Mailen, dan krijg je misschien korting... Ik iig wel een keer, maar dat was na een dagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:42 schreef mondieu het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet heel bijzonder maar die kraaltjes zijn echt ontzettend leuk. Deze blijft.
(en nu ontdekt tijdens het lenen van deze afbeelding dat 'ie een tientje goedkoper is dan vorige week.. tsk!)
Ik zou gewoon de grootste maat nemen (170), om boobs enzo. En anders houdt hij misschien wel erg hoog opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
hoe valt deze? hij is van de kinderafdeling
die van de grote mensen afdeling zijn niet mooi mehe
hij staat niet bij jassen ofzo, ik heb m zo gevonden via eehm iets voor jou geloof ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:48 schreef Tamashii het volgende:
Mja, valt ook mee hoor. Ik heb S/M en maat 170. (En toch cup C75)
Leuk tweede jasje trouwens electronique, waar?!
Super! Thenks voor de link, errug handig. Is er ook al een datum vanaf wanneer dit in de winkel cq webshop ligt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:09 schreef alors het volgende:
Hier staan trouwens al veel artikelen met nummers http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=600933
Ja die wedges zijn to die for, maar jammer idd dat het geen leer is, die andere nepsuede zijn ook tof, maarja dat neppe hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef electronique het volgende:
ik wil die wedges maar ik ga het gewoon niet doen, weer zo'n kutkwaliteit zeker voor 40 euro
dan leg ik liever het dubbele leer voor mooie leren
Ik denk eind juli ofzo...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Super! Thenks voor de link, errug handig. Is er ook al een datum vanaf wanneer dit in de winkel cq webshop ligt?
ik stuur mijn pakketjes altijd te laat terug, doen ze (meestal) niet moeilijk overquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:51 schreef P.F het volgende:
tot hoeveel dagen na die 14 dagen kun je je pakketje nog terug sturen?
Stel je kijkt verkeerd en je stuurt je pakketje na 25 dagen terug, moet je dan alsnog betalen en heb je dan geen spullen meer?
dat dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef electronique het volgende:
[..]
ik stuur mijn pakketjes altijd te laat terug, doen ze (meestal) niet moeilijk over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |