Dat bedoel ik dus, ik heb liever dat pubers hier gaan reageren, want die volwassenen die doen maar wat.quote:Damn, mensen gaan hier echt te serieus op in.
Fixed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik heb liever dat mensen die het met mij eens zijn hier gaan reageren, want die volwassenen zijn het niet met mij eens.
Waar zeg ik in hemelsnaam dat school makkelijker is dan werk? Ik schrijf zelfs dat er overeenkomsten zijn. Even beter lezen voor je commentaar geeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:50 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat school heus wel moeilijk is. En jij zei dat het makkelijker is dan werk, en nu opeens dat het even moeilijk is. Je spreekt jezelf tegen.
quote:
TS is een huilie en wil alleen maar kussiekroel posts waarin hij gelijk krijgtquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar zeg ik in hemelsnaam dat school makkelijker is dan werk? Ik schrijf zelfs dat er overeenkomsten zijn. Even beter lezen voor je commentaar geeft.
Is TS dan een kloon van Meki?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
TS is een huilie en wil alleen maar kussiekroel posts waarin hij gelijk krijgt![]()
Vind je dat serieus vrij lang? :/quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Ik meen het, je kan serieus niet vooruitslapen. En ik vind 4 dagen in de week van 8.20-15.10 vrij lang...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |