abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:47:40 #161
3542 Gia
User under construction
pi_80999271
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:19 schreef maartena het volgende:

[..]

Prima.

Maar dan is een verbod op een dezer kledingartikelen ook niet nodig lijkt me.
Dat zeg ik toch steeds. Alleen mag een individuele eigenaar het wel verbieden, zonder aangeklaagd te kunnen worden.

Er is dan alleen sprake van discriminatie als je bijvoorbeeld als discotheek een marokkaan niet binnenlaat en een kaaskop wel, ook al zijn ze op eenzelfde manier gekleed. De disco mag bijvoorbeeld wel een djellaba weigeren of een hoofddoekje.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:50:22 #162
3542 Gia
User under construction
pi_80999348
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 04:07 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Maar vraag jezelf eens af wat je er mee opschiet om Moslims vanalles te verbieden. Denk je dan dat ze opeens die hoofddoek af doen? of denk je dat vooral de moslima's dootr zulke maatregelen nog meer in afzondering gaan leven in dit land? Met andere woorden: DENK NA VOORDAT JE DINGEN WILT VERBIEDEN!
Niet elk bedrijf verbiedt dat, toch? Daarbij mogen zij ook hun regels opstellen, binnen hun bedrijven en scholen.
Daarbij leeft een moslima in boerka toch al in afzondering. "t Is niet zo dat ze gezellig een praatje maakt in de wachtkamer van de huisarts, of effe lekker gaat fitnessen.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:06:31 #163
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80999895
Wat een ongelovelijk achterlijk stuk zeg! Laat m dan lekker gaan wonen in het land van zn ouders en zijn paspoort inleveren. Wil je hier in Nederland wonen moet je je (net als ieder ander) aanpassen aan de normen en waarden van dit land en niet je eigen normen en waarden gaan opdringen aan dat land!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_81003924
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:50 schreef Gia het volgende:
"t Is niet zo dat ze gezellig een praatje maakt in de wachtkamer van de huisarts, of effe lekker gaat fitnessen.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar het is maar net wat je wilt zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')