Meer de comninatie van Albert Verlinde en het woord 'Lid' vind ik grappig. Verder vind ik het prima inderdaad,.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij buiten dit werk (showgebeuren en musicals) veel gedaan heeft, teveel om op te noemen.
Nou dat nemen we dan maar aan
Oeh, oeh, oeh, me wantz!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
Ik ga eens even wat meer kleren aantrekken en de weg op. Ben benieuwd wat het vannacht gaat worden.
Bis später.
Ongelofeloos! Hier:quote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, me wantz!
Ik denk dat je pizza hebt gegeten. Quattro stagioni, voel ik aan m'n water
Ze hadden hem da lintje aan zijn scrotum moeten prikken en hem de Amstel in moeten lazeren. Maar dat is maar een mening. Valse pisnicht dat het is.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Albert Verlinde kreeg zijn lintje "vanwege zijn bijdrage aan de homo-emancipatie, aan de maatschappelijke discussie en aan de Nederlandse cultuur."
Werkse!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
Ik ga eens even wat meer kleren aantrekken en de weg op. Ben benieuwd wat het vannacht gaat worden.
Bis später.
Oohhh M Gquote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ongelofeloos! Hier:
MWWWWWWWWWWWWWWWWAHHHHH
Was dat zo'n hele vieze natte ouwe tante zoen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ongelofeloos! Hier:
MWWWWWWWWWWWWWWWWAHHHHH
Dank je, gaat goedkomen!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Was dat zo'n hele vieze natte ouwe tante zoen?![]()
[..]
Dank je, gaat goedkomen!
*Nu echt weg is.
Cattepetattie!quote:
Ik wil oohook!quote:
Dat is natuurlijk ook zo, echter kijken ze bij het uitreiken van dat soort lintjes naar wat men heeft gedaan 'voor de samenleving'. Dus wat breder dan binnen het gezin, zeg maar. Of dat terecht is weet ik niet, maar dat is nou eenmaal waar die lintjes voor zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Werkse!
Dat lintje van Albert vond ik ook wat... apartDie vrouw van 90 die al haar hele leven voor haar twee gehandicapte zoons zorgt, die nu rond de 70 zijn, kijk, die verdient het!
Ml-eke!quote:
Ja goed dus he! Ik had nog gecatcalled in het andere topic. Het wondje is bijna dichtquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil oohook!Krijg je er nu al eentje terug.
![]()
Hoe wast bij de oogarts Muizel?
Euh die deelt geen kusjes uitquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, echter kijken ze bij het uitreiken van dat soort lintjes naar wat men heeft gedaan 'voor de samenleving'. Dus wat breder dan binnen het gezin, zeg maar. Of dat terecht is weet ik niet, maar dat is nou eenmaal waar die lintjes voor zijn
Die burgemeester van vanmorgen was trouwens een leuke!Een stoute, ook. Tegen een van de mensen die een lintje kregen zei hij bijvoorbeeld 'U verzorgt onder andere bezigheden voor bejaarden. Dat is fijn, want anders zwalken ze toch alleen maar over straat!'.
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed dus he! Ik had nog gecatcalled in het andere topic. Het wondje is bijna dicht
Je doet dan maar lekker jezelf.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Er worden geen Ingetjes gedaan![]()
![]()
Ik kan er eerlijk gezegd ook wel eentje gebruiken
Lekker toch?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat ik dat idd ff ga doen.....half uurtje
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Dat is fijn, want anders zwalken ze toch alleen maar over straat!'.![]()
True.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, echter kijken ze bij het uitreiken van dat soort lintjes naar wat men heeft gedaan 'voor de samenleving'. Dus wat breder dan binnen het gezin, zeg maar. Of dat terecht is weet ik niet, maar dat is nou eenmaal waar die lintjes voor zijn
Die burgemeester van vanmorgen was trouwens een leuke!Een stoute, ook. Tegen een van de mensen die een lintje kregen zei hij bijvoorbeeld 'U verzorgt onder andere bezigheden voor bejaarden. Dat is fijn, want anders zwalken ze toch alleen maar over straat!'.
![]()
Ja, zo zit iedereen dus te F5-enquote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat iedereen al de hort op was of allemaal aan den tukkert
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan wel heel solidair als eenzame bankhangert een flesje zoete drankmeuk van de Lidl openmaken.![]()
Want het is weekend!
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan wel heel solidair als eenzame bankhangert een flesje zoete drankmeuk van de Lidl openmaken.![]()
Want het is weekend!
Gooi je haar los!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik houuuuuu van Hollaaaaaaaaaaaand
Nee Dirk ik heb niks, ik trek zo een sapje open
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Bonus TV, Ik hou van Holland op donderdag. Nou, kom maar op. Kan mij nu toch niks meer schelen.
Ja, en wij gaan allemaal winnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwhehehe, ik vond 1x per week al zo sfeerverhogend omdat iedereen dan hier in ESF vaak kijkt, dus nu gaan we gewoon verder
quote:
Moest ik ook maar eens doen, zo'n fonteintje. Geweldig.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het de hele dag geweest, het zit nu omhoog.![]()
Ik drink nooit op mijn werk.quote:Maar nee ik drink nooit thuis eik.
Wie?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
Wedden dat die twee chicks van GTST straks gaan scharen
quote:
Wie?quote:
quote:
Ja heb de Mr naar de super gestuurd voor rode wijn azijnquote:Op donderdag 29 april 2010 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik Hououououou van Holland!![]()
Morgen overdag heb ik geen plannen Vissie, en morgenavond heeft een dinnetje haar onjaardag dus dan ben ik onder de pannen in Erik town. De vriendin die zou rijden besloot haar auto in een andere wagen te parkeren, dus nu ben ik de sjaak.Maar mooi dat zij terugrijdt.
How about you?
Ik vergeet telkens dat het morgen zondag is.Ik had een heel boodschappenlijstje klaarliggen om morgen te gaan sjoppen. Gelukkig bedacht ik me op weg naar huis dat dat niet handig was dus toen ben ik maar snel een supermarkt ingedoken.
Dadelijk maar eens toastjes met kipkerrie salade maken.
quote:
Ja, morgen wordt het mooi. 's Morgens wat wolken, 's middags zonquote:Op donderdag 29 april 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk blijft het een beetje droog, de temp boeit me niet zo eik
Was een kopstaart botsing (zij in de staart) en we rijden 's nachts terug. Dus ik ga ervan uit dat er geen kop is om tegenaan te botsen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heb de Mr naar de super gestuurd voor rode wijn azijn![]()
Is dat verstandig haar terug laten rijden?
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het moeten vragen, maar dat gaan jullie toch niet geloven.
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Haar haar is een halve meter getoupeerd
Tv op RTL4!?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er moet een smiley komen die wantrouwend kijkt.
quote:
Zoete meid.quote:
De linkse is strawberry nog watquote:
Ja, ik had de wekkert gezet en toen ging de telefoon ook nogt.quote:
Neee nog van oh-oh's pakket dat ze toen is wezen halen.quote:
Hihi wat?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:56 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, das waar, ik hou van holland.
Zit nu gooische meisjes te kijken. Verschrikkelijk.
En ik moet morgen werken![]()
Strawberry feels forever.quote:
Nice!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neee nog van oh-oh's pakket dat ze toen is wezen halen.
Zo, toe maarquote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Zalm uit de grillpan, ingesmeerd met honing, ketjap en peper en daarbij salade met koude aardappelstukjes, ei, uit, kaas en bacon en apart nog aardbeien. Beetje gekke combi, maar wel lekker
Van de Beatles? Strawberry Fields ?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Strawberry feels forever.En die andere is volgens mij Love soap.
Als je het krijgt van rijke pappa kun je het breed laten hangen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gets, daar zapte ik laatst langs in het weekend, komt dat gewoon nķg, en nu met exta bitsjes
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van de Beatles? Strawberry Fields ?
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Zalm uit de grillpan, ingesmeerd met honing, ketjap en peper en daarbij salade met koude aardappelstukjes, ei, uit, kaas en bacon en apart nog aardbeien. Beetje gekke combi, maar wel lekker
Japs.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van de Beatles? Strawberry Fields ?
We eten niet elke dag snack hoorquote:
Ik zei net dus ook hier ''t Is net Boudewijn de Groot"quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Jan Smit met z'n land van maas en waal imitatie.
Kan nooit goed tegen bodylotions met een geurtje en mijn huidje trekt dit primaquote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Strawberry feels forever.En die andere is volgens mij Love soap.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het krijgt van rijke pappa kun je het breed laten hangen.
'Doe mij maar een grooooot boeket! Het moet de wauw factor hebben.' En dan zonder blikken of blozen voor een grote bos takken 150 euro betalen. Maar er zat wel een roze lintje om,![]()
Om vervolgens met een doos gebakjes (?) en je bos takken bij je roze scootertje aan te komen en te merken dat het niet past.![]()
Dus toen moest de bloemenmeneer een taxi voor haar bellen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Doe mij maar een grooooot boeket! Het moet de wauw factor hebben.' En dan zonder blikken of blozen voor een grote bos takken 150 euro betalen. Maar er zat wel een roze lintje om,![]()
Om vervolgens met een doos gebakjes (?) en je bos takken bij je roze scootertje aan te komen en te merken dat het niet past.![]()
Dat klinkt anders ook heeeeeeeerlijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben het vandaag gedaan met stapels boterhammen, een pot fruitsalade, een zak oranjespekkies en alcoholvrij bier aan het Haringvliet.
Fijn toch!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan nooit goed tegen bodylotions met een geurtje en mijn huidje trekt dit prima
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kun je dat ook voor... zeg... een man of 12 maken?
Tss dan kom je niet eens ff langs?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben het vandaag gedaan met stapels boterhammen, een pot fruitsalade, een zak oranjespekkies en alcoholvrij bier aan het Haringvliet.
Moest? Pate is ook lekker.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest het vandaag doen met boterhammen met paté.
Echt hequote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moehahaha, ik zie nu je bewegende avatar![]()
Koop geen lotions meerquote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn toch!Ik ben nu weer lustig aan het smeren met mijn lotions. Kom ik er deze zomer hopelijk eindelijk doorheen en mag ik weer nieuwe kopen.
Van die ordi supermarkt paté.quote:
Oh, maar die zijn juist het lekkerst. (vind ik) en dan flink wat zwarte peper er overheen en klaar.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van die ordi supermarkt paté.En ik haat gewone boterhammen. Elke werkdag een stukje zelfkastijding. Zeker als je pauze ook nog in het water valt.
Ja scusi, ik ben nog ff aan het etenquote:
Hahaha! Is het nu Strawberry couch forever?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Koop geen lotions meer![]()
Dit is megahandig (iets minder op de bank niet over nagedacht) en heb nog geen uitslag![]()
*afklopt
Ja, en? Multitasken vrouw!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja scusi, ik ben nog ff aan het eten
quote:Maar nee. Sorry![]()
Valt inderdaad zwaaaaar tegen.quote:En hoe kan je beëdigen nou als beëdegen schrijven. My eyessssssss
Ik had van Jack Spijkerman wel iets meer verwacht eigenlijk.
Als er een hard broodje onder zit dan is het best te hebben. Maar gewone boterhammen zijn saaai. En niet lekker.quote:Oh en cranberry paté!
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hahaha! Is het nu Strawberry couch forever?![]()
Ik vind die mb's juist niet zo handig, al dat geglibber. En kan prima tegen lotions dus ik blijf uit een potje smeren.
Dat ding wat dan in je handen smelt en die olie die dan overal blijft plakken. Ik hou d'r niet van. Geef mij maar lekker intrekkende lotion.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
beetje wel ja
hoezo geglibber?
Zou wel een ouderwetse zeepdoos willen hebben heb nu een tupperbakje staan.
Ik maak een mean lekkere eiersalade.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
We gaan gewoon zorgen dat we wel allemaal lekkere hapjes hebben ook hoor, de 15e!
Wij halen een deel en jullie kunnen misschien allemaal wat meenemen dan, komt helemaal goed!
Zoiets had ik ook idd...en meneer I. had aardappeltjes ipv broodquote:Op donderdag 29 april 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik had vanavond ook broodWe hadden nergens zin in, dus we hebben volkoren brood geroosterd, olijfolie op het brood, tomatensalsa erop, kaas (dan wel Old Amsterdam, dan wel jonge geitenkaas)
, even onder de gril.... Jummmm
![]()
Met veldsla erbij trouwens
Moeten we wel een beetje afstemmen dan héquote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
We gaan gewoon zorgen dat we wel allemaal lekkere hapjes hebben ook hoor, de 15e!
Wij halen een deel en jullie kunnen misschien allemaal wat meenemen dan, komt helemaal goed!
Brood.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik had vanavond ook broodWe hadden nergens zin in, dus we hebben volkoren brood geroosterd, olijfolie op het brood, tomatensalsa erop, kaas (dan wel Old Amsterdam, dan wel jonge geitenkaas)
, even onder de gril.... Jummmm
![]()
Met veldsla erbij trouwens
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook idd...en meneer I. had aardappeltjes ipv brood
Da's goedkoop zeg, je eigen smoel in groenten.quote:
Ik was ook voor de aardappeltjes gegaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij moest weer aardappels hebben? Vond ie brood niet goed genoeg?![]()
Hij is van de pieperts en ik van de boterhamtquote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij moest weer aardappels hebben? Vond ie brood niet goed genoeg?![]()
Ik loop gewoon vooruit op de zaken Catquote:Op donderdag 29 april 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's goedkoop zeg, je eigen smoel in groenten.
Don't we all?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik loop gewoon vooruit op de zaken Cat
Nee!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, had je gezien dat de laatste OML online staat?![]()
Kon er ook wel bij na het geweldige DTH-nieuws
Ja hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
Cat, jij zin om het wie-neemt-wat-voor-lekkers-mee-lijstje te coörrrrrrrrrrrdineren de komende twee weken?
Wat een vuilbek is die Linda he?quote:
Ik zie dat EmEl al begonnen isquote:Op donderdag 29 april 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoor.Moet dat dan in een wiki? En hoe doe ik dat dan?
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie dat EmEl al begonnen is
Maar anders doen jullie het samen
En dan kopiëren we hem een tijdje steeds en als het een beetje gevorderd is plak ik hem wel in de huidige ESF meet wiki!
In de buurt hier. We willen de auto morgen laten staan. Ik weet niet precies waar jij zit trouwensquote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tss dan kom je niet eens ff langs?
Waar ga je morgen rommelen?
Jij mag het ook doen hoor. Helemaal prima.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
best hoor
![]()
Maar zullen we eerst even bedenken wat we gaan eten? Ongeveer?
Tuulkquote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Misschien is het ook een idee als iedereen even nadenkt over wat te drinken die dag.
Als iedereen een flesje fris en/of een pak sap meeneemt (en eventueel als je iets specifieks alcoholisch wilt uiteraard) scheelt ons dat ook weer heel veel zeulen met drinken voor 12 personen
Daar ben ik geborenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In de buurt hier. We willen de auto morgen laten staan. Ik weet niet precies waar jij zit trouwens
We hebben na afloop nog een tijd lukraak rondgereden op zoek naar een kop koffie aan de andere kant van het Haringvliet. We wilden weten hoe het was aan de kant van Stad aan t haringvliet en middelharnis en zo. Gewoon thuis koffiegedronken dus. Niks open.
Morgen dus gewoon hier in de buurt en misschien even naar rotjeknor met de trein.
Zaterdag ga ik wel solliciteren voor een tijdelijk bijbaantje als tioletjuf
Of inventariseer wat de meerderheid lust en laat daar wat meer flessen/pakken van kopen door een paar personen. Anders zit je dadelijk met 14 soorten drank waarvan nog niet de helft gedronken wordt.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Misschien is het ook een idee als iedereen even nadenkt over wat te drinken die dag.
Als iedereen een flesje fris en/of een pak sap meeneemt (en eventueel als je iets specifieks alcoholisch wilt uiteraard) scheelt ons dat ook weer heel veel zeulen met drinken voor 12 personen
Qua avondeten dachten we er aan om gewoon een aantal tassen vol friet, kroketten en frikandellen te gaan halen bij de snackbar op het parkquote:Op donderdag 29 april 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
best hoor
![]()
Maar zullen we eerst even bedenken wat we gaan eten? Ongeveer?
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij mag het ook doen hoor. Helemaal prima.![]()
Qua eten gingen we niet te moeilijk doen toch en frietjes halen?
Dus dan gaat het om snacks, drinken/drank en ontbijt.
Ook een slim ideequote:Op donderdag 29 april 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of inventariseer wat de meerderheid lust en laat daar wat meer flessen/pakken van kopen door een paar personen. Anders zit je dadelijk met 14 soorten drank waarvan nog niet de helft gedronken wordt.
Mensen met specifieke (alcoholische) wensen kunnen dan hun eigen fles meenemen.
Ik wil op vrijdag best gaan drinken sjoppen. Laat ik Erik wel naar het huisje sjouwen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef Muis006 het volgende:
http://nz.lifestyle.yahoo(...)-were-having-a-baby/
classy
En een walkin' fridge.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:40 schreef Muis006 het volgende:
Oh trouwens ik ben er niet de 15e maar ik stem voor Safari
quote:Fris:
- Cola
- Jus
- Cassis
- 7 up
- Dubbelfris
Alcohol:
- bier
- donker bier
- witte wijn zoet
- witte wijn droog
- rode wijn
- rose
Die neemt Ing vast mee. Ik had de fles nog niet leeggemaakt.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:40 schreef Muis006 het volgende:
Dan kom ik je halen ookquote:Op donderdag 29 april 2010 21:40 schreef Muis006 het volgende:
Nietquote:Op donderdag 29 april 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe vaak is ie al door de plisséhor gerend?
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is van de pieperts en ik van de boterhamt
Gatverquote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef Muis006 het volgende:
http://nz.lifestyle.yahoo(...)-were-having-a-baby/
classy
Ook een optie. En minder werk voor de coördinator.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Maar als iedereen meeneemt wat ie zelf graag drinkt, dan heb je toch geen drank waar amper van gedronken gaat worden?Dan neemt men het niet mee, toch?
![]()
Ik denk als iedereen twee flessen fris meeneemt of een fles fris en een pak sap, dat we een eind komen. Als de mensen die dan bv graag Malibu Jus drinken dan gewoon zelf een flesje Malibu en een pak jus meeneemt, en iedereen dat gewoon zo doet, dan zitten we aardig afgedekt. En anders kunnen we die middag altijd nog iets bij kopen in de parkwinkel
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
Ideetje: Als je (ik) nu zo'n lijstje maak en laat circuleren in de PM.
En dat iedereen dan aangeeft wat hij/zij hiervan lust. Kun je op basis daarvan een top 3 van fris en alcohol maken. Stuur je die lijst rond en als mensen dan toch iets anders willen nemen ze dat zelf mee. Wat je aan het eind overhoudt kun je verdelen onder het volk. Soorten drank zijn wat ik nu effe verzin, zijn uiteraard andere namen voor in te vullen.
[..]
Ik pik d'r wel op onderweg.quote:
Ik vond Greys haar idee ook goed. En wellicht praktischer in de uitvoering.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
maar doe je dat dan zelf? Als je tijd hebt?
Lief hé ze slaapt als een osje.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
@Mletje, wat ligt ie lekker in de frisse lucht
Hoezo is dat niet Kumbaya dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook een optie. En minder werk voor de coördinator.![]()
Eigen flesjes meenemen is alleen niet zo Kumbaya.
Ze zouden daar tegen moeten kunnen, totdat schoonzus met hondje kwam... stuk.quote:
Dat doe ik met liefde voor je.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dagik ben nog niet mobiel genoeg. Zie je Lenny me al van de plee afhelpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laat jij dat lijf maar eens gauw opknappen zodat je de volgende meet er gewoon bij bent!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik met liefde voor je.Zal niet de eerste keer zijn dat ik zoiets doe.
Deal! En dat vind ik heel lief van je, dat je dat zou willen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laat jij dat lijf maar eens gauw opknappen zodat je de volgende meet er gewoon bij bent!![]()
Ah, vandaar dat uitzichtquote:Op donderdag 29 april 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar ben ik geborenwoon nu richting Oud Beijerland.
Wat zoek je allemaal Nok? Qua banen?
Mental image: iedereen staart argwanend rond en omklemt uit alle macht zijn of haar fles. EN af en toe hoor je een grauw als iemand in de gemeenschappelijke chipsbak graait wat door een ander wordt gezien als een aanval op zijn of haar drank.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zouden daar tegen moeten kunnen, totdat schoonzus met hondje kwam... stuk.Dus ik nog proberen te repareren wat niet lukte, mailtje naar de fabrikant die antwoordde met de zin: Als eerste NOOIT aan de draadjes aan in het profiel trekken.
Ah, daar was ik nou juist mee begonnen.
Heb wel gekkere dingen gezienquote:Op donderdag 29 april 2010 21:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dagik ben nog niet mobiel genoeg. Zie je Lenny me al van de plee afhelpen
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mental image: iedereen staart argwanend rond en omklemt uit alle macht zijn of haar fles. EN af en toe hoor je een grauw als iemand in de gemeenschappelijke chipsbak graait wat door een ander wordt gezien als een aanval op zijn of haar drank.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond Greys haar idee ook goed. En wellicht praktischer in de uitvoering.![]()
Storten wij ons op de snack- en ontbijtlijst!![]()
En koffie! Thee! Mayo!
Tuulk doe ik dat voor je!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deal! En dat vind ik heel lief van je, dat je dat zou willen doen
Da's goedquote:Op donderdag 29 april 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb wel gekkere dingen gezien
Maar je moet gillen als je een keer mee wilt we staan vast en zeker in rijen van tien om je op te halen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat uitzicht![]()
Ik zoek het toch echt in de softe sector eigenlijk. Jeugd en gezin. Belangenorganisaties van diverse pluimage. Wil ook best werken en leren tegelijk. Hoef nieteens veel te verdienen. dat is voor mij echt minder belangrijk. Maar ik moet het echt hebben van iemand die in mij geloofd en iemand die mij dus leert kennen en weet wat hij/zij aan me kan hebben en dus van mijn referenties en niet van mijn CV opzich.
Ik denk en werk wel op het juiste niveau, maar heb 3 HBO-opleidingen onderbroken. (wel alles bij elkaar 4 jaar HBO gedaan trouwensmaatschappelijkwerk, docentenopleiding en psychologie en ben daarnaast jaren secretaresse en bestuursondersteuner geweest) Heb ik dus weinig aan.
En omdat dat er nog niet is en ik niet zonder inkomen wil zitten, wil ik best twee of drie dagen in de week werken als toiletjuf. Zo praat je nogeens met allerlei verschillende mensen. Vind ik wel lollig.
Uitgebreid ontbijt maken!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's goedover een tijdje! Ik word met de week mobieler dus...
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uitgebreid ontbijt maken!![]()
Verse broodjessss....
Parkwinkel.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zal mijn Mr instrueren dat ik als beloning een ontbijtje wil.
Verse broodjes wordt vast lastig
Is het zo heftig?quote:
Daar zie ik serieus niemand voor aan hierquote:Op donderdag 29 april 2010 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mental image: iedereen staart argwanend rond en omklemt uit alle macht zijn of haar fles. EN af en toe hoor je een grauw als iemand in de gemeenschappelijke chipsbak graait wat door een ander wordt gezien als een aanval op zijn of haar drank.
Zou die open zijn?quote:
quote:
Get Muis hoe krijg je het bedacht.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat de bliksem in mijn hoorapparaat slaat en mijn hoofd doet opensplijten
Sorry, ik moest even lachen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat de bliksem in mijn hoorapparaat slaat en mijn hoofd doet opensplijten
De parkeconomie drijft bijna op verse broodjes! Zeker weten dat die open zijn. Anders zijn ze niet slim bezig.quote:
Mine! Mine! Mine!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zie ik serieus niemand voor aan hier![]()
Zou toch erg zijn
Dat wat men meeneemt is voor iedereen, gaat allemaal op een grote hoop![]()
Sociaaaaaaal FTW
Keine ahnung.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
Voordat we aan de ontbijtlijst beginnen... hoeveel mensen blijven er nou slapen?
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Get Muis hoe krijg je het bedacht.
Zla eens foto's maken
Ik ben ook gestoordquote:Op donderdag 29 april 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even lachen.![]()
![]()
Jij bent toch niet zo groot, de bliksem slaat eerder in op je vriend dan op jou.
Volgende mental image:quote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zie ik serieus niemand voor aan hier![]()
Zou toch erg zijn
Dat wat men meeneemt is voor iedereen, gaat allemaal op een grote hoop![]()
Sociaaaaaaal FTW
Bij het UWV bleek al snel dat ik de regeltjes beter kende dan mijn contactpersoonquote:Op donderdag 29 april 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jeps
Softe sector is niet mijn terreinmaar die drie opleidingen zijn er wel drie die best in 1 categorie passen.
Willen ze je bij het UWV geen traject aanbieden zodat je met 1 vd drie verder kan?
Secretaresse werk wil je niet meer?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende mental image:
Grooooote kom met een gifgroenblauwgeelpaarse vloeistof waar de rook uitslaat.
De volgende ochtend:(ikke). Been there.
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende mental image:
Grooooote kom met een gifgroenblauwgeelpaarse vloeistof waar de rook uitslaat.
De volgende ochtend:(ikke). Been there.
Da's ook wel weer zo ja!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keine ahnung.![]()
Maar voor de ideeën maakt het niet uit. Ook met 5 mensen zijn verse broodjes lekkah.
Omdat ik zei 'we gooien alles op een hoop' is Cat bang dat we alle flessen drank door elkaar in een grote kom gooien denk ikquote:
Ik niet want het wilnie mooi op de fotoquote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, dat zijn flinke wolkjes boven Em El-land idd.
En het komt hierheen.
I Luf Onweer
Een feestje.quote:
*bibbert*quote:Op donderdag 29 april 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik zei 'we gooien alles op een hoop' is Cat bang dat we alle flessen drank door elkaar in een grote kom gooien denk ik
Ja ik kan er ook aan de slag.. dat zegt genoegquote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij het UWV bleek al snel dat ik de regeltjes beter kende dan mijn contactpersoon
Gister mailde ik hem nog met de redenen waarom ik denk geen recht te hebben op een aanvullende uitkering, maar waar ik graag hulp zou willen van hem. Vervolgens gaat hij mij vertellen aan welke voorwaarden ik moet voldoen om....... Toen dacht ik voor de zoveelste keer: laaamaaaaa, je bent een lieve jongen maar ik heb nioks aan je.
Ah? Doe eens?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Sorry dat ik effe niet meechat over het slaapfeessie, hoor
Volgens mij hyperen we zo dat we over jouw UWV trubbels heenpraten.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Sorry dat ik effe niet meechat over het slaapfeessie, hoor
Muis en McArmy?quote:
Maar wij gingen samen toch de wereld veroveren?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Do a little daaaance, make a little looove
Ja, McArmy is onze seksslaaf. Hij mag ook mijn sokken stoppen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wij gingen samen toch de wereld veroveren?
Oeh!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, McArmy is onze seksslaaf. Hij mag ook mijn sokken stoppen.
You need to get down to conquer the world.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wij gingen samen toch de wereld veroveren?
neeee, helemaaaal niet. . Ik hoop alleen dat mijn eigen reacties niet storen in jullie verhaalquote:Op donderdag 29 april 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah? Doe eens?
Is het irritant, dat geklep over ons ESF feestje?
We hebben het er rustig daaaaaaagen niet over, maar nu is er weer even een opwelling
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
You need to get down to conquer the world.
Uiteraard. In mijn dromen zijn wij allebei altijd goddelijk, glad ende sekseh.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sexy![]()
Ik had toch wel m'n benen geschoren he?!
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard. In mijn dromen zijn wij allebei altijd goddelijk, glad ende sekseh.
Want McArmy neemt met minder geen genoegen. In mijn dromen dan
Nee joh, troela!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeee, helemaaaal niet. . Ik hoop alleen dat mijn eigen reacties niet storen in jullie verhaal
Dat wil jij niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
You need to get down to conquer the world.
welneent maar wat wil je dat het UWV manneke wel doet behalve de regels herhalenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neeee, helemaaaal niet. . Ik hoop alleen dat mijn eigen reacties niet storen in jullie verhaal
Nou vond het ook niets hoor en normaal slaap ik door onweer heen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Ow, enorme onweersflitsen hier nu
En ik ben echt belachelijk bang voor onweer![]()
Blijf dan maar gezellig bij ons.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Maar je laat je toch niet kennen, je gaat gewoon maar door, want wie niet tegen zn verlies kan, die is maar zielig hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Toen daar nog tijd voor was wilde ik dat hij de mogelijkheden onderzocht voor aanvullende opleiding. Alleen was er niets meer dan MBO. Is ook niet erg, als ik daarmee an het werk kon en door zou kunnen stromen. Komt een instelling vanzelf achter dat ze me beter in kunnen zetten. En anders is het werk leuk genoeg en dat is belangrijker. Maar dat werkte niet omdat er te weinig tijd was voor mijn recht op ww zou vervallen. Daarna droeg ik het idee aan van een ervaringscertificaat. Dat zocht ie blijkbaar niet uit,want ik moest er zelf achteraan bellen en toen was het wederom te laat. Nu vroeg ik aan welke instantie hij mij zou kunnen doorverwijzen voor een gesubsidieerde baan. In Nijmegen was het zo dat een aan de gemeente gelieerde instantie dat deed en die hadden vaak banen in de softe sector bij instanties die anders geen betaalde kracht konden betalen. En dat zijn nou juist vaak de instanties waarvoor ik iets zou kunnen doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
welneent maar wat wil je dat het UWV manneke wel doet behalve de regels herhalen?
Kiiiiinderen voor kiiiiiinderen! (toch?)quote:Op donderdag 29 april 2010 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je laat je toch niet kennen, je gaat gewoon maar door, want wie niet tegen zn verlies kan, die is maar zielig hoor.
Nee Henny Haa!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiiiiinderen voor kiiiiiinderen! (toch?)
Nee, de heer Huisman!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kiiiiinderen voor kiiiiiinderen! (toch?)
Verrek ja!quote:
Wees gerust, de 15e ga je er heel veel ESF klassiekers bij lerenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrek ja!
Ik ken mijn klassiekers niet.
Gawd hij verziekt het gewoon voor je.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen daar nog tijd voor was wilde ik dat hij de mogelijkheden onderzocht voor aanvullende opleiding. Alleen was er niets meer dan MBO. Is ook niet erg, als ik daarmee an het werk kon en door zou kunnen stromen. Komt een instelling vanzelf achter dat ze me beter in kunnen zetten. En anders is het werk leuk genoeg en dat is belangrijker. Maar dat werkte niet omdat er te weinig tijd was voor mijn recht op ww zou vervallen. Daarna droeg ik het idee aan van een ervaringscertificaat. Dat zocht ie blijkbaar niet uit,want ik moest er zelf achteraan bellen en toen was het wederom te laat. Nu vroeg ik aan welke instantie hij mij zou kunnen doorverwijzen voor een gesubsidieerde baan. In Nijmegen was het zo dat een aan de gemeente gelieerde instantie dat deed en die hadden vaak banen in de softe sector bij instanties die anders geen betaalde kracht konden betalen. En dat zijn nou juist vaak de instanties waarvoor ik iets zou kunnen doen.
En secretarieel werk dan.
Nou vooruit... een heel klein beetje schattig dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees gerust, de 15e ga je er heel veel ESF klassiekers bij leren
Zeg eens heel eerlijk, vind je deze dan niet een HEEL KLEIN PIETSIE BEETJE schattig?
Van vroegah?
Hier ik ben er gewoon, bij wie moet ik op het matje komen? Ik heb geen matje.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Dirkh!
Waar zit je? Je moet op het matje komen!
Ik betrap mezelf af en toe op shalalie. Jouw schuld!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Ik heb dat liedje een keer zo enorm in mijn hoofd gehad de hele dag, tot mijn collega's er gek van werden omdat ik het steeds zong of zat te neuriën. En net toen ik er na uren vanaf was, begon een van de collega's te neuriën, onbewust, die het daarvoor nog zo zat te haten
Oef das echt een hangeblijvert.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Hihihihi
Ik heb dat liedje een keer zo enorm in mijn hoofd gehad de hele dag, tot mijn collega's er gek van werden omdat ik het steeds zong of zat te neuriën. En net toen ik er na uren vanaf was, begon een van de collega's te neuriën, onbewust, die het daarvoor nog zo zat te haten
quote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hier ik ben er gewoon, bij wie moet ik op het matje komen? Ik heb geen matje.
Whut?quote:Ik wapper alleen vanwege FOK! en vind het ook wel grappig, maar that's it.
quote:
Weet je wat het stomme is? Als je er gewoon voor de fun bij was geweest op het Nationaal Songfestival - zoals Dirkh die er heen ging als rasechte songfestivalhaterquote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf af en toe op shalalie. Jouw schuld!
*pakt er drinken bij en gaat onderuit zitten.quote:
Jajajajajajaquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]Begin jij nu ook al, ik kreeg ook al van Pisces op mijn lazer
Context!
Ik wil geen Sieneke tattoo op mijn kont, daar gaat het om.
Ik was eerstquote:
Het ging om Sieneke op mijn kont...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajajajaja![]()
Dan zeg je 'Nou ik vind het songfestival ECHT heel erg leuk, maar die tattoo gaat me te ver'.
Niet 'Ik vind het wel grappig, maar that's it'. Ik had je aan Manga moeten voeren zaterdag
Manga klinkt echt heel engquote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajajajaja![]()
Dan zeg je 'Nou ik vind het songfestival ECHT heel erg leuk, maar die tattoo gaat me te ver'.
Niet 'Ik vind het wel grappig, maar that's it'. Ik had je aan Manga moeten voeren zaterdag
'Echt leukquote:Op donderdag 29 april 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk?
Whut?
WHUUUT?
WHUUUURRRspuugtRRRRT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |