fijne dag Pietje en veel plezier.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vervolg van [RLS SC #690] Mannen zijn net kinderen soms
Fijne dag allemaal.
Niet teveel zuipen hč, anders heb je morgen weer feestquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vervolg van [RLS SC #690] Mannen zijn net kinderen soms
Fijne dag allemaal.
Ik ga zo ook die kant opquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga richting Nijmegen en een biertje drinken, of twee. Fijne dag iedereen
![]()
Ja, dat is waar. Al geloof ik niet dat hij er onder geleden heeftquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Veel plezier Pietje![]()
Van kinds af aan vind ik Pieter van Vollenhove al een beetje zielig, omdat op zijn verjaardag alle aandacht naar de koningin gaat
Dat geloof ik ook niet, mijn gedacht komt vooral voort uit kinderlijk medelevenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Al geloof ik niet dat hij er onder geleden heeft
let op de schoenen van Maxima en Mabelquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet, mijn gedacht komt vooral voort uit kinderlijk medeleven![]()
Ik vind zo'n koninginnedag altijd wel leuk om te zien op tv, volwassenen die heel fanatiek hun kunstje willen doen, kindertjes die het bezoek van de koninklijke familie geweldig vinden en ik vind het vooral heel leuk om te zien en te oordelen hoe de prinsen en prinsessen eruit zien.
Goed van je! Bedankt namens de EHBO!quote:Op vrijdag 30 april 2010 04:37 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was leuk!![]()
Ben op de terugweg nog in een vechtpartij beland en ben er tussen gesprongen!
Echt! Ik strooide met doe eens rustig man, het is feest en het hielp.
Dat mannetje tegen mij schreeuwen en ik glimlachte alleen maar, het is feest.
Hij droop af
Verstandig was het vast niet, maar gelukkig ging het goed.quote:
Echte mannen drinken gewoon cola! Puur!quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:08 schreef Gert het volgende:
Een voorzichtig zonnetje. Dat gaat de goede kant op.![]()
Da's mooi, kunnen we dadelijk weer aan de volgende kater gaan werken.
Hoewel cola ook wel aanlokkelijk is eigenlijk. Ik word oud.Herstella Artois werken niet meer.
Ze vinden daar met de dag steeds meer troep in.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte mannen drinken gewoon cola! Puur!
Het is dan ook voor echte mannen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze vinden daar met de dag steeds meer troep in.
Nog even en ik drink het helemaal niet meer.
Is er ook iets te doen op die dierenselaan als in rommelmarkt enzo?quote:
Ik drink mijn whiskey en cola altijd apart. Zonde van de cola hequote:Op vrijdag 30 april 2010 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echte mannen drinken gewoon cola! Puur!
De Boekhorststraat (zijstraat Prinsegracht) heeft altijd een vrijmarkt op koninginnedag. Maar eigenlijk is het al een beetje laat voor zoiets. Die rommelmarkten beginnen altijd 's ochtends vrij vroeg al, en halverwege de middag is het aflopende zaak (en is er écht alleen nog maar rommel).quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is er ook iets te doen op die dierenselaan als in rommelmarkt enzo?
Want de rommelmarkt achter mijn huis telt een kraampje of 8
Nou heb ik trekquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:15 schreef Deisyy het volgende:
Vanmorgen nog in Koffietijd en vanmiddag in Spijkenisse, Franklin Brown, Mandy Huydts en nog een paar, oftewel Eurostars, ook trad Wesley van Popstars op. Eén groot feest![]()
En natuuriljk een pita gyros en een beetje wijn op
Een cola light voor mevrouw?quote:
Heb je zelf niet iets lekkers op in Nijmegen?quote:
Nee, alles was nat daarquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je zelf niet iets lekkers op in Nijmegen?
Zo zo, jij bent goed bij de vrouwkes!quote:
Dat waren ze al voor mijn komstquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent goed bij de vrouwkes!
Komt vast omdat ik er woonquote:
Geboektquote:ma 04/10 11:00 Amsterdam di 05/10 07:55 Jakarta,Soekarno-Hatta ja GA 89 (14h55)
di 05/10 10:20 Jakarta,Soekarno-Hatta ja di 05/10 13:05 Denpasar, ba GA 404 (1h45)
do 21/10 17:35 Denpasar, ba do 21/10 18:20 Jakarta,Soekarno-Hatta ja GA 409 (1h45)
do 21/10 21:10 Jakarta,Soekarno-Hatta ja vr 22/10 08:00 Amsterdam GA 88 (16h50)
Ik heb patatquote:
Dat is het uiteindelijke resultaat jaquote:
done(r)quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:16 schreef D. het volgende:
*dat maar ff gaat doen dan, want het zal wel druk zijn
En wat is de reden da je dat nou niet gedaan hebt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:24 schreef Kally het volgende:
Ik word hier toch wel een soort van saggo van, vanmorgen zaten mijn rokje en ljasje aan me vastgeplakt van de regen, en nu had ik gewoon ergens in de stad kunnen eten met mijn knullen
Nou jongste is bij zijn neefje aan het slapen dus ik dacht ga ik lekker met oudste, maar die was zo doorweekt vanmorgen dat hij echt geen zin meer had, en om nu met een saggo kind ergens te etenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
En wat is de reden da je dat nou niet gedaan hebt?
Nee, dat schiet niet opquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou jongste is bij zijn neefje aan het slapen dus ik dacht ga ik lekker met oudste, maar die was zo doorweekt vanmorgen dat hij echt geen zin meer had, en om nu met een saggo kind ergens te eten
Nee ze hadden ook gewoon bij papa moeten zijn dit weekend, maar ja thuis is ook leukquote:
Ik vind thuis ook altijd wel leuk jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ze hadden ook gewoon bij papa moeten zijn dit weekend, maar ja thuis is ook leuk
Ja ik ben heel graag thuis, maar soms heb ik ook wel de behoefte aan andere mensen om me heenquote:
Ook dat kan thuisquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ben heel graag thuis, maar soms heb ik ook wel de behoefte aan andere mensen om me heen
Ja dat weet ik, heb er genoeg over de vloer gehad afgelopen weekquote:
*het maar laatquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb er genoeg over de vloer gehad afgelopen week![]()
Maar dat bedoelde ik niet, laat maar
quote:
Ik overweeg nog een keer te bellen om te kijken of het wel allemaal goed is gegaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja druk dus
Ik heb ook nog niks gegeten, alleen zoonlief
quote:
quote:
Eetzequote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Zo vermoeiend soms![]()
Ik zit te wachten op mijn dochter die mijn net smste dat ze straks koffie komen drinken
Als het goed is de laatste 3 weken naar hun vader, maar dat moet ik eerst zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar heb stiekem toch wel al eentje op hoor, want na het eten neem ik meteen koffie.
Gaan je jongens in de vakantie naar je moeder als je moet werken of gaan ze ook nog naar hun vader?
En ja, als je het stukkie worst wil krijg je het varken er bij.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb er genoeg over de vloer gehad afgelopen week![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
En ja, als je het stukkie worst wil krijg je het varken er bij.
Rot eens op Teun ik moet nog eten!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zou Claus Beatrix wel eens gebeft hebben met zijn Parkinson tong?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat vraag je je serieus af?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een beftekkel heeft.quote:
huh waar denk jij allemaal aanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |