quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Er was bij ons ook 1 lerares die een keer moest huilen.. Ik vond het best sneu want het was de geilste lerares ooit. Ik zou bijna weer een keer langs school gaan om te zien of ze er nog werkt.
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]
KK geile kontquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Er was bij ons ook 1 lerares die een keer moest huilen.. Ik vond het best sneu want het was de geilste lerares ooit. Ik zou bijna weer een keer langs school gaan om te zien of ze er nog werkt.
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]
Damnquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]
Ik zou die aansteker wel effe uit haar kontzak willen halenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]
ben jij ook helemaal lekker?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:48 schreef Moos. het volgende:
TS, even een serieuze vraag: Heb je je ooit laten checken op autisme? Want je maakt wel ontzettende kut topic, qua onderwerp die alleen autisten zouden maken.
Ik dacht dat het Labello wasquote:Op donderdag 29 april 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou die aansteker wel effe uit haar kontzak willen halen
Of een pocket rocketquote:
Goede topicwending.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Ach kijk nou, een rebelse puber. Wat lieieieieieievvvv![]()
Een echte belhamel is 't! Aawwwwww, koetsjiekoetsjiekoetsjie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |