Ik zag ze liggen in de winkel, maar ik vond de afbeeldingen niet echt mooi, niet gekocht dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef trovey het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met met het buitenschilderij 60 x 60 cm (kunststof doek) i.v.m. de lichtechtheid...staat namelijk wel op dat het UV-bestendig is maar ja voor nog geen 3 euro.
O leuk! Ik heb die van de Gamma!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft bij zijn plaatselijke Action de hanglamp voor me kunnen kopen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Let er wel op met zo'n bal, dat je een bepaalde afmeting moet hebben voor je lichaamslengte, anders is het alsnog lastig oefeningen doenIk heb de 3 euro duurdere variant van de Perry, maar dan wel in het grootste formaat vanwege m'n lengte, anders is ie te laag
Ik gebruik em ook als "bureaustoel", ik vind het zelf heerlijk zitten
Vraag het volgend jaar nog eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef trovey het volgende:
Heeft iemand ook ervaring met met het buitenschilderij 60 x 60 cm (kunststof doek) i.v.m. de lichtechtheid...staat namelijk wel op dat het UV-bestendig is maar ja voor nog geen 3 euro.
is nie zo moeilijk! ligt eigenlijk aan de amsterdamsestraatweg. je kan het beste met de bus gaan als je niet uit utrecht komt. bus 3 geloof ik, maar weet de halte niet precies. de derde vanaf het station geloof ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
TVP, morgen de Action in Utrecht zoeken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef morgane het volgende:
Voor hoeveel personen? Ik moet voor de zomervakantie ook maar eens een tent gaan regelen.
Ik las net trouwens niet 'opgezet gezien' maar 'opgezet', alsof je zelf midden in de Action die tent was gaan opzetten
heb vorig jaar een buitenschilderij( heftige tulpenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef trovey het volgende:
Wat kost die tent?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:20 schreef GimmeGore het volgende:
Oew, van het weekend mijn nieuwe tent opgezet gezien in de Action in Enschede, het is een mooie ruime tent
Ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef morgane het volgende:
Voor hoeveel personen? Ik moet voor de zomervakantie ook maar eens een tent gaan regelen.
Ik las net trouwens niet 'opgezet gezien' maar 'opgezet', alsof je zelf midden in de Action die tent was gaan opzetten
Ja, ligt bij de laptop spullen hier in Zwolle. Het zijn tasjes voor om je mobielquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:16 schreef Samson het volgende:
Hebben ze hoesjes voor je mobiel bij de Action?
Bedankt, dan ga ik ff kijken dit weekendquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ligt bij de laptop spullen hier in Zwolle. Het zijn tasjes voor om je mobiel
Vandaag zelf weer eens geweestEven zomer ruitensproeiervloeistof gehaald, 5L voor 1.79
En heb een stijltang gekocht voor 6 euro nogwat, ben benieuwd of het een beetje werkt
Verder nog wat kleine prullaria en douchegel.
De tent heb ik ook zien liggen, voor 23 euro ga ik er nog even over na denken of ik em wil hebben
Is ie een beetje degelijk Gimmemore? En heeft ie een aparte binnentent?
Wat voor afbeeldingen staan er op die buitenschilderijen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:11 schreef trovey het volgende:
Buitenschilderij hangt hier...eens kijken of ik aan het einde van de zomer een wit vlak of een afbeelding heb.
(balkon vol op het Zuiden)
Wees niet getreurd, je hebt in ieder geval nog het ding waar je voor naar de Action ging.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:04 schreef eenleukenaam het volgende:
Okeeee:
Set schakelaartjes 9,98
stekkerblokje 0,72
pak pennen 0,99
notitieboekje 0,69
2 sjaals 5,60
van die plastic flosdingen om te proberen 0,69
zak dextrose snoep (altijd) 1,59
binnenband 1,98
stereokabel x2 1,18
setje van 3 notitieblokjes 0,69
2 elastieken haarbandjes 0,45
schade: 24,54
Ik ging voor:
1 binnenband.
Landschappen gezien door een raam (100 bij 70 cm) en tuinafbeeldingen al dan niet gezien door een raam/poort (60 x 60 cm). Best aardig op een balkonnetje, ziet het er net even wat anders uit dan een muurtje/zijraam waar ik normaal tegenaan zit te kijken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:24 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat voor afbeeldingen staan er op die buitenschilderijen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |