Franse lasquote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Internetheld het volgende:
gisteren tijdens de franse las hadden een paar kinderen met krijtjes naar het bord gegooid afijn de leraar stond op het bord te krassen en zoefffff een krijtje zo door de lucht pats zo 1centimeter langs der hoofd en de leraar zei WIE HAAT MIJ HIER NOU ZO ERG ? iedereen begon te lachen en de leraar te huilen![]()
Klacht :school
Klacht 2: franse leraar kan niet tegen krijtjes
anti-klacht: het was grappig
en wat zijn VMBO GRAPPEN DAN?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:01 schreef Joosterd het volgende:
En nu is het wachten op de VMBO grappen
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Internetheld het volgende:
gisteren tijdens de franse les hadden een paar kinderen met krijtjes naar het bord gegooid afijn de leraar stond op het bord te krassen en zoefffff een krijtje zo door de lucht pats zo 1centimeter langs der hoofd en de leraar zei WIE HAAT MIJ HIER NOU ZO ERG ? iedereen begon te lachen en de leraar te huilen![]()
NU ZOU IK OPPASSEN HOOR DE MENTRO DAAR MOT JE VOOR OPASEN HOORquote:Op donderdag 29 april 2010 19:02 schreef Internetheld het volgende:
[..]
EDIT
de mentor beloofde als hij er achter kwam dat hij die gene een week zou schorsen
classe de français d'hier avait quelques enfants avec des crayons jetés au conseil d'administration. Quoi qu'il en soit. l'enseignant a été au conseil d'administration et le grattage d'une manière zoefffff craie dans l'air! "Pats!" Ainsi, 1 pouce passé sa tête. Le professeur a dit, "je déteste ICI NOU autant?" Tout le monde rit et le professeur pleurait.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Internetheld het volgende:
gisteren tijdens de franse les hadden een paar kinderen met krijtjes naar het bord gegooid afijn de leraar stond op het bord te krassen en zoefffff een krijtje zo door de lucht pats zo 1centimeter langs der hoofd en de leraar zei WIE HAAT MIJ HIER NOU ZO ERG ? iedereen begon te lachen en de leraar te huilen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2010 19:07:24 ]![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
classe de français d'hier avait quelques enfants avec des crayons jetés au conseil d'administration. Quoi qu'il en soit. l'enseignant a été au conseil d'administration et le grattage d'une manière zoefffff craie dans l'air! «Pats!" Ainsi, 1 pouce passé sa tête. Le professeur a dit, "je déteste ICI NOU autant?" Tout le monde rit et le professeur pleurait.
La plainte: l'école
Plainte 2: professeur de français ne pouvait supporter crayons
Anti-plainte: il était drôleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij let zeker wel op tijdens de franse les?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik Ben Stoer!![]()
Dan faal je gewoon keihard, en gedraag je je als een brugklasser. Word eens volwassenquote:![]()
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV![]()
Tevens,
TS zit op een pauperschool ( TS ís pauper )![]()
Mijn school heeft al jaren digitale borden
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV![]()
Er was bij ons ook 1 lerares die een keer moest huilen.. Ik vond het best sneu want het was de geilste lerares ooit. Ik zou bijna weer een keer langs school gaan om te zien of ze er nog werkt.
Pic van d'r bips:![]()
![]()
ik ben de baas van de schoolquote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
Lekker gek van je TS, lekker rebels, lekker brutaal, mensen zullen je wel respecteren.
Ik Ben Stoer!![]()
Je had haar broek moeten uitdoen.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Er was bij ons ook 1 lerares die een keer moest huilen.. Ik vond het best sneu want het was de geilste lerares ooit. Ik zou bijna weer een keer langs school gaan om te zien of ze er nog werkt.
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]![]()
![]()
KK geile kontquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]![]()
Damnquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik had op mijn vorige opleiding ook zo'n lekkertje als Lerares kunstgeschiedenis.
Was nog relatief jong (tegen de 30 aan) erg mooi figuur, fel rood haar en kwam altijd op de motor naar school.(met bijbehorende leren broek) Pfff.. die lessen heb ik dus wel opgelet
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me![]()
Ik zou die aansteker wel effe uit haar kontzak willen halenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]![]()
![]()
TS, even een serieuze vraag: Heb je je ooit laten checken op autisme? Want je maakt wel ontzettende kut topic, qua onderwerp die alleen autisten zouden maken.![]()
![]()
ben jij ook helemaal lekker?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:48 schreef Moos. het volgende:
TS, even een serieuze vraag: Heb je je ooit laten checken op autisme? Want je maakt wel ontzettende kut topic, qua onderwerp die alleen autisten zouden maken.
Ik Ben Stoer!![]()
Ik dacht dat het Labello wasquote:Op donderdag 29 april 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou die aansteker wel effe uit haar kontzak willen halen
![]()
![]()
Of een pocket rocketquote:
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me![]()
Goede topicwending.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef n0ir het volgende:
Pic van d'r bips:
[ afbeelding ]
![]()
Leuk topic.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Ach kijk nou, een rebelse puber. Wat lieieieieieievvvv![]()
Een echte belhamel is 't! Aawwwwww, koetsjiekoetsjiekoetsjie![]()
![]()
Een leraar die gaat huilen van 2e klassers?
Hij moet je tikken op je jatten geven met een liniaal, bij iedereen eigenlijk
Tevens, krijtjes![]()
Geen smartboards![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: