abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_82619984
Muis


Past makkelijk


De lievelingshouding van Muis


Pingoo lekker ongegeneerd


Luna


Gezellig met zn drieeen naar buiten kijken


[ Bericht 11% gewijzigd door Oognip op 10-06-2010 15:43:44 ]
pi_82627812
Muis lijkt vrij veel op Gomez.

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:53:43 #228
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_82651479
Azrael was op mijn schoot in slaap gevallen! Inclusief een wilde droom want hij bewoog helemaal mee
14 weekjes oud







Ban als welkomstcomite bovenop de krabpaal!



pi_82656180
Ik ben wel blij dat er nog Persjes mét neus gefokt worden zoals die prachtige bolletjes van Bloemetje.
Ooit wil ik ook wel een silver shaded of chinchilla Persje met neus (mag ook Brits langhaar zijn, zelfde model). Met groene oogjes, dat lijkt me echt het einde

Maar ze zeggen altijd dat Perzen en Britten relatief rustig zijn, dus weet niet of m'n man het wel goed vind, die wil veel kattenkwaad in huis. Hoe zijn die van jou, Bloemetje ?
pi_82657928
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:53 schreef RandomMoron het volgende:
Azrael was op mijn schoot in slaap gevallen! Inclusief een wilde droom want hij bewoog helemaal mee
14 weekjes oud
Wat een grappig beestje! Echt hele leuke foto's
pi_82658632
Deze probeerde ik gisteravond al te maken, maar was het toen te donker voor.
Ze kan nog een uur slapen voor ze voor een jaarlijkse controle naar de DA gaat...

"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_82662174
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben wel blij dat er nog Persjes mét neus gefokt worden zoals die prachtige bolletjes van Bloemetje.
Ooit wil ik ook wel een silver shaded of chinchilla Persje met neus (mag ook Brits langhaar zijn, zelfde model). Met groene oogjes, dat lijkt me echt het einde

Maar ze zeggen altijd dat Perzen en Britten relatief rustig zijn, dus weet niet of m'n man het wel goed vind, die wil veel kattenkwaad in huis. Hoe zijn die van jou, Bloemetje ?
Mee eens, met een neusje hou ik zelf ook meer van + geen last van vieze oogjes e.d.

De frummels hier zijn behoorlijke boefjes, perzen blijven vaak ook lang speels. Die van ons zijn nog klein (net een jaar) dus sowieso nog 1 brok speelsheid Maar ze zijn wel netjes, ze krabben hun nagels netjes aan de krappaal (okee, 1 deed eens een poging bank, maar daar hebben we toen schuurpapier aangehangen). Maar wel klieren als je bijv computert en ze willen aandacht, languit op het toetsenbord gaan rollen enzo. En ze kletsen ook veel, vooral indi maakt allerlei geluidjes de hele dag door.
Toen ze nog iets kleiner waren haalden ze de plantenbak vaak leeg En nu zijn ze fan van dozen kapot bijten in hele kleine stukjes (confetti? hehe).
Wij wilden niet dat ze, als je met ze speelt, onze handen en armen zouden zien als speelmateriaal, dus dat hebben we altijd vermeden sinds ze klein zijn, ze vallen dus nooit onze handen/armen aan als in met nagels en bijten (zoals de kat van vrienden van ons wel doet). Indi houdt dan wel weer van 'kneden', dat doet ze dan op je buik incl nageltjes, maar dat is gewoon schattig. Ze klimmen ook graag naar onmogelijke plekjes en ze drinken voornamelijk uit een glas water wat op het dressoir staat. En als ze ergens klimmen wat wij niet zo relaxed vinden en we halen ze weg, natuurlijk gaan ze dan meteen weer... En ze lopen ook de hele dag achter je aan. Incl relaxen in de wasbak als je je haren kamt
Ohhh en Lila, toen ze kleiner was, wilde altijd liggen in het kattengras... Dus we hadden altijd plat kattengras Ook al was het maar een heel klein potje, dan zat ze met d'r pootjes op de grond en met d'r buik in het kattengras te 'hangen'. We dachten er wel eens aan om een platte bak met gras te kweken speciaal voor Lila zodat ze daarin kon gaan relaxen..

Het zal ook erg per kat verschillen natuurlijk, maar tot nu toe zijn ze hier erg leuk
Ze spelen veel, maar dus wel altijd op een 'zachte' manier, deze kleintjes en de vorige perzen waren ook bijv super lief voor kinderen (mijn kleine zusje kan zo ongeveer _alles_ met ze doen). Kortom: Op zich zijn het hele rustige beestjes, maar wel heel speels dus, en ze blijven ook lang speels, en het blijven katten, dus ze kunnen net zo goed erg boevig zijn

Trouwens, sinds we zijn overgestapt op carnibest hoeven we ze nauwelijks meer te kammen, geen klitten te bekennen en ook het verharen is duidelijk stukken minder. En ze zijn nog zachter geworden! (whahaha dit lijkt wel een reclame)


Ik vind dat jij trouwens altijd zo'n leuke 'verzameling' aan katten hebt! Allemaal stuk voor stuk prachtige beestjes! Volgens mij is het super gezellig bij jullie thuis
pi_82662256
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:04 schreef freshy98 het volgende:
Deze probeerde ik gisteravond al te maken, maar was het toen te donker voor.
Ze kan nog een uur slapen voor ze voor een jaarlijkse controle naar de DA gaat...

[ afbeelding ]
*smelt*

Ik heb je topic afentoe gevolgd, van toen ze bij je kwam wonen, en kijk haar daar nu toch eens als een prinsesje liggen ♥
pi_82666595
Het prinsesje moet wel iets afvallen ;-)
Het voer wat ze nu heeft is heel geconcentreerd (wist ik veel) dus ze is 5,2Kg en daar mag wel wat af.
Dus, vanaf vandaag gaan we in porties werken. Althans ik, en zij heeft er geen inspraak op
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_82669156
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:46 schreef freshy98 het volgende:
Het prinsesje moet wel iets afvallen ;-)
Het voer wat ze nu heeft is heel geconcentreerd (wist ik veel) dus ze is 5,2Kg en daar mag wel wat af.
Dus, vanaf vandaag gaan we in porties werken. Althans ik, en zij heeft er geen inspraak op
Hihi, dat is een behoorlijk gewicht ja! Maar dat komt vast goed
Je bent super lief voor d'r en ze heeft het echt getroffen bij je!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:41:48 #236
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_82669270


Puk in z'n nieuwe (grotere) mandje
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:02:30 #237
129836 withxhonor
straight edge
pi_82670203
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:46 schreef freshy98 het volgende:
Het prinsesje moet wel iets afvallen ;-)
Het voer wat ze nu heeft is heel geconcentreerd (wist ik veel) dus ze is 5,2Kg en daar mag wel wat af.
Dus, vanaf vandaag gaan we in porties werken. Althans ik, en zij heeft er geen inspraak op
holy...

Ban in de fotos van finkelstien weeg net aan 3.5 kg
high fives and stagedives
pi_82670569
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:02 schreef withxhonor het volgende:

[..]

holy...

Ban in de fotos van finkelstien weeg net aan 3.5 kg
En nu die laatste zin in het Nederlands graag?
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zaterdag 12 juni 2010 @ 02:28:07 #239
129836 withxhonor
straight edge
pi_82696743
dat de kater in de fotos van user Finkelstien, tevens mijn kater, net aan 3,5 kg weegt...


deze kater dus... genaamd Ban
high fives and stagedives
pi_82700360
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben wel blij dat er nog Persjes mét neus gefokt worden zoals die prachtige bolletjes van Bloemetje.
Ooit wil ik ook wel een silver shaded of chinchilla Persje met neus (mag ook Brits langhaar zijn, zelfde model). Met groene oogjes, dat lijkt me echt het einde

Maar ze zeggen altijd dat Perzen en Britten relatief rustig zijn, dus weet niet of m'n man het wel goed vind, die wil veel kattenkwaad in huis. Hoe zijn die van jou, Bloemetje ?
Ik heb een Brit, die niet bepaald rustig is. (Understatement).
Meerdere keren per dag krijgt hij het op zijn heupen en sjeest hij het hele huis door met zijn oren plat in zijn nek en zijn ogen helemaal des duivels
Verder vermaakt hij zich met zich verstoppen als je ergens naartoe loopt, zodat hij voor je kan springen, in je been kan springen of als een malloot voor je langs kan rennen zodat je bijna je nek breekt.
En hij komt continu bij me om te knuffelen (en me daarna in mijn elleboog/tenen te bijten).
Hij is bijna 2.

Ik ken ook een Pers, die heeft wel een wat zachtmoediger karakter, maar speelt ook de hele dag.
pi_82708478
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 02:28 schreef withxhonor het volgende:
dat de kater in de fotos van user Finkelstien, tevens mijn kater, net aan 3,5 kg weegt...


deze kater dus... genaamd Ban
[ afbeelding ]
hey die krabpaal heb ik ook ! echt een geweldig stevig ding.
  zondag 13 juni 2010 @ 14:24:52 #242
129836 withxhonor
straight edge
pi_82741048
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef Markster het volgende:

[..]

hey die krabpaal heb ik ook ! echt een geweldig stevig ding.
hiervoor hadden we een kleinere met dunner sisaltouw eromheen.. dat was binnen 6 maanden doorgekrabt..
high fives and stagedives
pi_82746864
Wat zijn ze toch lief als ze moe zijn!




[ Bericht 13% gewijzigd door mrcool op 13-06-2010 18:01:01 ]
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_82752817
Ceiling cat iz watching you.


En dankzij de moderne technieken kunnen de dwars door genoemde ceiling kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82753684
Normaal gesproken heeft onze kat er een hekel aan als je iets op z'n rug doet, maar de oranje blokker boa vondt hij helemaal niet erg, hij liep er zelfs een beetje mee door het huis te pronken. Billy is een echte oranje fan want hij is ook nog eens helemaal gek van Beesies, hij springt wel een meter in de lucht om dat ding uit je hand te kunnen grissen. Deze twee dingen samen leverden de volgende foto op:

Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zondag 13 juni 2010 @ 23:03:38 #246
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_82766989
geen foto maar een filmpje van mijn kitten die sacho is omdat ik hem wakker maak met mijn behoefte om elke beweging vast te leggen met de camera op dit moment

  maandag 14 juni 2010 @ 08:07:58 #247
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_82774418
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef daReaper het volgende:
Normaal gesproken heeft onze kat er een hekel aan als je iets op z'n rug doet, maar de oranje blokker boa vondt hij helemaal niet erg, hij liep er zelfs een beetje mee door het huis te pronken. Billy is een echte oranje fan want hij is ook nog eens helemaal gek van Beesies, hij springt wel een meter in de lucht om dat ding uit je hand te kunnen grissen. Deze twee dingen samen leverden de volgende foto op:

[ afbeelding ]


Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_82778476
Die foto met dat oranjemonster wat zijn 't ook maffe beesten!

Mijn monsters hebben het vogelnestje ontdekt

Eerst Eros, want ouder en wijzer. Die ligt heel relaxed op de rand van 't dak van ons schuurtje de mamakoolmees op te wachten die haar kroost wat eten wil brengen:



En dan volgt Amor, klein maar slim, om het truukje na te doen, maar dan beter:



De tuinslang hielp, om vervolgens in de huiskamer twee engelachtige wij-doen-toch-nooooit-wat katten terug te vinden:



  maandag 14 juni 2010 @ 11:01:34 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_82778558
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Die foto met dat oranjemonster wat zijn 't ook maffe beesten!

Mijn monsters hebben het vogelnestje ontdekt

Eerst Eros, want ouder en wijzer. Die ligt heel relaxed op de rand van 't dak van ons schuurtje de mamakoolmees op te wachten die haar kroost wat eten wil brengen:

[ afbeelding ]

En dan volgt Amor, klein maar slim, om het truukje na te doen, maar dan beter:

[ afbeelding ]

De tuinslang hielp, om vervolgens in de huiskamer twee engelachtige wij-doen-toch-nooooit-wat katten terug te vinden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 14 juni 2010 @ 13:06:30 #250
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_82783309
onze katten en de aanval van de beesies

K'zumii vecht dapper terug


bij Shana komen ze uit haar kontje


Kaida probeert ze te vangen


Aiko is het gelukt!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')