Plat?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vooruit dan, maar ik houd is toch niet plat?
Vind het zo leuk staan
Laatst schoolfoto's, ze lijkt wel 12 ofzoZe is ook heel groot voor dr leeftijd, kan mn moeders schoenen aan en mn zusje en stiefzusje dr shirtjes
Zo genoeg weer over kinderen
Laat dat nou net het enige zijn wat je niet kunt kopenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar ze echt eens wat aan zou moeten doen is d'r IQ.
Dit dus, Ik ben gek van konten, alleen er is niks met met volle borsten, en tieten moeten ook zeker aanwezig zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hou van konten.maar mooie volle borsten kan ik ook zeker wel waarderen.
Ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind r mooi
Mn dochter heeft nu zomersproetjes
En toch doortypen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die verwachtte ik al toen ik aan het typen was.![]()
Jammer voor haar.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Laat dat nou net het enige zijn wat je niet kunt kopen
Ja, ik had toch m'n hoop op net wat meer gevatte reacties gevestigd.quote:
Eh...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Bragi het volgende:
Voor mij is het 70% kont en 70% borsten. HA!
Ja, dat vond ik dus ook, maar zij vond het plat en stemde hem daarom wegquote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Plat?"Ik houd" oogt juist wat formeler. En qua spraak doet het juist ouderwets aan.
Whehe.Scheelt weer nieuwe aankopen dan.
Ja ik ben ook heel trots op mijnequote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
Oh wacht, Bragi is zo iemand die er ook voor 200% ergens voor gaat zeker
Speciaal voor mijquote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik moet een nieuwe foto maken, heb geen recente, dan maar even met de webcam.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:14 schreef Bragi het volgende:
Voor mij is het 70% kont en 70% borsten. HA!
Ja, maar dat heb ik ookquote:Op donderdag 29 april 2010 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel trots op mijneik ben in de zomer serieus ook echt way knapper dan in de winter omdat sproetjes en 'gezonde' kleur!
En die witte melkflessen van d'r.quote:
You know I love you.quote:
Haha, ik weet hetquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ookPlus dat ik me dan ook gewoon veel beter voel
en dan kun je ook veel leukere kleren aan
jurkjesquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ookPlus dat ik me dan ook gewoon veel beter voel
en dan kun je ook veel leukere kleren aan
Ik zag vandaag iemand met een winterjas aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag mensen met uggs aan en het was 26 graden ...
quote:
Mijn stagebegeleider had het met mijn mede-stagaire over haar uggs van 325 euro.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag vandaag mensen met uggs aan en het was 26 graden ...
Jij zo lopen op de stoep. Iedereen verblinden met je reflecterende benen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef L0t.. het volgende:
Ik voelde me nog wel een beetje ongemakkelijk vandaag met blote benen, het was toch wel heel wit allemaal zo in het zonlicht
Ik ook + capuchon over het hoofd, maar die at uit de prullenbakquote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag vandaag iemand met een winterjas aan.
Ik heb een heel mooi jurkje, zwart met witte vlinders, mja, heb jij niet zoveel aan hequote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik ga douchen en iets leuks aantrekken (nog suggesties?) en dan partyen!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook + capuchon over het hoofd, maar die at uit de prullenbak
quote:
Ik weet ook niet wat ik aan moet doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja ik ga douchen en iets leuks aantrekken (nog suggesties?) en dan partyen!
Wat is dat nou weer voor fotoquote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
Hier ben ik met verwilderde haren.
[ afbeelding ]
Uggs van fucking 325 euro?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider had het met mijn mede-stagaire over haar uggs van 325 euro.
Dus ik zeg: "Waarom zou je sloffen kopen van 325 euro? Dat past toch helemaal niet goed bij dat hema pyjamatje"
Ze moesten allebei lachen.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 29 april 2010 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zo lopen op de stoep. Iedereen verblinden met je reflecterende benen.
Een JPEG-afbeelding, gehost bij www.tinypic.com van 61,73 KB (63.213 bytes) groot en met als formaat 194 bij 194 pixels.quote:
Kom maar brengenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een heel mooi jurkje, zwart met witte vlinders, mja, heb jij niet zoveel aan he
OH HET IS WEER EENS NIET GOED HOOR!quote:
Je gaat met hem naar zijn vriendengroep? En die hebben allemaal geen vriendin?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom maar brengen! Maar zal ik met blote benen? Dat is ook weer zo overdone. Bovendien zit ik most likely de komende paar uur in een kleine kamer met minimaal 10 jongens als enige vrouw
!
Het is zo lastig.. Blote benen lijkt leuk, maar als je dat dan aan hebt voel je je toch weer iets te naakt ten opzichte van de rest van de mensen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik aan moet doen.
Nou, daar heb je je antwoord. Geen blote benen dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zo lastig.. Blote benen lijkt leuk, maar als je dat dan aan hebt voel je je toch weer iets te naakt ten opzichte van de rest van de mensen.
Dan JUISTquote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kom maar brengen! Maar zal ik met blote benen? Dat is ook weer zo overdone. Bovendien zit ik most likely de komende paar uur in een kleine kamer met minimaal 10 jongens als enige vrouw
!
Dan zou ik niet met blote benen gaan en ook niet een kledingstuk met easy access.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik ga naar zijn huis, er komt een vriend van hem, en de jaarclub van een huisgenoot van hem komt ook. En die hebben misschien wel een vriendin, maar die nemen ze in ieder geval niet mee want dat kan eeeecht niet jwz.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je gaat met hem naar zijn vriendengroep? En die hebben allemaal geen vriendin?
Ja, en die had ook een ritje of zoiets, en die ging kapot, en toen ze die ging laten repareren bleek dat het ritjes alleen al 75 euro kost.quote:
En daar zit jij dan bij? GEZELLIG!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga naar zijn huis, er komt een vriend van hem, en de jaarclub van een huisgenoot van hem komt ook. En die hebben misschien wel een vriendin, maar die nemen ze in ieder geval niet mee want dat kan eeeecht niet jwz.
Ik zou geen blote benen doen. Panty eronder of broek, volgens mij kan het vanavond nog best koud worden weer.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zo lastig.. Blote benen lijkt leuk, maar als je dat dan aan hebt voel je je toch weer iets te naakt ten opzichte van de rest van de mensen.
Ja I knowquote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, daar heb je je antwoord. Geen blote benen dus.
Ja maar een paar drankjes verder doe ik m'n benen vast niet meer zo netjes over elkaar en dan komt er een dramatisch eindequote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan JUIST
Ik heb geen idee wat er in je kast hangt, dus verder advies is fictie
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou ik niet met blote benen gaan en ook niet een kledingstuk met easy access.
Blote benen stond voor mij al vast. Maar met alleen maar mannen had ik voor iets anders gekozen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welnee.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja I knowmaar wat dan wel!
Ik heb alleen maar rare panty's.
Als er maar licht aan het eind van de tunnel is.quote:Ja maar een paar drankjes verder doe ik m'n benen vast niet meer zo netjes over elkaar en dan komt er een dramatisch einde..
Doe zo een met stippeltjes van de H&Mquote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja I knowmaar wat dan wel!
Ik heb alleen maar rare panty's.
Ritje waarheen, van hieruit naar A'dam zit ik ook ZEKER wel aan dat bedragquote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en die had ook een ritje of zoiets, en die ging kapot, en toen ze die ging laten repareren bleek dat het ritjes alleen al 75 euro kost.
Mooie kleur ogen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
Hier ben ik met verwilderde haren.
[ afbeelding ]
ritsje, letter vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ritje waarheen, van hieruit naar A'dam zit ik ook ZEKER wel aan dat bedrag
Whehehehhe.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
Als die handtastelijke vriend van je vriend er ook bij is, zou ik niet voor blote benen kiezen, Bt.
Wat is een ritje?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, en die had ook een ritje of zoiets, en die ging kapot, en toen ze die ging laten repareren bleek dat het ritjes alleen al 75 euro kost.
Ogen van m'n chickiequote:
Beetje plagen is leukquote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja maar een paar drankjes verder doe ik m'n benen vast niet meer zo netjes over elkaar en dan komt er een dramatisch einde..
Da's niet whehehehhe, ik heb dan medelijden met Bt.quote:
Die is stuk, je kunt m'n halve bil zien en hij scheurt elke seconde verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Doe zo een met stippeltjes van de H&M
Hoe lang zijn jullie nu samen?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ogen van m'n chickie:
[ afbeelding ]
quote:
Wat zit je haar nou een zo sexy mogelijk outfitje aan te praten?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gewoon een sexy shirtje op een strakke broek dan
Vraag je dat aan die ogen?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nu samen?
Goede vraag. Aankomende zaterdag een jaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nu samen?
WHAHAHHAHAHA.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's niet whehehehhe, ik heb dan medelijden met Bt.
Tuurlijk, met alleen mannen is dat heel erg leukquote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Wat zit je haar nou een zo sexy mogelijk outfitje aan te praten?
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, met alleen mannen is dat heel erg leuk
Ik vond dat iig altijd, en dan zo net een beetje verkeerd gaan zitten, dat ze het randje van mn kousen zagen
Die goeie ouwe tijd
De Koningin is nu teleurgesteld.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef MiVer het volgende:
nee ik ga morgen niet de koningin in middelburg bekijken
heb wel een Spore verslaving:
[ afbeelding ]
Doei! Veel plezier morgenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ervandoor. Huilen in een hoekje of zo.
Fijn weekend allemaal.
Nee, aan Bragiquote:
as ook al een tijdjequote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goede vraag. Aankomende zaterdag een jaar.![]()
![]()
Ik vind jullie een leuk stelletje.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goede vraag. Aankomende zaterdag een jaar.![]()
![]()
Ik had geen vriendje als ik dat deedquote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef Bragi het volgende:
[..]! Ik mag toch hopen dat m'n vriendin niet zo doet als ik er niet bij ben...
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
Verkapte zoektocht naar bevestiging, dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |