Meer de comninatie van Albert Verlinde en het woord 'Lid' vind ik grappig. Verder vind ik het prima inderdaad,.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij buiten dit werk (showgebeuren en musicals) veel gedaan heeft, teveel om op te noemen.
Nou dat nemen we dan maar aan
Oeh, oeh, oeh, me wantz!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
Ik ga eens even wat meer kleren aantrekken en de weg op. Ben benieuwd wat het vannacht gaat worden.
Bis später.
Ongelofeloos! Hier:quote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, oeh, oeh, me wantz!
Ik denk dat je pizza hebt gegeten. Quattro stagioni, voel ik aan m'n water
Ze hadden hem da lintje aan zijn scrotum moeten prikken en hem de Amstel in moeten lazeren. Maar dat is maar een mening. Valse pisnicht dat het is.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Albert Verlinde kreeg zijn lintje "vanwege zijn bijdrage aan de homo-emancipatie, aan de maatschappelijke discussie en aan de Nederlandse cultuur."
Werkse!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
Ik ga eens even wat meer kleren aantrekken en de weg op. Ben benieuwd wat het vannacht gaat worden.
Bis später.
Oohhh M Gquote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ongelofeloos! Hier:
MWWWWWWWWWWWWWWWWAHHHHH
Was dat zo'n hele vieze natte ouwe tante zoen?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ongelofeloos! Hier:
MWWWWWWWWWWWWWWWWAHHHHH
Dank je, gaat goedkomen!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Was dat zo'n hele vieze natte ouwe tante zoen?![]()
[..]
Dank je, gaat goedkomen!
*Nu echt weg is.
Cattepetattie!quote:
Ik wil oohook!quote:
Dat is natuurlijk ook zo, echter kijken ze bij het uitreiken van dat soort lintjes naar wat men heeft gedaan 'voor de samenleving'. Dus wat breder dan binnen het gezin, zeg maar. Of dat terecht is weet ik niet, maar dat is nou eenmaal waar die lintjes voor zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 19:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Werkse!
Dat lintje van Albert vond ik ook wat... apartDie vrouw van 90 die al haar hele leven voor haar twee gehandicapte zoons zorgt, die nu rond de 70 zijn, kijk, die verdient het!
Ml-eke!quote:
Ja goed dus he! Ik had nog gecatcalled in het andere topic. Het wondje is bijna dichtquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil oohook!Krijg je er nu al eentje terug.
![]()
Hoe wast bij de oogarts Muizel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |