Het moet niet glijden, maar er moet wrijving zijn tussen mijn toverhand en het almachtige vleesmonster.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, met shit zodat je je penis lekker door je knuisje glijdt.
ook bij vrouwen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het moet niet glijden, maar er moet wrijving zijn tussen mijn toverhand en het almachtige vleesmonster.
PM mij pics van je tits.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vreemd, babyolie ruikt frisser
Zeg eens dat ik moet gaan inpakken
Ervaringen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, liever niet, want dan kan je toompje scheuren als je dan hard stoot.
dan glijdt het dus wel, maakt dat dan niets uit?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, liever niet, want dan kan je toompje scheuren als je dan hard stoot.
Nee, daar moet het bij glijden, met wanken met mijn toverhand het werk doen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan glijdt het dus wel, maakt dat dan niets uit?
aha, ik snap het, ingewikkeld nog, dat aftrekkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, daar moet het bij glijden, met wanken met mijn toverhand het werk doen.
Als je denkt dat ze vochtig is en één keer stoot kan het al gebeuren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef Mozy het volgende:
Een droge grot neuken lijkt mij sowieso niet fijn, ook niet voor de vrouw.
Dus waarom zou je dan doorgaan tot het moment dat je toompje scheurt?
op een gegeven moment ben je zó ver, dan kun je niet meer terug <meloquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef Mozy het volgende:
Een droge grot neuken lijkt mij sowieso niet fijn, ook niet voor de vrouw.
Dus waarom zou je dan doorgaan tot het moment dat je toompje scheurt?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:40 schreef Potloodvis het volgende:
Het blijft de KLB SC, over vier minuten kan dit gesprek ook over schoenveters gaan.
Eerst controleren dan. Ik doe alleen de eerste keer hard stoten als ik weet dat het tunneltje nat is.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze vochtig is en één keer stoot kan het al gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |