Thanks!quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:36 schreef trovey het volgende:
Hoppa
http://www.de-salarisindicatie.nl/zoeken.php?Zoeken=Stewardess
Ben je onder de 25?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:44 schreef Seven. het volgende:
20 tot 25 duizend per jaar. Iets onder 2000 bruto dus. Nou ja, dan is het volledig afhankelijk van hoeveel huur ik betaal of er nog gespaard gaat worden. Ik wil 500 per maand opzij zetten.
Zou een Mexicaanse piloot zoekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Piloten zijn rijk. Mijn nicht was stewardess maar ze is nu getrouwd met één van de piloten. Ze werkt nu met kinderen, geloof ik. Omdat ze dat leuk vindt.
Flexibele werktijden vind ik juist fijn, ik háát 9-5 werken. 2000 bruto vind ik niet slecht voor een serveerster trouwens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Een stewardess verdient peanuts. Het is een zwaar kut betaalde baan.
En je moet flexibel zijn in je werktijden.
Voordeel is natuurlijk wel dat je mag slapen in hotels op kosten van je werkgever.
25 + 1quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je onder de 25?
Denk dat het onder de 25 toch bijna bruto = netto is?
Ik zoek helemaal niet, kom vanzelf wel iemand tegen met wie het klikt. En als dat een Chinees blijkt te zijn, dan interesseert me dat niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zou een Mexicaanse piloot zoeken
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef Marble het volgende:
[..]
En brengt ze ook rond. Zo is de cirkel weer rond.
Rond.
Maar piloten zijn rijk, extra geluk toch?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
25 + 1
[..]
Ik zoek helemaal niet, kom vanzelf wel iemand tegen met wie het klikt. En als dat een Chinees blijkt te zijn, dan interesseert me dat niet.
Alleen jammer dat de meeste stewardessen veel FFM's hebben voor die kaartquote:
Want mensen onder de 25 vallen in andere schijven? Zijn de tarieven lager?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben je onder de 25?
Denk dat het onder de 25 toch bijna bruto = netto is?
Nee, geen afdracht aan pensioenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want mensen onder de 25 vallen in andere schijven? Zijn de tarieven lager?
Ow? Neuh... da's onzin.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, geen afdracht aan pensioen
Zat te doen, maar je lult vandaag weer zo ontzettend veel onzin.quote:Maar leuk dat je me komt verbeteren, heb je niks beters te doen?
Interesseert me geen reet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar piloten zijn rijk, extra geluk toch?
quote:
Waarom heb je nu die quote weggehaaldquote:
Welke quote?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom heb je nu die quote weggehaald![]()
Hij gaf net zo mooi je werkelijke intenties weer
Die staat er toch nog? En je weet zelf ook wel dat ik ga sparen om naar latijns-amerika te emigreren dus wat heb ik dan aan een rijke piloot? Zoveel leuke piloten zullen er ook wel niet zijn trouwens.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Piloten zijn rijk. Mijn nicht was stewardess maar ze is nu getrouwd met één van de piloten. Ze werkt nu met kinderen, geloof ik. Omdat ze dat leuk vindt.
Dat valt wel mee opzich.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:
En je moet flexibel zijn in je werktijden.
Juist. 2 weken werken, 2 weken vrij. Maar eens informeren bij mijn kennis, zij werkt al voor Delta Airlines en ik begreep dat men Nederlandstalige mensen zoekt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat valt wel mee opzich.
Ze kunnen precies aangeven wanneer ze wel en wanneer ze niet willen werken.
Die dopt toch met een piloot en is nu voor de lol kindermeisje?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Juist. 2 weken werken, 2 weken vrij. Maar eens informeren bij mijn kennis, zij werkt al voor Delta Airlines en ik begreep dat men Nederlandstalige mensen zoekt.
Ook nog stewardess, zal wel veel energie hebbenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:36 schreef Seven. het volgende:
Ja, ze is met hem getrouwd en nu werkt ze met kinderen omdat ze dat leuker vindt.
Dat begrijp ik, want als ik me niet vergis vloog ik ook met Delta van NY naar Amsterdam en wat voor 'Nederlands' daar werd gesproken, ik snapte pas wat er gezegd werd nadat het ook in het Engels werd omgeroepen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Juist. 2 weken werken, 2 weken vrij. Maar eens informeren bij mijn kennis, zij werkt al voor Delta Airlines en ik begreep dat men Nederlandstalige mensen zoekt.
eensquote:
Lezen is ook een vak...quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef DeWaasheid het volgende:
Aha, dus als je een HBO opgeleide stewardess bent verdien je 20.000 en een MBO collega krijgt 25.000.
Stewardess Transport 25000 MBO/MTS
Stewardess Toerisme 20000 HBO
Betrouwbare site..
HBO voor bedieningspersoneel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef DeWaasheid het volgende:
Aha, dus als je een HBO opgeleide stewardess ....
Transport en toerisme is inderdaad een wereld van verschil, daarnaast, ongeacht de werkzaamheden, blijft het belachelijk dat een HBO opgeleide 25% lager zit dan een MBO'er.quote:
Singapore dollars eerder. Omgerekend is dat 1800 euro bruto p.m.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:06 schreef -Jay-20- het volgende:
Hangt van de maatschappij af natuurlijk. SQ betaalt best redelijk. Reken op 40k-45k bruto voor een starter.
Edit: Dollars trouwens...
Afdracht van (pensioen)premies is niet leeftijd gebonden. Dus "bruto is netto tot 25 jaar" gaat niet op.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, geen afdracht aan pensioen
Maar leuk dat je me komt verbeteren, heb je niks beters te doen?
USD naar wat ik heb begrepen, maar pin mij daar niet op vast.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:28 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Singapore dollars eerder. Omgerekend is dat 1800 euro bruto p.m.
Nee wacht, mijn nicht wás stewardess maar dopt met een piloot nu. En een kennis van me werkt voor Delta, maar zij dopt geen piloten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook nog stewardess, zal wel veel energie hebben
Ga ik zo bekijken. Thanks alvast.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:31 schreef Kadooosh het volgende:
Ik zou er nog is goed over nadenken:
http://player.omroep.nl/?aflID=10675840
heel veel zaadquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef Seven. het volgende:
Ik wil de komende paar jaar gaan werken om te sparen, dus ik overweeg een tijdelijke carrièreswitch. Wat verdient een stewardess zo ongeveer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |