Heul nietquote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
t is dat die vrouwen zo volgzaam zijn.
yeah, maar uiteindelijk zijn ze hem maar gaan volplempenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Dat topic had al uren dicht kunnen zijn
En.... voelde het goed?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Dat topic had al uren dicht kunnen zijn
Maar dat was op verzoek van Teun hequote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar uiteindelijk zijn ze hem maar gaan volplempen
Kally wilde hem nog op een laatste post laten steken, maar jij gooide roet in het etenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar uiteindelijk zijn ze hem maar gaan volplempen
quote:
Nee hoor niet op zijn verzoekquote:
hehe, ik mik op die lapo hequote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally wilde hem nog op een laatste post laten steken, maar jij gooide roet in het eten
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally wilde hem nog op een laatste post laten steken, maar jij gooide roet in het eten
quote:
Ik distantieer mij van deze uitspraakquote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
true, maar je hebt zeikwijven en je hebt teun en D.
maar leg nou eens uit waarom je niet wilde posten in dat topic?quote:
Omdat wij echte mannen zijn en ons aan ons woord houdenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar leg nou eens uit waarom je niet wilde posten in dat topic?
nah, omdat jullie zeikwijven zijn en altijd wel iets vinden om over te zeikenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat wij echte mannen zijn en ons aan ons woord houden![]()
![]()
Ik dacht shit, Gomi heeft hem rennen..............quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
je was er iig snel bij om een nieuwe te openen
Daar had ik me al over uitgesprokenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar leg nou eens uit waarom je niet wilde posten in dat topic?
run kally runquote:Op donderdag 29 april 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht shit, Gomi heeft hem rennen..............
Er is niet gezeikt. Ik ben juist braaf weggegaan en heb het gezeik achterwege gelaten, voor er gezeik van kwamquote:Op donderdag 29 april 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, omdat jullie zeikwijven zijn en altijd wel iets vinden om over te zeiken
quote:
Duhhhhhhhhhh, Ik heet Kally geen Char of Jomandaquote:
maar dat is weer zo vrouw eigen. zogenaamd niets zeggen, maar ondertussen, en dan maar raden wat ze mag bedoelen enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Er is niet gezeikt. Ik ben juist braaf weggegaan en heb het gezeik achterwege gelaten, voor er gezeik van kwam
hmm, ik heb ze allemaal gezien. maar ken de quotes niet uit mijn blote hoofd.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Friends.
Run Yasmine Run like the wind
Kennelijk weet jij er meer van dan wijquote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat is weer zo vrouw eigen. zogenaamd niets zeggen, maar ondertussen, en dan maar raden wat ze mag bedoelen enzo
Sommige vrouwen.....zuchtquote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhh, Ik heet Kally geen Char of Jomanda
Dies ook goedquote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, ik heb ze allemaal gezien. maar ken de quotes niet uit mijn blote hoofd.
ik doelde meer op run, forrest run
Daar heb ik gewoon een spiegeltje voorquote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sommige vrouwen.....zucht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Er is niet gezeikt gezeken. Ik ben juist braaf weggegaan en heb het gezeik achterwege gelaten, voor er gezeik van kwam
ah die ken ik wel idd. voor die tv van ze op die leren stoelenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dies ook goed, maar deze was Joey en Chandler die kijken naar Baywatch
Of mijn nietmachinequote:Op donderdag 29 april 2010 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon een spiegeltje voor![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die ken ik wel idd. voor die tv van ze op die leren stoelen
Ons kent ons?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Het zal allemaal wel, ik vind het premenstrueel gezanik
Doen wequote:Op donderdag 29 april 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, voor mijzelf he
jullie mogen nog lekker doorzeiken
Doei Gomiquote:
Wat ga je morgen doen?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
Ik volg jullie niet...en ik ben geeneens dronken
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
Ik volg jullie niet...en ik ben geeneens dronken
quote:
Ik persoonlijk ben niet behept met die onhebbelijke eigenschapquote:
Owquote:Op donderdag 29 april 2010 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk ben niet behept met die onhebbelijke eigenschap
Zeggen dat je het bagger vindt en er niet meer willen postenquote:
Mn broer is jarig dus daar gaan we aan het eind van de middag naar toe...verders niet echt plannen....D_K is net ff de stad ingegaan met een vriend en ik was zo moe dat ik liever thuis bleef...dus ik denk niet dat we morgen over de rommelmeulzooi gaan lopenquote:
Ik loop daar morgen ookquote:Op donderdag 29 april 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mn broer is jarig dus daar gaan we aan het eind van de middag naar toe...verders niet echt plannen....D_K is net ff de stad ingegaan met een vriend en ik was zo moe dat ik liever thuis bleef...dus ik denk niet dat we morgen over de rommelmeulzooi gaan lopen![]()
En jij?
Ik wist niet dat er zoveel pietjepuk's waren. Ik zag op Fok! een pietjepuk120quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeggen dat je het bagger vindt en er niet meer willen posten
*checkquote:
*checkquote:
Ja, oranjepop. Jij?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel pietjepuk's waren. Ik zag op Fok! een pietjepuk120
Hij heeft altijd mooie pakken aan, eigen merk.quote:
hunnerpark, denk ikquote:Op donderdag 29 april 2010 23:11 schreef Laysa het volgende:
ik deed hem andersom![]()
nee ...althans....je weet het niet...waar is oranjepop?....vanavond Don Diablo en u heb ik ietwat spijt dat ik toch niet ben meegegaan
Vergeet de sleuteltjes nietquote:Op donderdag 29 april 2010 23:10 schreef Kally het volgende:
Ik ga vast wel rommel kopen, met de kinderen naar een braderie/rommelmarkt en hun spaarpotjes mee
quote:
Trustenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Het onweert hier weer![]()
Ik ga mijn bedje in met de gordijnen open
Slaap lekker Deisquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Trustenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Dan kan iedereen naar binnen kijken?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Dat kan eventueel een leuke zomer voor je wordenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Haaaaaaalelujah de postcodekanjerblabla van 20 miljoen is op de postcode van mn zusje gevallen, de cijfers iig en ik weet niet of ze meedoet!!!
En ik kan dr niet bereiken, aaaah, ZO irritant![]()
Das dus 10 miljoen om te verdelen, omg wann jeld!!
De cijfers, dus dan heb je nog een kans van 25 * 25 dat je er niet bij zit. Daar zou ik m'n telefoon niet voor uitzetten, beetje overdreven reactie.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Haaaaaaalelujah de postcodekanjerblabla van 20 miljoen is op de postcode van mn zusje gevallen, de cijfers iig en ik weet niet of ze meedoet!!!
Smsen? twitteren?? msn???quote:Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Ben bang dat ze niet mee doetquote:Op donderdag 29 april 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan eventueel een leuke zomer voor je worden
Cijfers is al genoeg voor een leuk bedragjequote:Op donderdag 29 april 2010 23:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De cijfers, dus dan heb je nog een kans van 25 * 25 dat je er niet bij zit. Daar zou ik m'n telefoon niet voor uitzetten, beetje overdreven reactie.
Oh, dan ist spannendquote:Op donderdag 29 april 2010 23:20 schreef D. het volgende:
Cijfers is al genoeg voor een leuk bedragje
Mits je lid bent
Hopen dat ze meedoet, hoe dan ook een prijs dacht ikquote:Op donderdag 29 april 2010 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ben bang dat ze niet mee doet
Maar ja, daar kom ik dus niet achter momenteel!
Grrr.
Hoeveel krijg je dan bij één lot? Want ze kunnen ook nog meerdere loten hebben hè, en velen hebben er meerquote:Op donderdag 29 april 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Cijfers is al genoeg voor een leuk bedragje
Mits je lid bent
Al is het afhankelijk van hoeveel mensen meespelenquote:
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 29 april 2010 23:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je dan bij één lot? Want ze kunnen ook nog meerdere loten hebben hè, en velen hebben er meer
quote:
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.quote:
Ja ik smste: zeg alsjeblieft dat je lid van de pcl bent!quote:
Je komt eerder onder een trein, ook met staatsloten. En toch koop ik iedere maan een straatje (1/5) en krijg ik een heel lot vanwege automatisch meespelen. Mensen, ook ik dus, kunnen dom zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 23:27 schreef D. het volgende:
Wij zijn nog steeds lid.
De kans dat ie nog een keer hier in de buurt valt is natuurlijk erg klein, maar toch...
Dat zal d'r lerenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:28 schreef CarOnline het volgende:
Die heeft een kutavond nu, heb dr ff gebeld
Nou, die hoeft geen lid meer te worden, dat was DE kans gewoon!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.
Volgende keer beter, ofzo.
Ik heb vanmiddag nog 2 loten gekocht.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je komt eerder onder een trein, ook met staatsloten. En toch koop ik iedere maan een straatje (1/5) en krijg ik een heel lot vanwege automatisch meespelen. Mensen, ook ik dus, kunnen dom zijn
Ik kom nooit bij een trein in de buurtquote:Op donderdag 29 april 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je komt eerder onder een trein, ook met staatsloten. En toch koop ik iedere maan een straatje (1/5) en krijg ik een heel lot vanwege automatisch meespelen. Mensen, ook ik dus, kunnen dom zijn
Dan zou ik maar snel wat staatsloten kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij een trein in de buurt
Tram dan (in jouw geval)quote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij een trein in de buurt
Ik zie de Senseo wel hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
Mn bestickerde Oud Hollandsche keukentegels
[ afbeelding ]
Gaat ze lopen pimpen met leuke tegeltjes die wij niet hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn stickers Teun....ook jij kan dus zulke tegels hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat ze lopen pimpen met leuke tegeltjes die wij niet hebben
Ik heb geen vierkante tegelsquote:Op donderdag 29 april 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn stickers Teun....ook jij kan dus zulke tegels hebben
Check daar Lays & D_K staan, wereldportretquote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Er rijdt ook een trein door Schiedamquote:
Ik moest er zelf ook ff aan wennen....Misschien had ik ze springend dus met de rij dr onder moeten doen...maaar ach...zo is ook wel grappigquote:
Ja, voor zo'n dorp heb je een akelig mooi stationquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check daar Lays & D_K staan, wereldportret.
Leukquote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit nog wat lucht onder sommigen. Heb je het niet met zeepsop gedaan?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook ff aan wennen....Misschien had ik ze springend dus met de rij dr onder moeten doen...maaar ach...zo is ook wel grappig![]()
Tja vast weer van geld wat beter besteed had kunnen wordenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, voor zo'n dorp heb je een akelig mooi station.
Deze komen van de Xenosquote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leuk
Xenos heeft ook van die keukenmeuk.
Dienbladen en zo.
wat? welk...de klompjes? de koe? de tulpen? het stelletje?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
Euh Lays wat staat er op dat tegeltje rechts 2 en halve tegel uit de hoek (voor ik weer van alles zie wat er niet is)?
Omdat de rest van mn keuken echt te lelijk isquote:
moest met water...en ik zag het..ik moet nog maar eens met de spaan dr over heenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zit nog wat lucht onder sommigen. Heb je het niet met zeepsop gedaan?
kritische noot mag vast wel![]()
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef D. het volgende:
Ik ga nog ff luisterboeken, en dan morgen ff kijken of Laysa nog wat rommel heeft overgelaten voor mij
Moet je nu niet meer doen, werkt vast niet en je hebt kans dat je het plastic om zeep helpt. Je kunt proberen met een Stanley mes om er een sneetje in te maken (in luchtbel) en dan aanduwen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
moest met water...en ik zag het..ik moet nog maar eens met de spaan dr over heen
Slaap lekker Dquote:Op donderdag 29 april 2010 23:42 schreef D. het volgende:
Ik ga nog ff luisterboeken, en dan morgen ff kijken of Laysa nog wat rommel heeft overgelaten voor mij
die periode heb ik ook gehadquote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dr net nog een paar weggedruktquote:Op donderdag 29 april 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je nu niet meer doen, werkt vast niet en je hebt kans dat je het plastic om zeep helpt. Je kunt proberen met een Stanley mes om er een sneetje in te maken (in luchtbel) en dan aanduwen.
Je rukt ze dr ook zo weert van af...tis geen vervelende kleeftroep dus als ik het zat ben dan ratsssssssssssssquote:Op donderdag 29 april 2010 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
die periode heb ik ook gehad![]()
Mijn ''oudhollandsche'' periode![]()
had ik ook van die stickers op de tegeltjes en allemaal Boerenbont![]()
serieus![]()
ken ik me nou niet meer voorstellen maar is toch echt waar...
Klopt helemaalquote:Op donderdag 29 april 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet je nu niet meer doen, werkt vast niet en je hebt kans dat je het plastic om zeep helpt. Je kunt proberen met een Stanley mes om er een sneetje in te maken (in luchtbel) en dan aanduwen.
nee man is geinig moet je gewoon effe uitzitten deze periodequote:Op donderdag 29 april 2010 23:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je rukt ze dr ook zo weert van af...tis geen vervelende kleeftroep dus als ik het zat ben dan ratsssssssssssss
Met wat geluk kun je het straks en in het vervolg laten doenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:45 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een toffe keuken
Maar vies
Ga m maar eens poetsen, alle frustratie eruit en hoef ik dat morgen niet meer te doen.
Die komen steeds terug, echt een sneetje in maken dan gaat de lucht er namelijk uitquote:Op donderdag 29 april 2010 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb dr net nog een paar weggedrukt
Ik ben erg goed met Stanley mesjesquote:
Mijn huis is ietwat pippie langkousquote:Op donderdag 29 april 2010 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man is geinig moet je gewoon effe uitzitten deze periode
groei je vanzelf weer overheen
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:45 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een toffe keuken
Maar vies
Ga m maar eens poetsen, alle frustratie eruit en hoef ik dat morgen niet meer te doen.
Ik heb nog Boerenbont bordenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
die periode heb ik ook gehad![]()
Mijn ''oudhollandsche'' periode![]()
had ik ook van die stickers op de tegeltjes en allemaal Boerenbont![]()
serieus![]()
ken ik me nou niet meer voorstellen maar is toch echt waar...
Nee echt niet...tis niet kleefmeuk...ik kan ze dr zelfs afhalen en weer opplakken...tis van dat folie wat statisch plakt zeg maar...en eerlijk gezegd is het meeste al weg...want die foto is 5 min na het plakken genomenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Die komen steeds terug, echt een sneetje in maken dan gaat de lucht er namelijk uit
Ze was geen lid Teun, wel bijblijvenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met wat geluk kun je het straks en in het vervolg laten doen
Niet als het aan mn zusje ligtquote:Op donderdag 29 april 2010 23:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met wat geluk kun je het straks en in het vervolg laten doen
Succes dan maar en hou de buren niet wakker met "Muziek terwijl je werkt"quote:Op donderdag 29 april 2010 23:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niet als het aan mn zusje ligt
oh misschien hebben we zelf wat gewonnen, maar denk het niet.
En ik vind poetsen wel leuk.
Vooral als alles weer glimt
O dan hoeft het nietquote:Op donderdag 29 april 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee echt niet...tis niet kleefmeuk...ik kan ze dr zelfs afhalen en weer opplakken...tis van dat folie wat statisch plakt zeg maar...en eerlijk gezegd is het meeste al weg...want die foto is 5 min na het plakken genomen
is toch leuheuk...quote:
Als je ze er nog gemakkelijk af kunt halen, doe dan er nog een keer opplakken met wat zeepsop op de tegels. Je kunt ze dan lekker schuiven zo je ze hebben wil en met een trekker haal je het zeepsop er onderuit.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee echt niet...tis niet kleefmeuk...ik kan ze dr zelfs afhalen en weer opplakken...tis van dat folie wat statisch plakt zeg maar...en eerlijk gezegd is het meeste al weg...want die foto is 5 min na het plakken genomen
Is ook niet ergquote:Op donderdag 29 april 2010 23:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ben echt een nachtmens
Echt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 23:52 schreef FANN het volgende:
ik dacht dat ik vorige week een pofbroef had gekocht met veel oranje erin
dus ik gaat hem net pakken, voor ''het geval dat'' ik morgen effe de stad inga voor koningendag
zit er helemaal geen oranje in, wel veel paars
Echt waar, nog vanuit mijn huwelijk (de helft kreeg ik mee). Zij had ze al, vanuit een erfenis van een tante of zo.quote:
Er staat geen ei op der voorhoofd, en ik kan het wetenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je ze er nog gemakkelijk af kunt halen, doe dan er nog een keer opplakken met wat zeepsop op de tegels. Je kunt ze dan lekker schuiven zo je ze hebben wil en met een trekker haal je het zeepsop er onderuit.
Nee, in alle stilte.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Succes dan maar en hou de buren niet wakker met "Muziek terwijl je werkt"
Paars was vroeger veel meer een koninklijke kleur dus gewoon aandoenquote:Op donderdag 29 april 2010 23:52 schreef FANN het volgende:
ik dacht dat ik vorige week een pofbroef had gekocht met veel oranje erin
dus ik gaat hem net pakken, voor ''het geval dat'' ik morgen effe de stad inga voor koningendag
zit er helemaal geen oranje in, wel veel paars
Weet ik veel wat een infuus allemaal met een normaal mens doetquote:Op donderdag 29 april 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat geen ei op der voorhoofd, en ik kan het weten
O maar microvezeldoekjes zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, in alle stilte.
Lekker vind ik dat. En dan een beetje dagdromen.
En dan vooral met zo'n walgelijk microvezeldoekje nadrogen
Ik ben echt net mn moeder, tijd voor een baan
je ken ze verpatsen op marktplaatsquote:Op donderdag 29 april 2010 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Echt waar, nog vanuit mijn huwelijk (de helft kreeg ik mee). Zij had ze al, vanuit een erfenis van een tante of zo.
En weet je dat die krengen hartstikke duur zijn?
Af en toe is ze in hogere sferen maar daar houdt het wel mee opquote:Op donderdag 29 april 2010 23:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet ik veel wat een infuus allemaal met een normaal mens doet
Lekker wachten tot na de zomer als de kids weer naar school zijn. Heerlijk, een zomer lang vrij, ik wil wel ruilen.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben echt net mn moeder, tijd voor een baan
eigenlijk is ie alleen voor ''binnenshuis'' gebruik enzo ...quote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Paars was vroeger veel meer een koninklijke kleur dus gewoon aandoen
Geen oranje iddquote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
geen oranje te zien![]()
Neuh, ze doen het nog en ze blijven ook nog mooi in de vaatwasser. Ik heb ook anderen, die krijgen allemaal barstjes van het wassen.quote:
Psies en als ze hem niet mooi vinden kijken ze lekker nietquote:Op donderdag 29 april 2010 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk is ie alleen voor ''binnenshuis'' gebruik enzo ...![]()
maar misschien ALS ik morgen effe de stad inga dat ik hem wel aandoe
kan mij het schelen
waar is ''meneer'' heen dan ?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:57 schreef Laysa het volgende:
nu zit ik te twijfelen of ik naar bed zal gaan of op zal blijven tot meneer thuis komt
Meneer gaat altijd direct door naar Noek en die komt vast niet bij jou langsquote:Op donderdag 29 april 2010 23:57 schreef Laysa het volgende:
nu zit ik te twijfelen of ik naar bed zal gaan of op zal blijven tot meneer thuis komt
Dat ligt eraan hoe moe je bent en hoe laat meneer thuis komt lijkt mijquote:Op donderdag 29 april 2010 23:57 schreef Laysa het volgende:
dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 april 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Psies en als ze hem niet mooi vinden kijken ze lekker niet
Ik moest even mijn tong uitsteken en jij gaf mij het goede excuusquote:
Ja dat was het plan hier ook welquote:Op donderdag 29 april 2010 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lekker wachten tot na de zomer als de kids weer naar school zijn. Heerlijk, een zomer lang vrij, ik wil wel ruilen.
trustenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat was het plan hier ook wel
Ik ga poetsen en naar bed, nite all
Ja maar dat ken ik, en dan is het gezellig enzulks (altijd als je eik geen zin hebt), doe je middenweg op bed tv kijken tot 1 uur en dan gaan slapenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn meneer is ff de stad in....ik mocht wel mee maar heb nog best wel veel pijn en het was een drukke dag....hij had zelf ook niet veel zin en dacht ergens tussen 1 en 2 thuis te komen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Slaap lekker voor na het poetsenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En met een beetje pech wordt ze dan nog boos als hij om vier uur thuis komt, want hij had gezegd ........quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat ken ik, en dan is het gezellig enzulks (altijd als je eik geen zin hebt), doe je middenweg op bed tv kijken tot 1 uur en dan gaan slapen
Ja.....nah ik denk dat ie niet laat terug is....en idd lezen ...want dan val ik lekker snel in slaapquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat ken ik, en dan is het gezellig enzulks (altijd als je eik geen zin hebt), doe je middenweg op bed tv kijken tot 1 uur en dan gaan slapen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En met een beetje pech wordt ze dan nog boos als hij om vier uur thuis komt, want hij had gezegd ........
Anders ga je ook even wat boenenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja.....nah ik denk dat ie niet laat terug is....en idd lezen ...want dan val ik lekker snel in slaap
nah dan zou ik effe lekker gaan douchen enzo en iets lekkers klaarzetten en wachtenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:![]()
![]()
![]()
Mijn meneer is ff de stad in....ik mocht wel mee maar heb nog best wel veel pijn en het was een drukke dag....hij had zelf ook niet veel zin en dacht ergens tussen 1 en 2 thuis te komen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En met een beetje pech wordt ze dan nog boos als hij om vier uur thuis komt, want hij had gezegd ........
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan zou ik effe lekker gaan douchen enzo en iets lekkers klaarzetten en wachten
tot ie thuiskomt![]()
is toch gezellie...
ik gaat ook de boel hier opruimen enzo
slaapse allemaal![]()
![]()
ow jah...
Leve de Koningin !![]()
doei
Oh die vind ik wel leuk hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
geen oranje te zien![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:18 schreef Toverheks het volgende:lang leve de koningin hieperdepiep en hoera
![]()
goedemorgen all en allemaal een fijne koningendag met een zonnetje. Amsterdam is grijs en somber dus hopen maar
ik gaat, als ik flink uitgeslapen ben, wel een ijstaart halen ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb pijn in mijn keel, straks eerst maar eens naar de bakker voor oranje tompoucen.
O ja
ja, kut met peren dus, en het wordt hier steeds somberder en donkerder jammer maar helaas, knal straks wel even de tv aan om onze Koningin te bekijken en loop daarna zie ik het wel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:21 schreef FANN het volgende:
[..]
vergeet het maar heksie
[ afbeelding ]
effe ploatje ergens anders vandaan gepikt maar het wordt niks vandaag
Maar het wordt wel droog daar. Dan doe je toch een mallot (of hoe schrijf je datquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:21 schreef FANN het volgende:
[..]
vergeet het maar heksie
[ afbeelding ]
effe ploatje ergens anders vandaan gepikt maar het wordt niks vandaag
moillot dacht ik of gewoon een lekkere legging kan ook.quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het wordt wel droog daar. Dan doe je toch een mallot (of hoe schrijf je dat) onder je pofbroek
Dan kan ze inderdaad beter een legging doen, daarvan weten we tenminste hoe we het schrijvenquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moillot dacht ik of gewoon een lekkere legging kan ook.
Wat verkondigen ze dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit te kijken naar Wemeldinge en vraag mij af of (volwassen) mensen het nu echt allemaal menen of dat ze elkaar bewust voor de gek houden. Ik vrees het eerste
Jaquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:46 schreef D. het volgende:
Zijn ze nou serieus stoelendans aan het doen?
Het word je opgelegd dat je vandaag brij bent. Dus ondanks dat ik republikein ben ga ik vanmiddag toch bier drinken. Het lijkt alsof je je dan onderschikt, maar is dat wel zo..quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Disana het volgende:
Het gemak waarmee mensen zich onderschikken aan het koningshuis verbaast me.
Nou nee, lekker een biertje drinken op een vrije dag vind ik geen onderschikking. Ik heb het over de mensen in die dorpen en de serieuze toon waarop de radioverslaggever het verslaat. Ineens lijkt Nederland geen land van vrije zelfstandige burgers meer maar van schaapjes die de bemoedigende wuifhand van een staatshoofd nodig hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het word je opgelegd dat je vandaag brij bent. Dus ondanks dat ik republikein ben ga ik vanmiddag toch bier drinken. Het lijkt alsof je je dan onderschikt, maar is dat wel zo..
De manier van "opgaan in" en het kwijlend kijken naar hare Majesteit. Het komt op mij zo wereldvreemd over. Dat het een prachtig kinderfeestje is begrijp ik en is ook leuk om te zien. Maar volwassenenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Disana het volgende:
Ja dat bedoel ik: volwassenen die zich vrijwillig heel klein en dankbaar en deemoedig maken. Ik begrijp daar ook helemaal niets van.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De manier van "opgaan in" en het kwijlend kijken naar hare Majesteit. Het komt op mij zo wereldvreemd over. Dat het een prachtig kinderfeestje is begrijp ik en is ook leuk om te zien. Maar volwassenen
Dat heet traditiequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Disana het volgende:
Dan zie je die kleine kinderen niet genieten hè. Dat is wel grappig zo af en toequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk dus ook niet. Het is al erg genoeg dat het ook op Radio I is.
Jezelf klein maken voor iemand die ook gewoon poept. Sorry dat ik het zeg maar ik vind het raar.quote:
Als ik kindertjes had gehad, had ik ze er niet aan blootgesteldquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan zie je die kleine kinderen niet genieten hè. Dat is wel grappig zo af en toe
Ik heb trouwens hetzelfde gevoel bij een bruiloft, daar begrijp ik ook geen moer van. Zo'n onhandige jurk van 2000 euro die voor geen meter zit. Gewoon poppenkast.quote:
Ik ook, maar ik heb sowieso altijd al mijn bedenkingen bij iemand 'verheerlijken'quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jezelf klein maken voor iemand die ook gewoon poept. Sorry dat ik het zeg maar ik vind het raar.
Tsja ach, sowieso als je een discussie voert is 'dat hoort zo' tegenwoordig een valide argumentquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:53 schreef Disana het volgende:
Nou nee, lekker een biertje drinken op een vrije dag vind ik geen onderschikking. Ik heb het over de mensen in die dorpen en de serieuze toon waarop de radioverslaggever het verslaat. Ineens lijkt Nederland geen land van vrije zelfstandige burgers meer maar van schaapjes die de bemoedigende wuifhand van een staatshoofd nodig hebben.
Daarom is het ook zo raar op die ene dag per jaar ineens te zien dat heel veel mensen dat nog wel doen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb sowieso altijd al mijn bedenkingen bij iemand 'verheerlijken'
Jups, maar toch vind ik het dan wel weer vermaak om er op afstand naar te kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb sowieso altijd al mijn bedenkingen bij iemand 'verheerlijken'
Dat is dan weer onzin, je kan een bruiloft volledig op eigen wijze inrichten en uitvoeren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde gevoel bij een bruiloft, daar begrijp ik ook geen moer van. Zo'n onhandige jurk van 2000 euro die voor geen meter zit. Gewoon poppenkast.
Die doen dat de rest van het jaar ook, maar dan wat minder 'in the picture'quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo raar op die ene dag per jaar ineens te zien dat heel veel mensen dat nog wel doen.
Het gaat mij niet om het feest, maar om het poppenkast gedrag qua kleding van de bruid en de andere traditionele "niet meer van deze tijd' toestanden er omheen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is dan weer onzin, je kan een bruiloft volledig op eigen wijze inrichten en uitvoeren.
Dat laatste was niet altijd zo, en persoonlijk waardeer ik nog steeds een zelfstandige en doordachte mening, ongeacht dat dat niet past in het 'wij samen zijn allemaal zo gewoon' plaatje.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja ach, sowieso als je een discussie voert is 'dat hoort zo' tegenwoordig een valide argument. Het is maar net hoe hoog je je medemense plaatst, maar dat moet je niet hardop zeggen want dan ben je zelf verheven / arrogant.
hoe vind je dan die stoelendans met die paarden echt volgens mij sta je toch echt voor lul, sorry voor de mensen die het wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit te kijken naar Wemeldinge en vraag mij af of (volwassen) mensen het nu echt allemaal menen of dat ze elkaar bewust voor de gek houden. Ik vrees het eerste
Da's waar, en eigenlijk moet ik juist zeggen dat het fijn is dat we niet meer in de jaren vijftig leven waarin iedereen zo was cq zo moest zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Die doen dat de rest van het jaar ook, maar dan wat minder 'in the picture'
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe vind je dan die stoelendans met die paarden echt volgens mij sta je toch echt voor lul, sorry voor de mensen die het wel leuk vinden.
oke, ik zal eerlijk bekennen ben koninggezind maar die spelletjes pppfftt bonen pikken of zoiets schoof ook voorbij, zal Trix het nou echt allemaal leuk vinden vraag ik me af.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik vind mannen die aan beide zijden van een touw zitten te trekken meer voor lul staan eik
Ik vraag mij af hoe dat zit met mensen die een lintje krijgen. Ik zelf zou hem niet willen hebben (misschien als ik oud en seniel ben wel). Maar hoe moet je je voelen als je als serieus hardwerkend persoon er eentje krijgt met de wetenschap dat Albert Verlinde hem ook gehad heeft. Sowieso, lintjes geven, 't is alsof je als kind een sticker krijgt voor een mooi eindresultaatquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, en eigenlijk moet ik juist zeggen dat het fijn is dat we niet meer in de jaren vijftig leven waarin iedereen zo was cq zo moest zijn.
ja dat die albert v hem heeft gekregen, denk dat de koningin een borreltje ophad toen zei haar handtekening onder dat certificaat zetten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe dat zit met mensen die een lintje krijgen. Ik zelf zou hem niet willen hebben (misschien als ik oud en seniel ben wel). Maar hoe moet je je voelen als je als serieus hardwerkend persoon er eentje krijgt met de wetenschap dat Albert Verlinde hem ook gehad heeft. Sowieso, lintjes geven, 't is alsof je als kind een sticker krijgt voor een mooi eindresultaat
Ik geloof dat mensen voorgedragen worden. En het feit dat er ieder jaar duizenden uitgegeven worden zegt al genoeg over het feit dat het niet echt veel voorsteltquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe dat zit met mensen die een lintje krijgen. Ik zelf zou hem niet willen hebben (misschien als ik oud en seniel ben wel). Maar hoe moet je je voelen als je als serieus hardwerkend persoon er eentje krijgt met de wetenschap dat Albert Verlinde hem ook gehad heeft. Sowieso, lintjes geven, 't is alsof je als kind een sticker krijgt voor een mooi eindresultaat
Ik vermoed dat de meeste mensen het toch wel leuk vinden als puntje bij paaltje komt. Het idee dat je bent voorgedragen zal toch wel goed voelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ja hij is jarig vandaag en heeft geloof ik al 10 kleinkinderen, en ja hij heeft wel humor denk ik en hij is spontaan.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, hulde voor Pieter van Vollenhoven, ik heb respect voor die man
Jawel hoor, lachende, zingende en springende feutjes die lol hebben in wat ze doen. Dat is wel vermakelijk om te zienquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:23 schreef Marrije het volgende:
Ik mis niks lees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |