abonnement Unibet Coolblue
pi_130501901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:54 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

We zullen deze week denk weer een keertje spelen, verdiend tegen verwachting in ook best goed :p
Dit was de tweede keer. Eerst dacht ik iedereen loopt je gewoon straal voorbij en je krijgt amper een paar centen. Maar de eerst keer in een uur spelen 52 euro en laatste keer anderhalf uur spelen 69 euro. Dat met zijn tweeën verdelen, niet slecht voor studenten :p

Zag ook nog twee meisjes met dit nummer meezingen, ook leuk!
Klinkt lekker man. Ook een geweldig nummer dus dat scheelt. Waar staan jullie?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:48:11 #127
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_130509922
Denk daar weer, daar vingen we immers 't meeste geld. En als er al mensen staan op een ander kruispuntje niet ver er vandaan :)
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_130512341
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:48 schreef GoodGawd het volgende:
Denk daar weer, daar vingen we immers 't meeste geld. En als er al mensen staan op een ander kruispuntje niet ver er vandaan :)
Waar is daar? Welke stad?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:13:46 #129
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_130531456
Ze hebben gisteren een akoestische liveset opgenomen die op DVD bij de meest luxe versie van de best of wordt gevoegd:

  dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:15:12 #130
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_130535382
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:03 schreef j95 het volgende:

[..]

Waar is daar? Welke stad?
O Utrecht :p
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:31:40 #131
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_131621160
quote:
Niet slecht... maar ook niet bijzonder vernieuwend eigenlijk.
Heb 'm maar ff op mijn iPod gezet zodat ik er aan kan wennen.

[ Bericht 3% gewijzigd door CoExist op 27-09-2013 16:26:44 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:30:41 #133
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_131621498
Ik vind 'm ook maar een beetje meer van hetzelfde... maar goed, dit is maar eenmalig vanwege die Best Of, hierna gaan ze er een behoorlijke tijd tussenuit. Wie weet komt er dan over een paar jaar weer iets verrassends.
pi_131621537
Keane heeft niets meer fatsoenlijks uitgebracht sinds Under The Iron Sea. :P
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131621559
Ik vond het eerst een beetje pretentieus... een "Best Of Keane". Tot dat ik me bedacht dat die lui bijna 10 jaar geleden hun eerste debuutalbum afleverden.

The Killers komen inmiddels ook met een best of genaamd "Direct Hits" dit najaar trouwens.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_131621636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Keane heeft niets meer fatsoenlijks uitgebracht sinds Under The Iron Sea. :P
Mja, na Hopes And Fears vond ik Under The Iron Sea juist een matig album. Op Perfect Symmetry kabbelde 't ook maar wat voort. Strangeland daarintegen vind ik wel een goed album.
Ik ben niet zo'n fan van Best Of albums. Vaak worden er ingekorte nummers en radio remixes gebruik om zo het album vol te krijgen met 20+ nummers. Niet helemaal zoals de artiest/band zijn nummers bedoeld had.

Oh wacht, ik reageer serieus op een post van Asskicker14. Een user die alleen maar loopt te flamen en te trollen op zijn favoriete bandjes.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_131622242
Te trollen? Ik ben gestopt met lange posts nadat ik mij realiseerde dat ik me op Fok! begeef en niet op een serieus forum.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:37:48 #138
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_132011193


6 november een intiem concert in Berlijn, wat live in bioscopen wordt uitgezonden (in Nederland o.a. Pathé). Ik ben erbij in Berlijn :)
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:21:22 #139
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_132352814
Keane to split up after 16 years

quote:
Keane are splitting up after 16 years, it has been announced.

Lead singer Tom Chaplin wants to go solo and the band's upcoming greatest hits album The Very Best of Keane will be their final release, according to The Sun.

A spokesman for the band confirmed: "Keane are taking a break after the Best Of to pursue their own projects."

The four-piece are said to remain close friends and want to go out on a high.

Keane's Ivor Novello-winning main songwriter Tim Rice-Oxley is now planning to collaborate with other popstars, having already worked with the likes of Kylie Minogue and Gwen Stefani.

It was recently reported that Lily Allen will cover their 2004 hit 'Somewhere Only We Know' for this year's John Lewis Christmas advert.
http://www.digitalspy.co.(...)-after-16-years.html
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:35:04 #140
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_132414567
Nieuw liedje! Beter dan de single...

pi_133075731
De Best Of is ook gelekt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133091754
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:51 schreef CoExist het volgende:
De Best Of is ook gelekt.
Niet zo gek als ie is uitgebracht in een deel van de wereld. :).
pi_133121942
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:53 schreef Crientj het volgende:

[..]

Niet zo gek als ie is uitgebracht in een deel van de wereld. :).
My bad. Ik dacht de release voor 11 november stond.

Heb 'm ff geluisterd. Bekende (oude) werk is in orde. Die heb ik natuurlijk op de studio albums. De nieuwe nummers op deze verzamelaar vind ik minder lekker klinken. Grabbel deze wel eens uit de uitverkoopbak.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_133142638
Vind Won't be broken wel een steengoede plaat weer.. Higher Than The Sun iets minder, en Russian Farmer's Song het minste.. beetje te langzaam wat mij betreft..

Verder is de Acoustic DVD wel erg sterk, alleen jammer dat deze niet als HD versie beschikbaar is gemaakt. had er dan 2 versies van gemaakt, een DVD en Bluray ofzo.
pi_133147113
Mocht iemand trouwens ergens t Goya concert terugvinden, let me know :)
pi_133225280
quote:
Keane - The Best Of Keane

Er zijn veel parallellen te trekken tussen de carrières van de Amerikaanse band The Killers en de Britse groep Keane. Zo kwamen ze allebei in dezelfde periode op en ze brengen beiden verzamelalbums uit alvorens een pauze te nemen.

Misschien is het niet geheel verwonderlijk dat zowel Keane als The Killers op hetzelfde moment op de rem trappen, daar beide bands de afgelopen tien jaar wel zo’n beetje alles hebben meegemaakt dat je als groep muzikanten kunt bereiken. Het grootste verschil is dat Keane iets eerder en daardoor aanzienlijk meer hits had.

Dat verklaart grotendeels de verschillen in samenstelling tussen The Best Of Keane en Direct Hits van The Killers. Zo bevat de verzamel-cd van Keane meer nummers en bij de Britten ligt de nadruk ook veel meer op het begin van hun carrière. Het debuutalbum Hopes And Fears geldt nog steeds als de bestverkochte plaat.

Van de twintig liedjes op The Best Of Keane bestaat ruim de helft uit nummers van Hopes And Fears en opvolger Under The Iron Sea. Objectief gezien logisch, daar liedjes als Everbody’s Changing, Somewhere Only We Know, Crystal Ball en This Is The Last Time nog altijd tot het meest gedraaide repertoire van Keane behoren.

Vergelijkbaar
Of die liedjes ook beter zijn dan het werk van de albums Perfect Symmetry, Strangeland en de EP Night Train, hier vertegenwoordigd door onder meer Silenced By The Night en Spiralling, is een vraag van subjectieve aard, al kan gesteld worden dat deze hits van vergelijkbare kwaliteit zijn. Idem voor de twee nieuwe liedjes.

Door middel van een deluxe-editie van het album belicht Keane het materiaal dat overschaduwd werd door de grote hits. Fraaie B-kantjes als Snowed Under, To The End Of The Earth, He Used To Be A Lovely Boy en het nooit eerder verschenen Russian Farmer’s Song krijgen zo toch nog even de kans om te stralen.
Bron: NU.nl
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 13 november 2013 @ 18:43:25 #147
178444 DenS
Crientj <3
pi_133225725
Heb de Best Of Super Deluxe net binnen via Amazon. Wat een toffe album/boek is dat zeg! Mooi foto's en een extra acoustic dvd. In het boek staat tevens een grote publiek foto van het concert vorige jaar in de HMH!
pi_133227884
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:43 schreef DenS het volgende:
Heb de Best Of Super Deluxe net binnen via Amazon. Wat een toffe album/boek is dat zeg! Mooi foto's en een extra acoustic dvd. In het boek staat tevens een grote publiek foto van het concert vorige jaar in de HMH!
Ja, leuk boek he?! Grappig is dat ik helemaal vooraan stond in de HMH, dus ook nog even vol te zien ben in het boek, toch geinig!
  woensdag 13 november 2013 @ 20:02:53 #149
178444 DenS
Crientj <3
pi_133228666
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:45 schreef mug89 het volgende:

[..]

Ja, leuk boek he?! Grappig is dat ik helemaal vooraan stond in de HMH, dus ook nog even vol te zien ben in het boek, toch geinig!
Stond ook vooraan, erg leuk!
pi_154396170
Nog Keane adepten die hier heen gaan? http://www.strangersinkeaneland.com/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')