wil je een strandbal? ik heb er volgens mij nog wel één van mijn werk liggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef maok het volgende:
Strandballen hadden ze er niet. Wel luchtbedden, bootjes, badjes en zwemvleugeltjes overigens.
Ik heb ze inmiddels al bij de wibra gevonden. Ik hoopte eigenlijk op hele goedkope van de action zodat ik er een heleboel kon kopen om in het publiek te gooien bij een festival waar ik heen ga dit weekend. Maar die van de Wibra waren ook niet zo heel duur.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wil je een strandbal? ik heb er volgens mij nog wel één van mijn werk liggen.
Is ook wel lollig om mee te gooienquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef maok het volgende:
Strandballen hadden ze er niet. Wel luchtbedden, bootjes, badjes en zwemvleugeltjes overigens.
Bij de Action zitten alleen de bandenlichters er niet bij, de laatste keer dat ik daar zo'n setje haalde in ieder geval.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb een setje met lijm + plakspul + schuurpapier volgens mij?
1.35!
Ik zag ze liggen in de winkel, maar ik vond de afbeeldingen niet echt mooi, niet gekocht dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef trovey het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met met het buitenschilderij 60 x 60 cm (kunststof doek) i.v.m. de lichtechtheid...staat namelijk wel op dat het UV-bestendig is maar ja voor nog geen 3 euro.
O leuk! Ik heb die van de Gamma!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft bij zijn plaatselijke Action de hanglamp voor me kunnen kopen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Let er wel op met zo'n bal, dat je een bepaalde afmeting moet hebben voor je lichaamslengte, anders is het alsnog lastig oefeningen doenIk heb de 3 euro duurdere variant van de Perry, maar dan wel in het grootste formaat vanwege m'n lengte, anders is ie te laag
Ik gebruik em ook als "bureaustoel", ik vind het zelf heerlijk zitten
Vraag het volgend jaar nog eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef trovey het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met met het buitenschilderij 60 x 60 cm (kunststof doek) i.v.m. de lichtechtheid...staat namelijk wel op dat het UV-bestendig is maar ja voor nog geen 3 euro.
is nie zo moeilijk! ligt eigenlijk aan de amsterdamsestraatweg. je kan het beste met de bus gaan als je niet uit utrecht komt. bus 3 geloof ik, maar weet de halte niet precies. de derde vanaf het station geloof ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
TVP, morgen de Action in Utrecht zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |