Jaaaa, echt super fijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef alors het volgende:
sommige dingen zijn blijkbaar al op voorraadwas vroeger nooit zo...
Ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef alors het volgende:
Ik zie echt veel leuke dingen staan in de previewcatalogus![]()
Dat laatste.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:55 schreef heaven7 het volgende:
Nou lekker dan! En ik heb een lullige 5 euro bon ingeleverdKan dat achteraf nog of moet je dan alles annuleren en weer opnieuw bestellen?
Heb je net gekeken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb drie dingen besteld, maar mezelf iets te dik ingeschat.. Moet eigenlijk M hebben, en de spullen zijn in L. Ze zijn gewoon echt te groot. Iemand tips wat ik het beste kan doen? Wil ze eigenlijk wel graag hebben, maar dan een maatje kleiner dus.. Terugsturen of naar de winkel gaan in de hoop dat ze ze daar hebben?
Er staat maar één artikel nog online, en alleen in maat XL.. dus M bestellen zit er sowieso niet in. De andere artikelen staan überhaupt niet meer online. Die wel nog online staat is deze:
[ afbeelding ]
Die bij de Six vind ik leuker, die hebben ook een hele uilenlijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]die zocht ik al zo lang
omgquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]die zocht ik al zo lang
ik ben nu even niet op mijn eigen computer, maar je moet een ander spijkerjasje van de kidscollectie in je mandje gooien en dan komt ie onderaan de pagina bij suggesties te staanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ Electronique, wat is de code van het jasje?
Kan hem zo snel niet vinden tussen de kidscollectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |