Heul nietquote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
t is dat die vrouwen zo volgzaam zijn.
yeah, maar uiteindelijk zijn ze hem maar gaan volplempenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Dat topic had al uren dicht kunnen zijn
En.... voelde het goed?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Dat topic had al uren dicht kunnen zijn
Maar dat was op verzoek van Teun hequote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar uiteindelijk zijn ze hem maar gaan volplempen
Kally wilde hem nog op een laatste post laten steken, maar jij gooide roet in het etenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar uiteindelijk zijn ze hem maar gaan volplempen
quote:
Nee hoor niet op zijn verzoekquote:
hehe, ik mik op die lapo hequote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally wilde hem nog op een laatste post laten steken, maar jij gooide roet in het eten
Jaquote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally wilde hem nog op een laatste post laten steken, maar jij gooide roet in het eten
quote:
Ik distantieer mij van deze uitspraakquote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
true, maar je hebt zeikwijven en je hebt teun en D.
maar leg nou eens uit waarom je niet wilde posten in dat topic?quote:
Omdat wij echte mannen zijn en ons aan ons woord houdenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar leg nou eens uit waarom je niet wilde posten in dat topic?
nah, omdat jullie zeikwijven zijn en altijd wel iets vinden om over te zeikenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat wij echte mannen zijn en ons aan ons woord houden![]()
![]()
Ik dacht shit, Gomi heeft hem rennen..............quote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
je was er iig snel bij om een nieuwe te openen
Daar had ik me al over uitgesprokenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar leg nou eens uit waarom je niet wilde posten in dat topic?
run kally runquote:Op donderdag 29 april 2010 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht shit, Gomi heeft hem rennen..............
Er is niet gezeikt. Ik ben juist braaf weggegaan en heb het gezeik achterwege gelaten, voor er gezeik van kwamquote:Op donderdag 29 april 2010 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, omdat jullie zeikwijven zijn en altijd wel iets vinden om over te zeiken
quote:
Duhhhhhhhhhh, Ik heet Kally geen Char of Jomandaquote:
maar dat is weer zo vrouw eigen. zogenaamd niets zeggen, maar ondertussen, en dan maar raden wat ze mag bedoelen enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Er is niet gezeikt. Ik ben juist braaf weggegaan en heb het gezeik achterwege gelaten, voor er gezeik van kwam
hmm, ik heb ze allemaal gezien. maar ken de quotes niet uit mijn blote hoofd.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Friends.
Run Yasmine Run like the wind
Kennelijk weet jij er meer van dan wijquote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat is weer zo vrouw eigen. zogenaamd niets zeggen, maar ondertussen, en dan maar raden wat ze mag bedoelen enzo
Sommige vrouwen.....zuchtquote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhhh, Ik heet Kally geen Char of Jomanda
Dies ook goedquote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, ik heb ze allemaal gezien. maar ken de quotes niet uit mijn blote hoofd.
ik doelde meer op run, forrest run
Daar heb ik gewoon een spiegeltje voorquote:Op donderdag 29 april 2010 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sommige vrouwen.....zucht![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |