TS is homoquote:dus ik naar de dokter kijk ie gezellig in me anus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar ik mag niet jeukenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef JSerry het volgende:
Jezus, kut man voor je, jeukt het nu erg aan je anus?
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef JSerry het volgende:
Jezus, kut man voor je, jeukt het nu erg aan je anus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus TS heeft dit?![]()
![]()
![]()
Ja, maar weet je hoe vies het is.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ja dat heb je toch al kunnen lezen mafkees.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Yo dude..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus TS heeft dit?![]()
![]()
![]()
Als aardbeien, maar dan anders. Wel heel erg seizoensgebonden.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef henrydg het volgende:
Wat zijn aambeien?
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef AdvancedPower het volgende:En jij geilt op zulke dingen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus TS heeft dit?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef solyaris het volgende:
[..]Ik voelde m`n tosti naar boven komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar net zo lekker op een verse boterham. Beetje suiker erop.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als aardbeien, maar dan anders. Wel heel erg seizoensgebonden.
Gewoon even aan de groenteboer vragen of hij aambeien heeft.
Ze zien er iig overrijp uit waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als aardbeien, maar dan anders. Wel heel erg seizoensgebonden.
Gewoon even aan de groenteboer vragen of hij aambeien heeft.
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:17 schreef JSerry het volgende:
Hallo, ik ben 12 jaar, kan iemand mij uitleggen wat aardbeien op iemand zijn kont doen?
Jawel, maar die zijn zo goed verborgen dat je ze niet ziet.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:22 schreef Dastan het volgende:
Gadverdamme, op FOK!mobiel zitten geen verborgen spoilers.
You wish...quote:Op donderdag 29 april 2010 18:10 schreef Penisbaard het volgende:
Hoe branden ze in hemelsnaam aambeien weg? Krijg je dan een gloeiende ijzeren staaf in je anus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |