Ik dacht de eenalaatste keer: De dozen kunnen vast niet groter dan dit. De laatste keer: Oke, de dozen kunnen dus veel groterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef Enfermera het volgende:
Omg mensenIk heb echt een ENORME doos ontvangen van de H&M. Té asociaal gewoon. Ik maak morgen een foto.
Nee, gelukkig is niet alles voor mij, er zitten namelijk 8 kussens voor mn moeder in die veel ruimte innemen
Uhhuh, iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik dacht de eenalaatste keer: De dozen kunnen vast niet groter dan dit. De laatste keer: Oke, de dozen kunnen dus veel groter
wow, daar moet een hoop inzittenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, idd
Checkit:
[ afbeelding ]
![]()
Zo stond ie toen ik gisteravond thuis kwamDamn. En idd, vooral de kussens van mn moeder nam veel in beslag. Ze hebben bijna alles goed gedaan, alleen 1 rokje in een maat te groot geleverd voor mij
Nouja goed. Ik ga zo eens ff alles passen
Een OP-waardige fotoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, idd
Checkit:
[ afbeelding ]
![]()
Zo stond ie toen ik gisteravond thuis kwamDamn. En idd, vooral de kussens van mn moeder nam veel in beslag. Ze hebben bijna alles goed gedaan, alleen 1 rokje in een maat te groot geleverd voor mij
Nouja goed. Ik ga zo eens ff alles passen
Haha jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:15 schreef Niara het volgende:
[..]
wow, daar moet een hoop inzitten![]()
ik hoop dat je de meeste dingen kan houden.
en hoera! IBG moet mij volgende maand een aardig bedrag betalen..
dus misschien zal ik eindelijk weer eens een bestelling plaatsen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:05 schreef alors het volgende:
hahahahhah die doos!!! Als je nog goedkoop naar Zweden wilt, kun je er zelf ingaan zitten en je laten retourneren!
LOL ja idd, ik pas er zelf vast in. Hm. Misschien morgen proberen? Ja, ik maak fotoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:05 schreef alors het volgende:
hahahahhah die doos!!! Als je nog goedkoop naar Zweden wilt, kun je er zelf ingaan zitten en je laten retourneren!
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:05 schreef ChipsZak. het volgende:Ik heb het vlindermouw Garden Collection jurkje!
In maat 34 & 36 besteld,.
Heeft iemand een linkje van het zwartwitte jurkje linksboven? Ik heb me al een paar keer sufgezocht op de site, maar ik kan hem gewoon echt niet vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:29 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
Ketting is voor een vriendin. Weet iemand of die blouse heel doorschijnend is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |