nah, dan is ie verhongerdquote:Op maandag 10 mei 2010 18:24 schreef msnk het volgende:
Goed als het een beetje up to date blijft, als ze opeens niks meer van zich laten horen zal er nog veel meer onduidelijkheid zijn.
quote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)blijft-mysterie.htmlquote:Desondanks verkeert de man in goede gezondheid.
Prahlad Jani (82) zou volgens de onderzoekers 'onnatuurlijke eigenschappen' hebben. Hij kreeg gedurende de twee weken enkel water om zich mee te wassen en om zijn mond mee te spoelen.
Dat i.c.m. een bepaalde genetische mutatie kan al voldoende zijn om het zo lang uit te houden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:37 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)blijft-mysterie.html
Het 'ziekenfonds' dat een wetenschappelijk onderzoek gaat vergoeden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:34 schreef HugoChavez het volgende:
Maar hoe ga ik dit laten onderzoeken dan? Ik denk niet dat mijn ziekenfonds een dergelijk onderzoek gaat vergoeden.
Hij drinkt geen water hoor, tenminste niet wat ik van het artikel kan afleidenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:45 schreef Casos het volgende:
Kortom, hij drinkt dus gewoon water en het is dus hoogstens al 2 weken zonder eten.
En dat kun je niet drinken denk je?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hij drinkt geen water hoor, tenminste niet wat ik van het artikel kan afleiden
Hij kreeg gedurende de twee weken enkel water om zich mee te wassen en om zijn mond mee te spoelen.
Ja, tuurlijk wel. Maar hij word onderzocht en ik denk niet dat die onderzoekers dat niet zouden merken?quote:
Wat ik zeg, hij krijgt gewoon water en al spuugt hij het weer uit, dan nog zal je lichaam wat opnemen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hij drinkt geen water hoor, tenminste niet wat ik van het artikel kan afleiden
Hij kreeg gedurende de twee weken enkel water om zich mee te wassen en om zijn mond mee te spoelen.
Ja oke op zo'n manier wel nog. Maar alsnog raar dat die gast op een paar druppels water kan leven voor 3 weken alquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:19 schreef Casos het volgende:
[..]
Wat ik zeg, hij krijgt gewoon water en al spuugt hij het weer uit, dan nog zal je lichaam wat opnemen.
2 weken, met gewichtsverlies.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja oke op zo'n manier wel nog. Maar alsnog raar dat die gast op een paar druppels water kan leven voor 3 weken al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |