Krijg je niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, graag, want ik kan me er geen voorstelling van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Met haar opgespoten lippen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:56 schreef Lugan het volgende:
Ik ben verliefd op Megan Fox, en ga niet huilen over duimen. Dikke care aan duimen.
[ afbeelding ]
En nou eentje zonder extreme fotoshop?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik op Sara Carbonero.
[ afbeelding ]
Die 1e doet het niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met haar opgespoten lippen.
[ afbeelding ]
Met haar uitstralingloze bakkes.
[ afbeelding ]
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Ensaf het volgende:
Hallo mensen!
Ik ben nieuw hier in dit forum.
Wat is dit?
Het lijkt net of ik deze post al eerder heb gezien.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Met haar opgespoten lippen.
[ afbeelding ]
Met haar uitstralingloze bakkes.
[ afbeelding ]
Geen probleem.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
En nou eentje zonder extreme fotoshop?
Ik zei dat dat niet de juiste Amerikaans/Engelse spelling was en dat het meer Zweeds leek ofzo, maar ze bleef erbijquote:
Doe even pics dan, anders moet ik helemaal goolen enzoquote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben alleen maar verliefd op Stephanie Sadorra.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
Bob, post die foto's van Sanna eens.
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijg je niet.En al had ik ze wel, kreeg je ze ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik zag WF posten dat ie dibs op dr hadquote:
Micle lijkt op picle.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet de juiste Amerikaans/Engelse spelling was en dat het meer Zweeds leek ofzo, maar ze bleef erbij
Dit ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag WF posten dat ie dibs op dr had![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Doe even pics dan, anders moet ik helemaal goolen enzo
Zo vervelend als iemand dit doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei dat dat niet de juiste Amerikaans/Engelse spelling was en dat het meer Zweeds leek ofzo, maar ze bleef erbij
quote:
HAHAHAHAHAquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zag WF posten dat ie dibs op dr had![]()
![]()
Wil je nog meer weten?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een azuurblauwe ogen, bruin haar en een ripped body.
Jij ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef WillFerrell het volgende:
Die Lilly heeft me toch een lelijke mik zeg.
Hege is het knapste meisje van de hele aarde.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aftaaien met die schele, petje.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sky was je voor. Niet dat dat veel zegt.
Ik ben er niet eens verder op in gegaanquote:Op donderdag 29 april 2010 20:03 schreef Lugan het volgende:
[..]
Zo vervelend als iemand dit doet.
Hij: Canberra is de hoofdstad van Nieuw-Zeeland.
Ik: Nee, dat is Wellington diepe nerd.
Hij: Nee hoor, sukkel. Ik heb het goed.
Ik: Wedden?
Hij:okay man, jij hebt het goed, jaja helemaal goed.
Sky heeft dikke pech nu ie opnieuw is begonnen met z'n kloon.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sky was je voor. Niet dat dat veel zegt.
quote:
Het kan allemaal, alhoewel Ik houd schrijven, het lezen moeilijker maakt.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens verder op in gegaan
Hij zei ik houd en dat vind ik een beetje plat, dus daar knap ik op af WTF?
Het is ik houd en niet ik hou, officieel
Toch Bragi?
Buitenaards bedoel je?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hege is het knapste meisje van de hele aarde.![]()
Nee. Fact. Ze heeft haar lippen laten opspuiten.quote:
Zoeken dan bitch.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een foto vinden.
Zij heeft echt nog zoveel meer gedaan dan alleen lippen opspuitenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Fact. Ze heeft haar lippen laten opspuiten.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In die eerste pic is ze veel leuker.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Fact. Ze heeft haar lippen laten opspuiten.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doei Sky.quote:
Officieel mag het allebei.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens verder op in gegaan
Hij zei ik houd en dat vind ik een beetje plat, dus daar knap ik op af WTF?
Het is ik houd en niet ik hou, officieel
Toch Bragi?
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind r mooi
Mn dochter heeft nu zomersproetjes
Doe maarquote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, anders maak ik er even eentje, mijn haren zitten wel niet goed nu.
QUOTED FOR TRUTH, BITCHES!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
Ik vond Evangeline eerst ook niet zo knap, maar door Bragi ben ik haar wel meer gaan waarderen. Bovendien is ze ook knap zonder make-up.
Echt wel. Vast ook nog wel wat botox en een neuscorrectie.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zij heeft echt nog zoveel meer gedaan dan alleen lippen opspuiten
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan moppie erop zetten (met minder aan dan op die foto)
Oké, doei.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word zo moe van al die lelijke mensen...
Die verwachtte ik al toen ik aan het typen was.quote:
Ze heeft volgens mij ook iets met haar wangen en wenkbrauwen gedaan. En vast ook haar tietenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
QUOTED FOR TRUTH, BITCHES!
[..]
Echt wel. Vast ook nog wel wat botox en een neuscorrectie.
vooruit dan, maar ik houd is toch niet plat?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Officieel mag het allebei.'Ik hou' is wel gebruikelijker.
[..]
Mijn vriendin begint ze nu ook te krijgen.![]()
Both.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
Wie houd er nog meer van konten, of toch liever tieten?
Beide.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
Waar ze echt eens wat aan zou moeten doen is d'r IQ.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook iets met haar wangen en wenkbrauwen gedaan. En vast ook haar tieten
Ik hou van konten.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
tietenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Mozy het volgende:
Precies dit dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Bij mij is het 70% kont en 30% tiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |