgemaakte kleertjes via de kringloop, en laatst een leuk blousje wat van Kobus was geweest
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81033237
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Shoeby fashion.
Heeft leuk spul, helaas vanaf maat 92.
Bij Villa Happ in de uitverkoop een broek gescoord voor Tyler. Morgen passen.
Vrijdag gaan we zonder de kinders nog even en dan nog bij v&d kijken.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:30:57 #153
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81033747
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Heeft leuk spul, helaas vanaf maat 92.
Bij Villa Happ in de uitverkoop een broek gescoord voor Tyler. Morgen passen.
Vrijdag gaan we zonder de kinders nog even en dan nog bij v&d kijken.
O hij heeft kleiner, dat wist ik niet.
Villa Happ is wel fijn vooral met hun 86+, dat maatje heb ik vaak gekocht toen Isa in zo'n tussen periode zat.
Heb je de Zara al geprobeerd? Dat valt ook petite, zelfs de schoentjes.
pi_81044003
Zara klinkt duur! Heb wel een budget. We kijken wel rond, komt goed.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:39:57 #155
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81044060
wat voor maat heeft tyler?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_81044163
Broekjes maat 80 , 86 kan wel met pijpen omgeslagen.
En truitjes 86.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:46:09 #157
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81044236
hm, volgens mij was max toen nog dik maar ik kan wel eens even kijken wat ik nog heb liggen
pi_81044498
Graag!
pi_81045252
Gister helemaal blij, want ik zag een Hans Textiel!
Ik was met moeder en zoon in Beverwijk.
Hup, naar binnen en waarempel, leuke kleertjes, leuke stoffen, het zag er goed uit.
Maar werkelijk niks in maat 80. Helemaal niks.

Nouja, dan maar naar de H&M.
Daar hadden ze dit hemdje, wat Ko pas over exact een jaar aan kan, maar wat ik gewoon moest hebben.

En een toffe groene V-hals trui in de uitverkoop.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81045321
Leuk Oeke, er is ook een boxershort van. Ik heb ook met dat hemdje in de hand gestaan, maar vond de maat nog wel heel ver weg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81045396
Maar d'r staan wolven op Poppejans!

Zeker groot feest bij jullie nu? Wat dat betreft mis ik mijn oude studiestad wel.
pi_81045449
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:23 schreef bodpa09 het volgende:
Maar d'r staan wolven op Poppejans!

Zeker groot feest bij jullie nu? Wat dat betreft mis ik mijn oude studiestad wel.
Ja, eigenlijk moet ik hem ook!

Heeel groot feest hier, we wonen op een minuutje van de stad dus hoor al muziek. En is al erg vol met auto's hier.
Wij begeven ons zo in het feest als Wolf wakker is. Lekker bij ieder podium effe kijken
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:25:58 #163
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81045472
Wat een tof hemdje zeg Oeke!

Ik kan altijd hier voor je kijken of ze iets hebben wat je zocht in mt 80 hè u roept maar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81045509

Veel plezier!
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:50:20 #165
298315 SacreCoeur
pi_81055150
omg vanmiddag, Primark - kassa wachttijd 2,5 uur.
Ze hadden veel leuks maar ik ga volgende week wel terug.
pi_81056004
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:50 schreef SacreCoeur het volgende:
omg vanmiddag, Primark - kassa wachttijd 2,5 uur.
Ze hadden veel leuks maar ik ga volgende week wel terug.
Dat er uberhaupt mensen zijn die daarin gaan staan. Zou je eigenlijk een jong ventje ¤5,- per uur moeten geven om voor je te gaan wachten. Als ik jong was geweest, had ik op die manier zelf wat bijverdiend.
pi_81056099
Ik was vanmiddag in de Primark, maar heb echt geen 2,5 uur in de rij gestaan hoor. Wel iets van 20 minuten. Vond ik al lang zat haha! Wat een gekkenhuis in die winkel zeg Maar vond het wel leuk. En in de rij heb ik een beetje staan internetten op mn foon en af en toe mn tas een schopje naar voren gegeven, voor ik het wist was ik aan de beurt, dat vond ik erg meevallen. Kan ook niet anders, met 24 kassa's en een heel effecient systeem.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:04:38 #168
298315 SacreCoeur
pi_81057350
Ik hoorde het van het personeel, toen ben ik meteen omgekeerd.
Man & kind wilde sowiezo al niet mee naar binnen.

Iemand nog ideetjes waar er kleine maatjes ondergoed te koop is?
Maatje 86 het liefst.
Alles valt zo groot overal.
pi_81058283
Hema valt het beste
pi_81059333
Misschien was dat een slimme tactiek van het personeel om mensen vooral weg te jagen omdat het al zo druk was
Maar volgens mij moet je daar toch niet naar binnen willen met man & kind. Al die kinderen die daar waren, waren aan het huilen. En de mannen stonden alleen maar in de weg.
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:08:25 #171
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81065065
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef tessie het volgende:
Misschien was dat een slimme tactiek van het personeel om mensen vooral weg te jagen omdat het al zo druk was
Maar volgens mij moet je daar toch niet naar binnen willen met man & kind. Al die kinderen die daar waren, waren aan het huilen. En de mannen stonden alleen maar in de weg.
Mijnes stond alvast in de rij terwijl ik verder shopte. Ideaal!
en kind in de draagdoek, die heeft geen kik gegeven. Met een kinderwagen gaan was wel een slecht plan geweest

heb je leuke dingen gekocht?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81065553
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef huuphuup het volgende:
heb je leuke dingen gekocht?
Ik ben ook benieuwd! Is het de moeite voor jongetjes?

Ik vond trouwens de H&M in Beverwijk veel leukere dingen hebben dan de H&M in de Kalverstraat.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik kan altijd hier voor je kijken of ze iets hebben wat je zocht in mt 80 hè u roept maar
Lief, maar hoe weet ik dan wat ze hebben? Op de website misschien... Ik houd het in mijn achterhoofd!
pi_81065651
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hoorde het van het personeel, toen ben ik meteen omgekeerd.
Man & kind wilde sowiezo al niet mee naar binnen.

Iemand nog ideetjes waar er kleine maatjes ondergoed te koop is?
Maatje 86 het liefst.
Alles valt zo groot overal.
hier maat 74-80 onderbroeken via babywalz... saai degelijk wit, maar al het andere passen de mini billen van Pepijn echt niet in. We hebben ook petit bateau meet 2 jaar en wat zeeman? cars onderbroekjes, allemaal ongeveer maat 86, maar die zijn nog uhm zeer ruim.
pi_81065738
Oohh dat is wel heel handig Huup, lief dat hij dat deed. En je kan je kind beter in de draagdoek hebben dan in een wagen en dan iedereen tegen de enkels rijden ja
Ik ga nog een keer terug als Anna iets groter is, want ik vond dat de leukste meisjesdingen allemaal pas vanaf 6 of 12 maanden waren.
Ik heb nu dit gekocht:

rechtsbovenin is een setje van 2 broekjes, beetje gaar op de foto.
En voor mezelf heb ik die slippertjes/sandaaltjes die jij laatst ook had gekocht ( 3 euro ), een paar paarse ballerina's en een leuke gekleurde ketting, en nog gympen voor mn Lief.

Oeke, voor jongens was er niet zo heel veel, het meeste was weer voor meisjes hoor. Maar ik zag wel wat leuke basic broekjes, en veel blousjes met ruitjes enzo, maar die vond ik zelf niet zo leuk.
pi_81066003
Oh leuk Tessie,flink geshopt!
de stippen broekjes,jurkje en apenshirt vind ik leuk! en bootschoentjes heb ik ook klaar staan, zo poepig!
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:50:56 #176
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81067228
haha Tessie Anna heeft hetzelfde setje als Amélie leuk is ie hè?
hij was al uitverkocht in de grotere maten er hing alleen nog "tot 8 kg" maar ik vond hem zo leuk dat ik die maar gewoon meegenomen heb

Gelukkig valt het hemdje redelijk ruim.

tadaaaam

@Oeke, oh ja je kunt kijken in de folder ofzo online maar ik dacht eigk dat je iets leuks gezien had toen je er was, als je het omschrijft kan ik wel kijken of het hier hangt in de goede maat. Dat bedoelde ik eigenlijk haha. Maar ik wil met alle liefde ook gaan kijken als je iets online ziet hoor. Ik loop er toch bijna dagelijks langs want de albert heijn zit ernaast dus voel je niet bezwaard!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81068494
Tessie, leuke dingetjes! maar dus niet echt de moeite om helemaal uit Amsterdam te komen.
Grrr, wanneer gaan ze er nu eens wat aan doen, aan die jongetjeskledingschaarste. Die moeders kopen het wel hoor!

Huup, wat een poepie, met haar staartjes!
Lief van je, maar ik denk dat het eigenlijk de moeite niet is, ook ivm verzendkosten. Jij mag de komende maand toch niet achter je bureau vandaan.
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:49:00 #178
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81080649
Ik heb het pyjamaatje dat Wolf ook heeft . Oh, ik verhueg me nu al op vanavond .

Dat apenshirtje vind ik ook echt geweldig Tessie .
pi_81093491
dat hemd voor Ko

Huup, ik vind dat je altijd hele leuke kleren kiest voor je dochter. Ik koop ook heel veel dingen in de uitverkoop. Sommige dingen vind ik ook echt te duur voor de tijd dat ze het aankunnen. Koopjes jagen is ook gewoon leuk. Ik heb voor Seb trouwens heel veel van de tweedehandsmarkt die hier 4 keer per jaar is. Heel veel dingen van Mexx voor 1 euro en zo Maar nu heeft hij maatje 80 en groter en ze hebben op die markt vooral echte babykleren, helaas.

Spijkerbroeken koop ik het liefste van Name-it, die zijn vrij smal en zitten Seb het mooist, de prijs valt ook wel mee. Heb er ook van de Hema maar die moet ik met de knoopsgatelastiek zover aantrekken dat het als een zak om zijn kont gaat zitten

Seb moet nieuwe schoenen. Deze beginnen te klein te worden. Heb maandag zijn voeten op laten meten en we moeten naar maatje 21. Maar heb gekeken voor goede schoenen, dat vind ik heel belangrijk maar 90 euro gaat me echt te ver Denk maar weer even wachten tot er iets in de uitverkoop is. Hebben jullie nog tips voor leuke betaalbare schoenen?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:03:44 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81093948
Geen schoenentips helaas... behalve dat je op marktplaats soms (bijna) niet gedragen schoentjes hebt.
Helaas slaan schoenen hier ook altijd een flink gat in het budget. Nu heb ik laatst zulke leuke zomersandaaltjes gezien, maar ja 50 euro... en ze heeft al crocs... twijfel, twijfel...
pi_81093952
Ivan heeft vandaag de boten aan (met bijpassende sokken, want ik kwam erachter dat de Hema ook botensokken heeft ). Ik had ernstige twijfels over het shirt maar ik vind het hem toch leuk staan.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81093995
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef huuphuup het volgende:
haha Tessie Anna heeft hetzelfde setje als Amélie leuk is ie hè?
hij was al uitverkocht in de grotere maten er hing alleen nog "tot 8 kg" maar ik vond hem zo leuk dat ik die maar gewoon meegenomen heb

Gelukkig valt het hemdje redelijk ruim.
[ afbeelding ]
tadaaaam
Ik wil een meisje.

Kun je Amélie niet een weekeinde hier laten logeren?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:16:58 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81094402
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil een meisje.

Kun je Amélie niet een weekeinde hier laten logeren?

We komen wel een keer Ivan bewonderen <3

Shirt staat hem inderdaad leuk! en wat schattig dat handje zo onder jouw kin

Estrys ik heb ergens gelezen dat Van Haren een merk heeft met degelijke schoenen Elefanten ofzo? Maar geen idee wat het kost en of het ook geschikt is voor die maten. Anders even vragen in vraag&aanbod? Ik weet nog wel dat Pinq op de ruilbeurs een tijd terug nog een berg schoenen van Max in de aanbieding heeft. En Pinq heeft altijd zulke leuke schoenen vind ik See Kai Run enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81094843
Elefanten waren vroeger hele degelijke schoenen maar ze zijn nu overgenomen en zijn heel erg achteruit gegaan.
Er zitten best redelijke schoenen tussen hoor maar helaas zijn het niet meer de elefanten van vroeger.
Vooral de kleinere maatjes vind ik zelf minder.. niet erg soepel.
En dan zijn ze nog redelijk duur in verhouding met sommige merkschoenen.

Ik vind de schoenen van shoesme wel goed te betalen en heel soepel zijn die.
Het leer is ook erg fijn.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:39:49 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81095106
oh ok. Ja je moet ook eigk niet naar mij luisteren ik ben nog in de slofjes-fase

maar die See Kai Run schoentjes oh! Daar raak ik straks wel blut aan vermoed ik... en voor jongens zitten er zulke leuke dingen tussen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81095440
Hier bevallen de Elefanten wel goed. Iig Tyler heeft een paar met klittenband.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:34:38 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_81099572
Dr.Visser van Scapino ben ik (over het algemeen) erg tevreden over
Shoesme vond ik in die kleine maatjes meer slofjes die geen enkele steun boden.. Tijn had ze binnen twee weken stuk gelopen {

Er zijn trouwens maar weinig schoenen 'niet goed' als je kindje normale voeten heeft is de opinie van diverse orthopeden. Goed passen is het belangrijkste
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:43:09 #188
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81099903
Als een schoen goed past en het is van degelijk materiaal is het al snel goed volgens mij Dr. Visser van Scapino is inderdaad wel een aanrader
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:48:29 #189
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81100128
Oh ja elefanten hebben wij ook al eens voor gekeken, maar die waren voor Linde te breed (tenminste dat model dat wij leuk vonden). Vond ze er verder wel redelijk uit zien.

En shoesme vind ik ook heel erg leuk!
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:58:36 #190
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81100579
ik had alleen see-kai-run-lookalikes hoor huup en die heeft BE van me overgenomen geloof ik.
heb nog wel een paar ecco's staan in mt 21, maar geen idee of ze dat wat vindt.

verder ben ik ook heel tevreden over dr. visser, maar je moet wel geluk hebben qua leukheid vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 06-05-2010 20:13:24 ]
pi_81101425
Dr. Visser hebben we hier ook goede ervaring mee met Kim.
Ze past nog schoenen van vorig jaar op het moment. We wachten nog even, misschien komt er een groeispurt aan. Juni/juli kijken we wel voor andere schoentjes.

De Villa Happ broek past goed trouwens. En voor Kim een jurk met 50% korting bij de H&M gekocht en die zit ook goed.
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:15:58 #192
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81101494
ohja ingrid, ik heb net even een blik door mijn mt. 80 broekjes geworpen, maar dat is idd in de max-is-dik-periode, dus smalle modelletjes heb ik niet! sorry
pi_81101669
Jammer, maar bedankt voor het kijken.
pi_81101923
Ohh Huup, die foto van Amélie in dat setje
En Ivan in zn mooie boten shirt, staat hem leuk!
Van schoentjes heb ik nog geen verstand, hier zijn het meer slofjes nog. Heb idd wel al gezien dat ze heel duur zijn, daar was ik nog zo verbaast over
pi_81101977
Staat hem goed hoor Claudia! En wat sta je er zelf leuk op

Wat een super leuk hemd Oeke <3 Ik wil naar de H&M!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81123792
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:34 schreef E.T. het volgende:
Dr.Visser van Scapino ben ik (over het algemeen) erg tevreden over
Shoesme vond ik in die kleine maatjes meer slofjes die geen enkele steun boden.. Tijn had ze binnen twee weken stuk gelopen {

Er zijn trouwens maar weinig schoenen 'niet goed' als je kindje normale voeten heeft is de opinie van diverse orthopeden. Goed passen is het belangrijkste
Shoesme hebben ze ook stevige stappers van Seb heeft deze in het bruin:

Die zijn echt heel stevig. Maar ze kosten dus normaal 65 euro. Ik had ze voor 23 in de aanbieding
Maar onder maat 20 zijn het inderdaad vaak slofjes van shoesme.

dank voor de tips, ik ga eens rondsnuffelen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:20:45 #197
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81123886
Oh ik had de foto van Ivan gemist Wat een leuk shirt en wat staat het hem mooi zeg die kleur!
pi_81123932
Pinq, ik heb wel interesse in schoenen maat 21 als je hebt?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:41:32 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81127260
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef Estrys het volgende:
Pinq, ik heb wel interesse in schoenen maat 21 als je hebt?
ik zet straks wel even foto's in het vraag&aanbodtopic
pi_81131664
Staat Ivan stoer!

Huup, ik ben ook helemaal verliefd op de See Kai Run schoentjes
Die krijgt Wolf zeker weten als hij beetje lopen kan
Fons en Elodie hebben ook van die schoentjes (gehad) zowel de jongetjes als meisjesschoentjes collectie zijn zo gaaf!
Ze hebben sommige modellen ook in babyvariant, een helemaal zacht schoentje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')