Ik krijg dat niet eensquote:Op vrijdag 30 april 2010 08:02 schreef BrandX het volgende:
Ik krijg altijd alleen maar PM's van users of ik hun kan helpen ofzo. Niets exotisch, niets vloekerigs, gewoon saai
quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:02 schreef BrandX het volgende:
Ik krijg altijd alleen maar PM's van users of ik hun kan helpen ofzo. Niets exotisch, niets vloekerigs, gewoon saai
Ik denk dat mijn forum gewoon duidelijk isquote:
Of saaiquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn forum gewoon duidelijk is.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:35 schreef NJ het volgende:
vieze poepjood dat je bent, ik had mijn excuses aangeboden en alsnog heb je me banned. hoop dat je dood gaat aan interne bloedingen als je homo vriendje je anaal verkracht.
krijg kanker!
Gezellig.quote:1. beetje lange teentjes?
2. machtsmisbruik
3. see you at the next fok meet.... trap je hele kop in elkaar. NO fucking kidding.
Elke keer vragen of je iemand in elkaar wilt batsen zeker?quote:
Die vraag is serieus een keer langs gekomenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Elke keer vragen of je iemand in elkaar wilt batsen zeker?
Bill Gates had laatst een toepasselijke quote:'If you're not being criticized, you have to wonder if you're relevant at all'.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn forum gewoon duidelijk is.
Die heb ik ook voorbij zien komen.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die vraag is serieus een keer langs gekomenOf ik die en die niet een keer in elkaar kon slaan, en FOK! van hem bevrijden
Was in het begin van mijn mod-periode, heb daarstraks al gezocht maar kan het niet meer vinden
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:09 schreef Etcetera het volgende:
Nieuw topic
BrandX, ik wil je wel een pm sturen hoorHeb je ook wat te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |