Ik vind het superchill.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kinderen die school zwaar vinden
Wat doe je dan? VMBO? Dan zou ik het ook chill vinden maar ik wil graag geen vuilnisman worden.quote:
dus kies je er voor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:26 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Wat doe je dan? VMBO? Dan zou ik het ook chill vinden maar ik wil graag geen vuilnisman worden.
Dan kies je er niet voor, want wil je hbo doen via vmbo dan moet je 3 jaar extra mbo doen, wil liever 5 jaarl ang iets meer doen dan 3 jaar extra erbijquote:
Of jij moet gewoon doodgaanquote:
quote:
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je dan later dan normaal begint. Als je altijd zo laat zou beginnen zou het verschil al snel minder groot zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:17 schreef MouzurX het volgende:
Later in de 4de etc hadden we soms het eerste of de eerste 2 lesuren vrij, echt een gigantisch verschil.
Je was meteen veel actiever het eerste lesuur.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:44 schreef Nihonjin het volgende:
Scholen moeten om 11 uur beginnen tot een uurtje of 6.
Tevens moet er de optie zijn tot nachtschool; van 12 tot 7 uur 's nachts.
Er moeten ook scholen zijn die heten scholenflex, wat inhoudt dat je zelf je schooltijden bepaalt, maar je moet wel in totaal elke dag 7 uur zijn ingeklokt.
En de scholen die dan nog de oude tijden hanteren moeten ook blijven bestaan voor de conservatievelingen.
Heb jij de film ´´Ongeorganiseerd´´ gezien?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:44 schreef Nihonjin het volgende:
Scholen moeten om 11 uur beginnen tot een uurtje of 6.
Tevens moet er de optie zijn tot nachtschool; van 12 tot 7 uur 's nachts.
Er moeten ook scholen zijn die heten scholenflex, wat inhoudt dat je zelf je schooltijden bepaalt, maar je moet wel in totaal elke dag 7 uur zijn ingeklokt.
En de scholen die dan nog de oude tijden hanteren moeten ook blijven bestaan voor de conservatievelingen.
Om 11 uur kon ik nooit slapen hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
Scholieren moeten gewoon op tijd gaan slapen ipv tot diep in de nacht op internet rond te hangen. Dan is het probleem opgelost.
Wat is er dan anders aan de situatie? In beide gevallen moet je ergens op een bepaalde tijd zijn en heb je daar dus rekening mee te houden met bv vertrektijd of de tijd waarop je gaat slapen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Om 11 uur kon ik nooit slapen hoor.
Red je je 8 uur slaap al niet...
Zoals ik al zei om 9 uur beginnen zou veel beter zijn dan 8:15 wat bij ons was. Vooral mensen die ver moeten fietsen moeten echt gewoon super vroeg op. "Ja later moet je dat ook als je een baan hebt" Dat is een andere situatie idd.
Ik zie het verschil ook niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er dan anders aan de situatie? In beide gevallen moet je ergens op een bepaalde tijd zijn en heb je daar dus rekening mee te houden met bv vertrektijd of de tijd waarop je gaat slapen.
quote:
HAVO.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:26 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Wat doe je dan? VMBO? Dan zou ik het ook chill vinden maar ik wil graag geen vuilnisman worden.
Omdat wij norse ex-scholieren dan moeten aanzien hoe de nieuwe generatie het 'leuker' krijgt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:42 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben voor. En niet alleen maar omdat ik avondmens ben en lerares. Als uit onderzoek herhaaldelijk blijkt dat het voor pubers beter zou zijn, waarom dan star vasthouden aan die onchristelijke tijdstippen?
Dat zou neerkomen op gewoon het eerste lesuur afschaffen. Moet niet al te moeilijk te implementeren zijn. Ben helemaal voorquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:46 schreef -0mega- het volgende:
De meesten vonden het volgens mij het best als ze rond 9 uur begonnen
Nóg minder les voor de kindjes? En ze zijn al zo domquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:49 schreef ShadyLane het volgende:
Dat zou neerkomen op gewoon het eerste lesuur afschaffen. Moet niet al te moeilijk te implementeren zijn. Ben helemaal voor.
Vrij lang? Ik trek soms dagen van 15 uur, ga niet klagen over wat nog niet eens een normale werkdag is joh, watje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Ik meen het, je kan serieus niet vooruitslapen. En ik vind 4 dagen in de week van 8.20-15.10 vrij lang...
afgelopen woensdag:quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vrij lang? Ik trek soms dagen van 15 uur, ga niet klagen over wat nog niet eens een normale werkdag is joh, watje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |