Die ja!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:45 schreef maok het volgende:
Dat is die paraplutent waar hier in het topic over gesproken is denk ik. Ik heb hem ook zien staan, een 3 persoons tent met een stukje voortent.
28 euroquote:
Is dat een werptent die automatisch uitklapt?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die ja!
[..]
28 euro
Gisteren zelf even opgezet hier in de kelder (voordeel van een gigantische kelder) en ik was gewoon binnen 5 minuten klaar met opzetten en weer inpakken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:10 schreef Mula het volgende:
[..]
Is dat een werptent die automatisch uitklapt?
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef GimmeGore het volgende:
In vergelijk met een pop-up tent (die 2 seconden dingen) is dit een 5 seconden tent, daar waar een gewone tent met losse stokken enzo 2 minuten is.
Ik heb net nog gekeken in Vlaardingen, maar ik kon hem niet vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:10 schreef joepie91 het volgende:
Ik wou dat ik geld had om die tent te kopen... én dat ze hem hier op voorraad hadden
Is dat een andere dan vorig jaar? Want bij de 100 nieuwste artikelen zag ik dezelfde kaartendoos als vorig jaar als nieuw artikel staanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef sproetjes het volgende:
Die nieuwe kaarten doos
volgende week in de folder maar nu al verkrijgbaar in België
hij is leukkk
Wauw, dat ziet er knus uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:39 schreef maok het volgende:
Ik heb trouwens nog een foto van de solar lantarentjes (3 grote en een slinger kleintjes) in actie. Gemaakt tijdens de schemer met lange sluitertijd, dus het lijkt nog licht maar in werkelijkheid is het al best donker en dus zijn de lantarentjes ook al aan. Erg handig om je tent terug te vinden en ze gaven in de tent ook wat licht omdat ze voor de 'raampjes' hingen.
[ afbeelding ]
het is een groter liggend doosje, met een rode ruitjes/bloemtjes/stipjes printquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat een andere dan vorig jaar? Want bij de 100 nieuwste artikelen zag ik dezelfde kaartendoos als vorig jaar als nieuw artikel staan
Dit is hem:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
het is een groter liggend doosje, met een rode ruitjes/bloemtjes/stipjes print
en kaarten in dat thema erin, ik zal als ik thuis ben een foto maken
(zijn van die 3d achtige kaarten, maar wel heul tof)
quote:Bewaardoos WensKaarten
30 dubbele wenskaarten + envelop
prijs per stuk ¤3,59
Ik vond die op het plaatje inderdaad al wat tuttigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef sproetjes het volgende:
ehuh maar dan geen suffe print
het is wel zo'n soort doos, maar dan veel toffer en hipper
helemaal niet die wat op t plaatje staat
Volgens mij niet. (maar ook nog nooit op gelet)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:24 schreef KingOfMars het volgende:
Verkopen ze bij de Action 'ouderwetse' fotorolletjes?
In mijn Action lagen ze nog wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die lampionnen / lantaarntjes kan ik nergens meer vinden helaas..
Ik vind die naam zo geweldig: pisbruin.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb er (vestiging Nieuw Vennep) van de week deze gekocht voor ¤4,95:
[ afbeelding ]
Geweldige cooling spray. Doorzichtig dus geen witte waas, plakt niet, ruikt heerlijk, beschermt goed. Het is net graffiti dus je kan de spuit ingedrukt blijven houden en eventueel ondersteboven itt een normale zonnebrandspray
.
Als je pis bruin is werken je nieren niet goed meer hoorquote:
Dat zijn heul geen lelijke kaarten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef sproetjes het volgende:
tadaa
de doos (met magneet sluiting)
[ afbeelding ]
doos + inhoud:
[ afbeelding ]
de kaarten:
[ afbeelding ]kitsch
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef sproetjes het volgende:
tadaa
[ afbeelding ]
doos + inhoud:
[ afbeelding ]
de kaarten:
[ afbeelding ]kitsch
OOOOOOOOHHHH HEBBE HEBBE HEBBEquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef sproetjes het volgende:
tadaa
[ afbeelding ]
doos + inhoud:
[ afbeelding ]
de kaarten:
[ afbeelding ]kitsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |