thanks! zal morgen eens gaan kijken dan..goed idee van de ikea tip! want daar zit je ook nog mee natuurlijk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef trovey het volgende:
Die sleeve hebben ze in ieder geval hier wel gehad en een kleine laptopmuis hebben ze nu zeker nog (gisteren nog zien liggen).
oww dan hebben zeook vast wel 15,6 inch..heb er nou 1tje van me broer geleend maar daar past hij net niet in..quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:01 schreef maok het volgende:
[..]
Ja, ze hebben van die neopreen sleefs, zelfs voor mijn 17,2" laptop en minimuisjes hebben ze ook. Geen idee of dat wat is.
Ik heb trouwens bij de IKEA een bijpassed etui gekocht waar precies mijn adaptor en muisje in passen zodat die niet los in mijn tas rondslingeren.
Wat kosten de leggings bij de Action? En hebben ze ook gewoon een effen zwarte legging zonder roezeltjes, kantjes enzovoorts?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:27 schreef straatmadelief het volgende:
Die leggings van de action zijn ook spotgoedkoop en echt gewoon goed!
Ik heb een grijze meegenomen voor 1 euro nog watquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:27 schreef straatmadelief het volgende:
Die leggings van de action zijn ook spotgoedkoop en echt gewoon goed!
bleh ik vandaag naar de action om te kijken of ze deze hadden in die kleur. Hebben ze alleen de knalroze.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn vader heeft bij zijn plaatselijke Action de hanglamp voor me kunnen kopen!
[ afbeelding ]
ik weet het niet precies meer, maar ik denk tussen de 2 en de 4 euro. En ze hebben ook gewoon simpele, lange, effen, katoenen zwarte leggings ja!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:39 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat kosten de leggings bij de Action? En hebben ze ook gewoon een effen zwarte legging zonder roezeltjes, kantjes enzovoorts?
Bij het lezen van "tussen de 2 en 4 euro" zou ik zelfs wel kunnen leven met een roezeltje of en kantje (mits niet zichtbaar). Maar dan hebben ze voor die prijs ook nog normale leggings!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
ik weet het niet precies meer, maar ik denk tussen de 2 en de 4 euro. En ze hebben ook gewoon simpele, lange, effen, katoenen zwarte leggings ja!
Heb een setje met lijm + plakspul + schuurpapier volgens mij?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:06 schreef Mylene het volgende:
Ja, die verkopen ze. Volgens mij nog geen euro. Vroeger had je ook de bekende bandenplakje setjes in zo'n blikje. Die mochten ze niet meer verkopen omdat ze onder de verkoopprijs werden verkocht.
Strandballen verkopen ze volgens mij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |