quote:Op donderdag 29 april 2010 19:29 schreef pocketplayer09 het volgende:
Te Koop Aangeboden : nieuwe ongebruikte adidas vesten.
kunnen kopen bij de britain (waar ik werken) voor een kleiner prijsje omdat ze teveel hadden besteld en ze niet voor voorraad mochten blijven liggen.. )
Daarom mijn prijs is 50 Euro per stuk
verzenden kan. verzendkosten 50/50
ophalen geen probleem in Culemborg
alles maten XL ( adidas vesten vallen niet zo groot)
Kleuren : 2stuk Zwart met gele strepen. 1 stuk Groen met zwarte strepen,1stuk donder blauw met licht blauwe strepen,
foto's komen nog..
hij valt klein he. ik had zelf eerst een L maar die was te klein voor mij. ik ben 1,90 , 75 KG normaal postuur.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:32 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ja nu pas![]()
ontopic: XL is te groot voor mij, jammer dat je geen medium hebt
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:55 schreef JamMasterJustin het volgende:
staat er nog iets op de achterkant?
als je nog beter kijikt zie je dat de kaartjes er nog aanhangenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:57 schreef Paar het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat die blauwe helemaal beschadigd is in het logo!! Die zijn echt niet nieuw!!
www.hansanders.nlquote:Op donderdag 29 april 2010 20:57 schreef Paar het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat die blauwe helemaal beschadigd is in het logo!! Die zijn echt niet nieuw!!
Dat hoort zo.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:57 schreef Paar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:23 schreef toimoi het volgende:
Zijn het sweatvesten (katoen, in dat geval interesse hier) of van die kunststof nylon whatever vesten?
de groene is toevallig gereserveerd als de deal niet door gaat PM ik je..quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind die groene wel supertof, maar ik weet niet of die mij past. Kan ik hem eventueel komen passen?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:48 schreef Vriendelijkheid het volgende:
Ik wil die groene wel kopen, wat kost ie?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:55 schreef Paar het volgende:
Die groene is best vet ja...maar heeft ie ook (lichte) beschadigingen?
Wil 'm eventueel kopen als die andere deal niet doorgaat.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:43 schreef Dizer het volgende:
Wat raar, deze collectie van Adidas wordt helemaal niet verkocht bij Britain! En ook niet bij Front Runner en ook niet bij Coach en ook niet bij Footlocker... Doe eens even een close up foto van de kaartjes en de binnenkant met tag van een vest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |