abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80873209
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:22:49 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80873420
Ah, het bericht moest weer ver-Djeezd worden
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 1 mei 2010 @ 01:53:21 #53
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_80893599
Ik ben misselijk, dank je.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_80895968
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja mensen, dit kan alleen in het superieure Westen.

²
Juist, superieur. Bij ons is het ondenkbaar dat de profeet meisjes van 6 verkracht.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:07:44 #55
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_80896033
Incest, en andere seksuele bizarriteiten, komt overal voor. Zeker ook in moslimlanden. Het verschil met het Westen is alleen de trots waarmee men hier van de sociale norm durft afwijken. Dáár gebeurt alles achter de gordijnen en hangt men en public de brave burger uit.
pi_80896109
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:07 schreef Ringo het volgende:
Incest, en andere seksuele bizarriteiten, komt overal voor. Zeker ook in moslimlanden. Het verschil met het Westen is alleen de trots waarmee men hier van de sociale norm durft afwijken. Dáár gebeurt alles achter de gordijnen en hangt men en public de brave burger uit.
Welke optie is meer beschaafd?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:32:14 #57
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_80896415
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Welke optie is meer beschaafd?
In dit specifieke geval kies ik voor de gordijnen.

Maar genoeg situaties denkbaar waarin openheid gewenster is dan toegeven aan de normenenwaarden van het roddelcircuit.
pi_80896673
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:07 schreef Ringo het volgende:
Trouwen en kinderen krijgen met je neefje/nichtje is net zo verwerpelijk
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80898825
wtf , ik heb medelijden met het kind dat nog geboren moet worden, wanneer het kind naar het middelbaar gaat, is de zogezegde 'moeder" wrs al dood, wtf
Are you from the Illuminati? No,of course not, that's an illusion
We gaan er allemaal aan in 2012, oei jaah
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:38:36 #60
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80899003
Nu heb ik het even gelezen, , maar het eitje is niet van die oma en de draagmoeder is ook al geen familie. Hoezo staat er dan 'krijgen samen een kindje' ? Die oma heeft niets met dat kind te maken.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:43:46 #61
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_80899140

Raaaar, raar verhaal.
pi_80909264
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:38 schreef Bowlingbal het volgende:
Nu heb ik het even gelezen, , maar het eitje is niet van die oma en de draagmoeder is ook al geen familie. Hoezo staat er dan 'krijgen samen een kindje' ? Die oma heeft niets met dat kind te maken.
Tuurlijk wel, het is toch de oma van de vader van het kind. Vader is deels uit haar genenpakket samengesteld, dus het kind straks ook.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')