quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wat niet rekt, dat scheurt'
Thanks. Zijn ze echt? Bedoel, niet zomaar een plaatje?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
En... daar zijn ze dan!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks. Zijn ze echt? Bedoel, niet zomaar een plaatje?
held, je hebt mijn topic geredquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
En... daar zijn ze dan!
(Even op de foto klikken voor een vergroting)
[ afbeelding ]
OK.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
OK.
Omdat je het zo lief vraagt.
[ afbeelding ]
Zijn hier filmpjes van ?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef _Michiel_ het volgende:
OK.
[ afbeelding ]
Ongelakte teennagels.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
En... daar zijn ze dan!
(Even op de foto klikken voor een vergroting)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:59 schreef Penisbaard het volgende:
Vorige week had ze ook al een belachelijke jurk aan die niet goed bij haar ogen past, terechte klacht.
Daar zat de vleeshaak waaraan ze uit het vliegtuig bungelde.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
litteken op haar rechter enkel? :p
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:52 schreef trovey het volgende:
Maxima heeft ooit haar enkel gebroken? Die littekens komen me bekend voor, heb ik op mijn linkerenkel.
Die vrouw had smaak tot ze ging trouwen en om moest leren gaan met diegene die haar schoonmoeder voorzag van mega moderne ufo's op het hoofd e.d.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:16 schreef Eenskijken het volgende:
knaloranje, met van die tape dingetjes.
staat eerlijk gezegd niet zo bij de rest van haar outfit. Hoewel ze meestal wel een goede smaak heeft.
Impliceert mijn post dat?quote:
Just checkingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Impliceert mijn post dat?Ik zeg alleen dat de littekens die ik zie heel erg lijken op de littekens die je krijgt als men je plaatjes en schroeven in een gebroken enkel zet om deze te fixeren na een breuk. Zo'n enkelbreuk heb ik namelijk ook gehad.
Ff serieus, ze is de dochter van een fucking massamoordenaar. Hoe ver kunnen we gaan hier in NL als zelfs de hoogstgeplaatste familie van Nederland een grote criminele bende is?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Die vrouw had smaak tot ze ging trouwen en om moest leren gaan met diegene die haar schoonmoeder voorzag van mega moderne ufo's op het hoofd e.d.
Ja sorry die hele meid is geindoctrineerd draagt momenteel dingen waarvan ik dus denk...eh is dit wel je eigen smaak?
Lijkt me van niet...
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
OK.
[ afbeelding ]
Ff serieus, hoe dom ben jij manquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Ff serieus, ze is de dochter van een fucking massamoordenaar. Hoe ver kunnen we gaan hier in NL als zelfs de hoogstgeplaatste familie van Nederland een grote criminele bende is?
Telegraaf lezer alertquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:19 schreef Equites het volgende:
[..]
Ff serieus, ze is de dochter van een fucking massamoordenaar. Hoe ver kunnen we gaan hier in NL als zelfs de hoogstgeplaatste familie van Nederland een grote criminele bende is?
Mabel, ken je me nog?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar dé vraag is natuurlijk: Wat zegt Maxima op dit moment tegen haar schoonzus Mabel?
[ afbeelding ]
Iets over Bea?
Iets over Alex?
Mabel schijnt het nogal grappig te vinden
Tering die Mabel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar dé vraag is natuurlijk: Wat zegt Maxima op dit moment tegen haar schoonzus Mabel?
[ afbeelding ]
Iets over Bea?
Iets over Alex?
quote:
Iets over inkijk in dr jurkje denk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Iets over Bea?
Iets over Alex?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |