abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80857295
quote:
Knesset moves to outlaw human rights organizations in Israel

Something very troubling is happening to “the only democracy in the Middle East”

More than 20 MKs, including members of opposition party Kadima, proposed a new bill which will make it possible to outlaw the important human rights groups in Israel. Among the organizations mentioned in the proposed bill are Doctors for Human rights, The Coalition of Woman for Peace, The Public Committee against Torture in Israel, and Adalah: the Legal Center for Arab Minority Rights. All these organizations receive funds from the New Israeli fund.

According to a report in Maariv, the new bill will outlaw any organization “which is involved in activity intended to lead to the prosecution or arrest of IDF officers and government officials for war crimes.” the word “involved” makes it a very broad definition.

Two weeks ago, an article by Maariv’s Ben Caspit suggested that NIF sponsored organizations that are linked to an international effort to investigate and prosecute senior IDF officers for war crimes.
bron: http://www.promisedlandblog.com/?p=2534

Dus omdat Israelische politici en militairen in het buitenland vervolgd worden voor oorlogmisdaden, moeten deze organisaties er voor gestraft worden?
Het verbaast me niets, vooral na Godstone rapport is het imago van Israel niet meer zo roos. Dit is een leuk stukje over Goldstone rapport en de EU:
http://www.normanfinkelst(...)l-jewish-conspiracy/
pi_80857491
Het zal voornamelijk gericht zijn tegen GB die de laatste tijd ook met de meest hypocriete politiek jegens Israel bezig zijn.
pi_80857728
quote:
jewish-conspiracy/
pi_80857834
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

stel...dat er 1 was..
pi_80857858
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
Het zal voornamelijk gericht zijn tegen GB die de laatste tijd ook met de meest hypocriete politiek jegens Israel bezig zijn.
Hmmm, nee, ze beseffen dat het hypocriet is om alleen hamas op 'terreur'lijst te zetten.
  donderdag 29 april 2010 @ 22:09:53 #6
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80857887
Dat is de typisch Hebreeuwse stijl. Om je maar niet aan de regels te houden. Het meest pijnlijke is dat zij dit straffeloos kunnen doen. Zonde. Onmenselijk, is dat wat je bedoelt? Ja.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80857992
Yeah right, met zulke kutburen, die het liefst Israel dood zien verdwijnen, vind ik het niet raar hoor. Hulde aan Israel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 29 april 2010 @ 22:14:04 #8
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_80858041
Ik zou verbaasd zijn als ze mensenrechtenorganisaties zouden steunen.

[ Bericht 23% gewijzigd door TeenWolf op 29-04-2010 22:24:42 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_80858138
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef bijdehand het volgende:
Yeah right, met zulke kutburen, die het liefst Israel dood zien verdwijnen, vind ik het niet raar hoor. Hulde aan Israel
Ze kunnen er niets aan doen als Israel vooral zich wil uitbreiden op hun grond.
pi_80858199
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

Ze kunnen er niets aan doen als Israel vooral zich wil uitbreiden op hun grond.
Israel kon er niks aan doen dat ze op hun heilige dag werden aangevallen door die respectloze zandmannetjes. Niemand kan er iets aan doen en bla bla bla maar als die moslims nou eens een keer normaal deden en geen raketten afschoten dan was Israel ook niet boos.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80858324
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:08 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

stel...dat er 1 was..
Maar.... stel nou van niet, wat dan?
pi_80858595
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Israel kon er niks aan doen dat ze op hun heilige dag werden aangevallen door die respectloze zandmannetjes. Niemand kan er iets aan doen en bla bla bla maar als die moslims nou eens een keer normaal deden en geen raketten afschoten dan was Israel ook niet boos.
Nee, je hebt blijkbaar rapporten van mensenrechten organisaties niet gelezen. Er staat duidelijk in dat Israel was degene die wapenstilstand met Hamas schond. Het is ook eens op CNN bekend gemaakt:
pi_80858624
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar.... stel nou van niet, wat dan?
Dan vind je een tegenspraak?
pi_80860362
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:28 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

Nee, je hebt blijkbaar rapporten van mensenrechten organisaties niet gelezen. Er staat duidelijk in dat Israel was degene die wapenstilstand met Hamas schond. Het is ook eens op CNN bekend gemaakt:
Met een Palestijn als bron? Is alsof een SS-er zegt dat Polen de joden ombracht...
pi_80861920
quote:
Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Met een Palestijn als bron? Is alsof een SS-er zegt dat Polen de joden ombracht...
Zou Hitler eern andere beslissing genomen hebben, denk je?
  vrijdag 30 april 2010 @ 00:25:06 #16
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80862215
Het is niet voor niets dat het land Israel bij de top 3 van 'negatieve' landen behoort. Het innemen van Palestijns grondgebied, het in beslag nemen van Palestijnse huizen, objectieve rapporten naast zich neerleggen en het liquideren van Palestijnen met Europese paspoorten. Het heeft alle negatieve aura om het land Israel heen volledig aan zichzelf te danken. En dan maar altijd afvragen waarom ze de zondebok zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 01-05-2010 20:26:51 ]
  vrijdag 30 april 2010 @ 00:46:39 #17
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_80862694
quote:
Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Simplistisch denken bevalt je wel he?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_80863511
quote:
Op donderdag 29 april 2010 23:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

je hebt hele video verkeerd begrepen. De Palestijn claimt dat in westerse media nergens is te horen dat Israel degene was dat wapenstilstand schond. De presentator heeft zijn claims verworpen door verschillende Amerikaanse kranten te citeren waarin staat dat Israel uiterdaad de wapenstilstand schond!
pi_80863551
Mensenrechten dwarsbomen... Israël past zich prima aan aan landen in de regio.
pi_80863746
De grondleggers van het moderne terrorisme die mensenrechten organisaties illegaal wilt maken? Dat dit zomaar kan in de wereld.
pi_80864296
Al deze organisaties ontvangen fondsen van het Nieuwe Israëlische fonds staat er in je bron

Ik zou trouwens graag een bron willen zien naast een weblog. en een opiniestuk van een conspiracyweblog.

Je wilt het in NWS zetten dus graag een NWS-bron als toevoeging. Ik kan nergens wat vinden.

Ik sluit hem nu dus wel even en laat hem achter lezen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')