Dus gister avond was konginnenacht. Lekker gezellig. Maar natuurlijk ben je moe de volgende dag (dus vandaag). Dus ik werd wakker om 11 uur, maar ik had geen plannen meer. Eerst zou ik naar Amsterdam gaan, maar ik had zoiets van " fuck dat, ik blijf lekker thuis".
Dus ik zit thuis en ik denk bij mezelf, ik heb geen ruk te doen, dus tijd om nog een ruk te doen. Ik begin in mijn bed onder de dekend aan mijn pik te trekken terwijl ik aan Jessica Alba in een catholieke school uniform denk die gepakt wordt door een Chineze martial arts master met een abnormaal grote lul.
Opeens belt iemand bij de deur. Ik probeer het te negeren maar ze blijft bellen. Dus ik loop in mijn boxer shorts naar beneden en doe mijn deur open en daar staat en 15 jarige meisje naar mijn erectie door de boxers te kijken. Ik vraag haar wat ze wilt, maar ze zeg laat maar en loopt verder door. Kuthoer. Het minste wat ze had kunnen doen was mij ter plekke pijpen.
Klacht: 15 jarige meisje stoort mij bij het fappen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."